Vores standardløsning består af en moderne stationær touchskærm med intuitiv brugerflade. Løsningen kan skræddersyes i farve, tilbehør, funktioner og integrationer, så den passer perfekt til dine behov og udtrykket i din forretning.
Nemt, mobilt, enkelt. Denne mobile version tillader din forretning at tage imod bestillinger og betalinger fra dine kunder uanset sted – og gør din måde at drive forretning på meget mere fleksibel.
Opnå friheden til at foretage salg og betaling direkte fra din tablet.Mød dine kunder hvor de er, og tilbyd dem en mere personlig og effektiv købsoplevelse.
Giv dine kunder friheden til at finde, scanne, og betale for sine varer selv. Den brugervenlige selvbetjeningsløsning er en one-size-fits-all løsning; ideel for enhver type forretning, uanset størrelse og branche.
Med vores BackOffice er det nemt at oprette varer, lave kampagner, trække salgsrapporter, få overblik over kunder – og meget mere.
Det kan ikke blive nemmere. Du kan oprette kunder via en filoverførsel eller direkte i BackOffice eller på kassesystemet. Vupti!
Har du tilbud på en eller flere varekategorier i en begrænset periode? Eller vil du give særlige rabatter til udvalgte kundegrupper? Opret kampagner med få klik i det online administrationssystem, BackOffice.
Alle forretninger har forskellige behov. I kassesystemet følger simpel lagerstyring, hvor du nemt kan lægge varer på lager, oprette stregkoder samt lave varianter. Vi tilbyder også mere avanceret lagerstyring.
Det bør være en selvfølge, at det er nemt at lave gavekort, byttemærker og tilgodehavende fra dit kassesystem – det er det hos os. Og du har også mulighed for at få lavet fysiske kort med din branding på.
Vores udvalgte dankortterminal er en hurtig integreret Ingenico LANE 3000, så ekspedienterne ikke skal taste beløbet ind. Vi tilbyder dog flere typer dankortterminaler – integreret eller mobil.
Et kasseapparat kan benyttes uden scanner, men køber flere af dine kunder mange varer, så er det ofte nemmere at benytte stregkoder og scanner.
Labelprintere passer til dig, som selv ønsker at prismærke dine varer. Det kan være en nem løsning til altid at holde styr på priserne, og samtidig sikre, at varen er udstyret med en stregkode til kassens scanner. Labelprinteren kan desuden bruges til vores intelligente byttemærker.
Vores system kan leveres med en integreret håndterminal fra Zebex og FlexPOS software til nem lagerstatus. Vi har i Amero også udviklet en scanner, som kan ændre lagerstatus, priser og meget mere.
Tager du imod kontanter fra dine kunder, så er en pengeskuffe ofte en god løsning, så du kan holde kontanter sorteret og aflåst. Skuffen tilsluttes, så den automatisk åbner ved køb.
Gør det bekvemt for dine kunder ved at tilbyde betalingskort som en betalingsmulighed – det er nemlig stadig størstedelen, der foretrækker denne måde, når der skal betales. Betaling med betalingskort vil ofte gå hånd i hånd med sikker betaling, mersalg og bredere kundebase.
Følg udviklingen og tilbyd dine kunder denne moderne betalingsmode via iPhone eller Apple Watch. Med mange millioner Apple-brugere over hele verden, kan accept af Apple Pay give adgang til en bredere kundebase – og så er det en hurtig og nem måde at gennemføre betalingen på.
Tilbyd dine kunder en hurtig og bekvem betaling med mobil via en QR-kode og et swipe. MobilePay har banet vej til de danske forbrugeres hjerter gennem sin brugervenlighed, hvilket har resulteret i mere behagelige og mindre tidskrævende købsoplevelser for kunder landet over.
Tøjbutikker, sportsbutikker, smykkebutikker, guldsmede, skobutikker, boghandler, dyrehandel, kiosker, vinhandler, dagligvarehandel m.fl.
Større butikker og forretninger som Spangsberg, Lilly, BilligBlomst, Gejser m.fl.
Museer, gallerier, udstillinger, legeland, forlystelser, minigolf m.fl.
Cafeer, restauranter, take-away, fastfood, food market, street food, kantiner m.fl.
Alle typer af genbrugsbutikker, secondhand-butikker, vintage, antikviteter og kæder som Røde Kors og Mission Afrika.
Loppebutikker, reolmarkeder, loppemarkeder, loppesupermarkeder m.fl.
Ved behov for teknisk hjælp og support, skal henvendelser sendes til: support@amero.dk
Skal du sende en pakke til os, gør vi opmærksom på, at vi kun modtager pakker til hovedkontoret i Aarhus.
Pakker sendes hertil.Gunnar Clausens Vej 328260 Viby J+45 77 34 34 80
info@amero.dk
Åbent hverdage 9-17. Vagt tlf. hele døgnet.
+45 77 34 34 80
Åbent efter aftale.