Sammensæt dit kassesystem
Din POS-løsning kan sammensættes på flere måder og med et væld af integrationer.
Ofte består et standard kassesystem af fire forskellige dele.
Kassesystem med touchskærm
Bonprinter med mulighed for logo
Håndholdt eller stående scanner
Betalingsterminal til kortbetaling
Få et tilbud på et POS-system
Trin 2: Vælg dine præferencer
Hvad søger du?
En verden af muligheder
En POS-løsning kan være mere end et kassesystem.
Personliggør din med integrationer, der skaber værdi for dig og din forretning.
Oplev FlexPOS kassesystemets intuitive brugerflade
Et kassesystem udover det sædvanlige
Altid opdateret
Med Ameros licenser får du support og opdateringer uden ekstra omkostninger
Branchens måske
bedste aftale
Få en indløsningsaftale blandt de bedste på markedet med Dankortet og gebyrer mellem 0,17-0,50% pr. transaktion
POS-boss
Gennem grundig træning bliver du fortrolig med FlexPOS på kun 1 time
Egen udviklingsafdeling
15+ udviklere inhouse bygger på vores løsninger hver dag og sikrer, at din POS-løsning er up-to-date
Lad os udvikle
din forretning sammen
Bring dine ideer til live i samarbejde med vores inhouse udviklingsafdeling, som også udvikler løsninger til kassesystemet efter dine behov. Mulighederne er mange for at mikse eksisterende funktioner og integrationer med nye ideer, der skaber værdi for dig og din forretning.
Modulet ShipFromStore er et eksempel på et udviklingsprojekt og en funktion opstået ud fra en kundes behov. Har du et behov for en særlig funktion?
Hvad koster et kassesystem?
Få et prisoverslag på kun 3 minutter med Ameros løsningsberegner.
Få en uforpligtende snak
Vores konsulenter sidder klar med ærlig, kompetent rådgivning om din POS-løsning – helt gratis og uforpligtende.
Søger du flere informationer?
Vi har samlet en masse relevant viden til dig her.
Da alle vores POS kasseapparater bliver tilpasset den enkelte kunde, kan vi ikke give en standardpris for selve produktet. Prisen for et komplet kasseapparat afhænger blandt andet af behovet for tilbehør og integrationer til eksempelvis økonomisystem og webshop. Derudover skal du betale en månedlig licens fra 399kr./måned for kassesoftwaren.
Som en ekstra fordel tilbyder vi en attraktiv indløsningsaftale i samarbejde med Nets, hvor du kan opnå gebyrer på mellem 0,17-0,50% pr. transaktion på Dankort afhængigt af din årlige omsætning.
Prøv vores løsningsberegner og få et prisestimat på din POS-løsning, eller kontakt os for en dialog om, hvilken løsning der passer bedst til dine behov.
POS er en forkortelse af “point of sale”, hvilket oversættes til salgsstedet. POS er altså det sted, hvor varer betales i en forretning - det, du kender som et kassesystem. Du kan læse mere om POS her.
Skatteforvaltningen har besluttet at anvende OECD-standarden SAF-T (Standard Audit File - Tax) som standard-filformat for indrapporteringen af salgsregistrering til Skatteforvaltningen. Det betyder bl.a. at virksomheder skal:
- Anvende et digitalt bogføringssystem, der er registreret i Erhvervsstyrelsen, eller som lever op til de samme krav
- Oplyse Erhvervsstyrelsen om, hvilket bogføringsprogram virksomheden anvender ved indsendelse af årsrapporten
- Sikkerhedskopiere og opbevare alt regnskabsdata i fem år i digitale bilag
Med et Amero-kasseapparat, bliver det nemmere at bogføre digitalt. Det kan du læse mere om her.
Fra 2024 skal virksomheder med digital salgsregistrering have et kasseapparat. Dette krav gælder specifikt for virksomheder inden for udvalgte brancher som caféer, restauranter, og visse detailhandlere, der har en omsætning på mere end 50.000 kr., men mindre end 10 millioner kr. årligt. Det er en del af en indsats for at digitalisere salgsregistrering og bekæmpe sort arbejde.
De fire brancher er fordelt på følgende:
- Cafeer, værtshuse, diskoteker mv.
- Pizzeriaer, grillbarer, isbarer mv.
- Købmænd og døgnkiosker
- Restauranter
Dit kassesystem administreres gennem et online administrationspanel kaldet BackOffice, der også fungerer som udgangspunktet for integrationer til andre systemer (f.eks. økonomisystem eller webshop). I BackOffice kan du oprette produkter, styre priser og kampagner, lægge nye varer på lager, trække statistikker, sende dagsopgørelser til dit økonomisystem m.m. Administrationspanelet er tilgængeligt fra enhver computer med internet – og der tages automatisk backup, så din data altid er 100% sikret.
Kompleksiteten er meget lav. FlexPOS er et utrolig brugervenligt og enkelt kassesystem, som er udviklet med henblik på, at det skal kunne håndteres af alle, gøre arbejdsdagen nemmere og mindske manuelt arbejde. Vi har endnu ikke mødt nogen, som ikke hurtigt kunne lære at anvende vores FlexPOS kassesystem.
Ja da! Vi tilbyder integration til en række forskellige økonomisystemer såsom E-conomic, Uniconta, Dinero og Visma. Din webshop kan selvfølgelig også integreres til dit POS kassesystem. Her samarbejder vi med alt fra Shopify og WooCommerce til DanDomain og Magento.
Ameros POS-løsning har mere end 60 forskellige funktioner. Det kan være alt fra de mest gængse såsom redigering af varer, udtrækning af rapporter og scanning via stregkode til mere specifikke funktioner såsom loppemodul, værkstedsmodul eller selvbetjeningsmodul. Med vores kasseapparat får du en løsning velegnet til små som store detailbutikker, kæder, attraktioner og restauranter.
Få en pris på dit POS-system
1. Indtast CVR-nummer
2. Hvor mange POS-løsninger har du brug for?
Pris per system: 14.999 kr.
3. Skal systemet integreres?
Webshop-integration (+2.999 kr. opstart, +249 kr./md.)Økonomisystem-integration (+2.999 kr. opstart, +249 kr./md.)
Din pris
Kontakt os for en skræddersyet løsning!