Oplev fordelene ved en Sumoshop integration
Med en Sumoshop-integration til dit kassesystem, forbindes din webshop til dit FlexPOS-kasseapparat. Det betyder helt konkret, at du med integrationen mellem dine to systemer altid er sikret opdaterede informationer omkring varer, priser og lagerantal mm. i begge systemer, og at du kan styre din stamdata ét sted.
Sumoshop er en omnichannel platform, og vælger du at integrere Sumoshop til din kasseløsning, sikrer du dig, at samtlige salgsplatforme kan tale sammen. Sumoshop har dog mange fordele i sig selv – herunder bl.a.:
- Intuitiv backend
- Ubegrænset antal varer
- Pålidelig side med 99,9% up-time og backup
- Opsæt frit antal landingssider på hjemmesiden
Integration mellem Sumoshop og FlexPOS
Har du allerede en Sumoshop webshop, og overvejer du at starte en fysisk butik, vil du med en integration mellem din webshop og dit fysiske kassesystem opleve at få flere timer i døgnet.
Det lyder næsten for godt til at være sandt – men det er det altså ikke. Med en integration mellem din fysiske og online salgsplatform, får du nemlig frigivet tid, som du før har brugt på manuelle processer – og du får dermed mere tid til alt dét, du er bedst til.
Med en integration mellem dit kassesystem og din Sumoshop snakker systemerne nemlig automatisk sammen, så du kan nøjes med at oprette og opdatere dit varelager ét sted. Det betyder også, at såfremt du sælger en vare på dit fysiske kassesystem, vil varelageret nedskrives i dit online lager – og omvendt. Du behøver derfor ikke at bruge unødigt mange timer på manuelle arbejdsprocesser, som automatiseres med integrationen.
Synkroniseringen mellem dine to platforme sker i realtid, hvorfor du altid er sikret et opdateret varelager på tværs af dine platforme. Du skal derfor ikke bekymre dig om at sælge varer, som ikke er tilgængelige i dit system, for du er altid up to date med fuld kontrol over dit varelager.
- Undgå manuelt tastearbejde og irritationer
- Spar tid på at oprette varedata ét samlet sted
- Undgå utilfredse kunder og at sælge varer, som allerede er solgt
- Automatisk opdatering af produktinformationer på tværs af platforme