Amero leverer komplette kassesystemer: kasseapparatet i butikken, online administrationspanel til at styre kassesystemet samt integrationer til regnskab og webshop. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner.
Vi leverer touchskærms-kasseapparater, som er nemme at bruge, og leverer et hybrid kassesystem, hvor du også kan tage imod betalinger, selv hvis internetforbindelsen ryger. Vi tilslutter betalingsterminaler, bonprintere, håndscannere og andet udstyr direkte til kassesystemet.
I kassesystemets online administrations-panel (BackOffice) kan butikken oprette produkter, styre priser, lægge nye varer på lager, trække statistikker over deres butik og meget mere. Administrationspanelet er tilgængelig fra enhver computer med internet. og der tages automatisk backup, så din data altid er 100% sikret.
Salg, rabatter, gavekort, lagerføring, automatisk backup af data — vores
kassesystem har de funktioner, som du har brug for.
TAG IMOD BETALING FRA KUNDER
Lad dine kunder betale som de har lyst på kasseapparatet: med kontanter, kreditkort, forskellig valuta, Mobilepay, m.m – også når internetforbindelsen ryger.
AUTOMATISK BOGFØRING
Dit kassesystem kan kobles sammen med e-conomic eller andre økonomisystemer, så du kan spare tid på trælse bogføringsopgaver.
LEVER OP TIL LOVKRAVENE FRA SKAT
Med et kassesystem fra Amero lever du op til lovkravene om digital registrering af salg. Dette indebærer, at kassesystemet kan producere en fil af den elektroniske kassekladde i standard-filformatet SAF-T. Læs mere om lovkravene her.
UDSTYR TIL KASSEAPPARAT
Kassesystemet kan kobles med dankortterminaler, bonprintere, labelprintere, stregkodescannere, håndterminaler til statusoptælling, pengeskuffer, m.m.
INTEGRATION TIL WEBSHOP
For mange butikker er nettet en vigtig salgskanal, og vores kassesystem kan selvfølgelig integreres med de fleste populære webshopsystemer.
ONLINE LAGERSTYRING OG BACKOFFICE
Med BackOffice kan du nemt administrere dine produkter, dit lager, din kundedatabase, samt trække rapporter om din forretning.
Opret varer, læg på lager, flyt varer mellem butikker og meget
mere – du styrer det hele igennem BackOffice, som kan tilgås fra computer og tablet.
Hos Amero kan du få dit FlexPOS-kassesystem integreret med BackOffice, hvor du nemt kan styre dit lager direkte fra browseren. Du har mulighed for at oprette både simple flade varer eller variant-baserede varer (eksempelvis tøj i forskellige størrelser og farver).
Med BackOffice har du adgang til en lang række af lager- og backend funktioner:
Integrationer til økonomi og web
Vores standardløsning på et kassesystem er opbygget af et touch kasseapparat, kassesoftwaren FlexPOS samt en kundetilpasset pakkeløsning af hardware og software tilbehør. Hvad du skal bruge vil afhænge af din butik, dine ønsker og dine behov. Butikker har vidt forskellige behov i forbindelse med betjening af deres kunder.
Det er en stor beslutning, når man skal ud at købe et nyt kassesystem, hvad end det er fordi man starter ny butik eller blot ønsker at skifte leverandør.
Ønsker du at læse om nogle af vores kunder og deres løsning samt oplevelse med Amero, så er du velkommen til at kigge forbi vores side med cases og udtalelser.
Den bedste inspiration kommer fra andre, som har stået i samme situation som dig.
POS står for “Point of Sale”. Dette refererer til “salgsstedet”, som er det punkt i forretningen, hvor kassesystemet befinder sig. Et POS system består grundlæggende af en skærm, bonprinter og en pengeskuffe. Hertil findes der næsten et utal af opgraderinger, som eksempelvis integrationer og softwaremoduler, der kan hjælpe med at forbedre forretningens effektivitet og kundeservice.
Prisen på et kassesystem afhænger af de behov du har i din forretning, og det er derfor ikke muligt at give en standardpris. Det kan eksempelvis være, at du gerne vil tilkøbe integration til dit økonomisystem og/eller din webshop. Men det kan også være, at du gerne vil tilkøbe ekstra hardware som kundedisplay eller labelprintere. Du er altid velkommen til at snakke med os om din forretnings behov, så vi kan give dig en pris på en sammensat løsning. Du har derudover mulighed for at få en leasingaftale hos Amero, så betalingen bliver mere overskuelig – uanset beløb.
Ja! Har du hardware fra et tidligere kasseapparat, der er under 3 år gammelt, er det som oftest muligt at genbruge det. På den måde får du mest for pengene, og du kan nyde godt af brugbart udstyr i længere tid. Vi kan altid assistere i at vurdere, hvorvidt dit tidligere udstyr er kompatibelt med vores kassesystem eller ej.
Ja! Hos Amero har vi en integrationer til en lang række webshops, der kan hjælpe dig med at spare tid i din forretning. Med en webshop integration kører en automatisk synkronisering hvert 15 minut. På denne måde skal du kun oprette dine produkter ét sted, og lagerbeholdningen synkroniseres automatisk, når der laves salg eller lægges en vare på lager – både fysisk og online.
Det er en klar fordel, hvis dit kassesystem integreres med dit økonomisystem, da du på denne måde kan bogføre lettere og spare tid i hverdagen. Vores kassesystem har tæt integration til mange økonomisystemer, heriblandt e-conomic, Dinero og Uniconta. Du kan altid kontakte os for at høre, om vi kan integrere med lige netop dit valgte økonomisystem.
Alle brancher som har et Point of Sale, har glæde af et brugervenligt kassesystem til at hjælpe med dagligdagens salg og service. Forskellige brancher har dog unikke behov i forhold til deres kassesystemer. Disse behov vægter vi højt, og derfor kan vores kassesystemet nemt tilpasses den enkelte forretnings behov. Vi har kunder i mange forskellige brancher, og rummer forretninger i detail-, servering- og oplevelser.
Svaret er ja. Med et FlexPOS kassesystem fra Amero er der integreret lagerstyring, så dit lager altid er lige ved hånden. Via BackOffice, som kan tilgås fra computer eller tablet, er det nemt at oprette varer, flytte varer mellem butikker og meget, meget mere. Du får adgang til en lang række af lager og backend funktioner, der alle har til formål at gøre det så nemt som muligt at drive en forretning.
Du bør gøre dig nogle tanker om dine forventninger til IT-support og sparring, når du er på udkig efter et nyt kassesystem. Skal du kunne komme i kontakt med en supporter 24/7, når du har behov for hjælp? Er det vigtigt for dig, at du bliver mødt med dedikerede medarbejdere, som vil gøre alt for at hjælpe dig videre? Og er det vigtigt, at I kan tage dialogen på dansk?