Hvorfor Amero?
Vi vil egentlig helst, at du skal høre det gennem vores kunder. For det vigtigste er for os, at vores kunder er tilfredse. I Amero lever vi efter fire stærke værdier, som ligger til grund for alt, hvad vi gør. Og dem vi er, som mennesker.
Vi skaber succes sammen
Som en førende POS-leverandør rådgiver og hjælper vi både mindre og større virksomhed inden for restaurationsbranchen, attraktioner og detailhandlen – ja faktisk mange brancher. Vi specialiserer os i at skabe effektive, brugervenlige kassesystem-løsninger, der ikke kun forenkler din dagligdag, men også understøtter dig i at vækste din forretning. Se nogle af vores kunders succeshistorier her:
DressLab
Tranekæret
GEjSER
HAVS
Køng Auto A/S
Medicin & Sundhed
SkinSense
HUSET Men & Women
Modeloppen og Hoppeloppen
LetKøb 24/7
Guldsmed Boye
Golfshoppen.com
Dot Keramik
Clara H i Risskov
Hvorfor skal du vælge Amero?
Vi håndterer det, vi er stjerner i, så du kan fokusere på det, du brillerer i. Teamet bag Amero består af engagerede medarbejdere, og vores fælles mission er at gøre dit kassesystem til den mindst bekymrende del af din hverdag.
Med Amero bliver hverdagen ikke bare lettere – den bliver også sjovere.
Vi servicerer
kassesystemer
Vi er
kompetente medarbejdere
Svartid på tlf.
sekunder i gennemsnit
Vi har
års erfaring
Vi har
tilfredse kunder
Er Amero den ideelle POS-partner for dig?
Hos Amero stræber vi efter at være en pålidelige POS-partner, og derfor prioriterer vi ærlig kommunikation.
Du kan derfor stole på, at vi siger det, hvis vi ikke er den rette POS-leverandør for dig.
Amero er det ideelle valg som din POS-partner, hvis du ikke kun er på udkig efter den billigste løsning, men derimod værdsætter kvalitetshardware, en solid relation og kompetent rådgivning. Hos Amero kan du forvente en høj grad af fleksibilitet samt adgang til en bred vifte af funktioner og integrationsmuligheder, der giver dig mulighed for at tilpasse systemet nøjagtigt efter dine behov og skabe værdi for din forretning.
Hvis du derimod er på udkig efter en midlertidig og økonomisk POS-løsning uden faste licensomkostninger, f.eks. til en pop-up butik, så er Amero sandsynligvis ikke den rette POS-partner for dig.
POS med personlighed
Hos Amero ønsker vi at være mere end blot din POS-leverandør. Vi forstår din branche og vi stræber efter at være en central sparringspartner for dig i alle aspekter af din forretning.
Vores team er dybt engageret i hver enkelte kunde og de individuelle behov. Vi samler vores superkræfter fra salgsteamet, udviklingsteamet og supportteamet og arbejder tæt sammen for at sikre de bedste løsninger for vores kunder.
Folkene bag Team Amero består af en bred pallette af kompetencer og erfaringer. Vores forskellige styrker og færdigheder inden for bl.a. detailhandel, forretningsudvikling, økonomi og softwareudvikling kombineres dagligt for at skabe den største værdi.
Sådan bydes du velkommen hos Amero
Hos Amero behandler vi vores kunder som VIP-gæster, lige fra det øjeblik de vælger os som leverandør.
Vi sætter pris på en åben og vedvarende dialog, og stræber efter at have et tæt forhold til vores kunder i alle aspekter af vores arbejde. Vi er ikke bare en leverandør – vi er en støttende partner på din rejse.
Dialog med forretningskonsulent
Det første skridt på rejsen er en uforpligtende snak med en af vores erfarne konsulenter. I fællesskab finder I frem til dine behov, og laver den perfekte løsning til dig. Vi varetager gerne skifte fra tidligere leverandør.
Leverance og installation
Når du i samspil med din konsulent har fundet frem til den rette løsning, vil en tekniker få ansvaret for at levere og installere dit nye kassesystem. Du og eventuelle kollegaer undervises derefter i systemet.
Support lige ved hånden
Når dit nye kassesystem er oppe at køre, sidder vores skarpe supportteam klar ved telefon og mail, såfremt noget skulle drille eller spørgsmål skulle opstå. Du er aldrig alene - og der findes ingen dumme spørgsmål!
Opfølgning og udvikling
Du vil løbende have kontakt med din forretningskonsulent. Her kan I snakke om din løsning ud fra de behov, der skulle opstå i din forretning. Det er vigtigt for os at bidrage med værdi på din rejse. Nogle gange kommer vi også forbi fysisk for at hilse på.
Vores mission
Vores mission er at udvikle og levere POS, som gør en forskel for mennesker.
Vi ser muligheder frem for begrænsninger, og skaber løsninger gennem nysgerrige og ærlige relationer.
Amero er POS – leveret af mennesker, til mennesker.
I dag og i morgen.
Vores vision
Vi vil skabe POS, der inspirerer mennesker. Det vil vi opnå via fire strategiske fokusområder:
Vi vil, at vores kunder er ambassadører.
Vi vil være et POS powerhouse,
der sætter standarden for, hvad POS kan være.
Vi vil være stolte af at være en
del af Amero som arbejdsplads.
Vi vil, at miljø og klima er tænkt ind
i alle dele af vores forretning.
Vores værdier
Vi gør det, vi siger
Tillid er altafgørende for at skabe en god arbejdsplads og for at levere fantastiske løsninger til vores kunder. Tillid kommer af, at vi gør det, vi siger. Det gælder både overfor hinanden og overfor vores kunder.
Vi holder ord og overholder aftaler. Det gælder i vores løsninger, og det gælder i vores kundeservice. Vi oversælger ikke noget, og vi lover kun, hvad vi kan holde.
Vi er ét team
Vi lykkes og gør en forskel i fællesskab. Vi søger det bedste for teamet og ikke for os selv. Vi tager ansvar for vores løsninger og kunder som ét team på tværs af Amero, og derfor fejrer vi også succeserne sammen.
Vi er afhængige af hinandens viden, erfaring og idéer uanset hvilken rolle eller titel, vi har. Vi afsætter tid til at hjælpe vores kollegaer, og vi sætter en ære i at have et godt samarbejde.
Vi er dedikeret til fingerspidserne
Vi bringer engagement, nysgerrighed og en stærk interesse for at levere den bedste løsning og kundeoplevelse ind i alt, hvad vi gør. Vi stiller krav til hinanden og til vores kunder. Vi stræber efter at gøre vores arbejde én procent bedre hver dag, så vi konstant løfter os i alle områder af vores forretning, samarbejde og faglighed.
Vi kører først, når det virker
Når vi leverer en løsning til vores kunder, kører vi først, når det virker, og kunden er glad. Så simpelt kan det siges. Det kommer af en ekstraordinær grundighed, der gennemsyrer alt vi gør og laver. Vores løsninger er kritiske for vores kunders forretning, og det tager vi ansvar for ved at være grundige i alle processer og led af vores forretning, og vi stiller samme krav, når vi leverer noget til hinanden i Amero.
Amero samarbejder også med en række forhandlere af FlexPOS-produktet rundt omkring i Danmark.