4.6/5

Ledige stillinger hos Amero

Amero er en IT-virksomhed i Aarhus, der leverer Point of Sale-løsninger, som hjælper vores kunder til deres succes. 

Vi er ikke en gennemsnitlig arbejdsplads. Vi ønsker en fantastisk arbejdsplads, hvor du lykkes fagligt og personligt, og hvor du kommer hjem fra arbejde med energi til det, der også betyder noget for dig. 

Vores værdier

I Amero har vi fire værdier, som betyder meget for os. Det er fire pejlemærker, som vi bruger i hverdagen, og når vi rekrutterer, for det er vigtigt for os, at der er et match mellem vores værdier og de personer, som vi ansætter. Værdierne ser du herunder.

Vi gør det, vi siger

Tillid er altafgørende for at skabe en god arbejdsplads og for at levere fantastiske løsninger til vores kunder. Tillid kommer af, at vi gør det, vi siger. Det gælder både overfor hinanden og overfor vores kunder. Vi holder ord og overholder aftaler. Det gælder i vores løsninger, og det gælder i vores kundeservice. Vi oversælger ikke noget, og vi lover kun, hvad vi kan holde.

Vi er ét team

Vi lykkes og gør en forskel i fællesskab. Vi søger det bedste for teamet og ikke for os selv. Vi tager ansvar for vores løsninger og kunder som ét team på tværs af Amero, og derfor fejrer vi også succeserne sammen. Vi er afhængige af hinandens viden, erfaring og idéer uanset hvilken rolle eller titel, vi har. Vi afsætter tid til at hjælpe vores kollegaer, og vi sætter en ære i at have et godt samarbejde.

Vi er dedikeret til fingerspidserne

Vi bringer engagement, nysgerrighed og en stærk interesse for at levere den bedste løsning og kundeoplevelse ind i alt, hvad vi gør. Vi stiller krav til hinanden og til vores kunder. Vi stræber efter at gøre vores arbejde én procent bedre hver dag, så vi konstant løfter os i alle områder af vores forretning, samarbejde og faglighed.

Vi kører først, når det virker

Når vi leverer en løsning til vores kunder, kører vi først, når det virker, og kunden er glad. Så simpelt kan det siges. Det kommer af en ekstraordinær grundighed, der gennemsyrer alt vi gør og laver. Vores løsninger er kritiske for vores kunders forretning, og det tager vi ansvar for ved at være grundige i alle processer og led af vores forretning, og vi stiller samme krav, når vi leverer noget til hinanden i Amero.

Alle fire værdier vægter lige højt og er en integreret del af Amero, og de mennesker som er med til at skabe Amero. For os er det vigtigt, at vi har disse værdier med os hver dag og gør alt, hvad vi kan for, at vi viser dem over for hinanden og vores kunder. I videoen nedenfor præsenterer CEO Jakob Højland og HR Director Sebastian Kastrup værdierne.

Udviklende og spændende arbejdsmiljø

Vi har et udviklende og spændende arbejdsmiljø i en virksomhed med plads til både humor og forskelligheder, og hvor det kollegiale sammenhold og samarbejde er vigtigt for os.

Udover spændende karriere- og udviklingsmuligheder har Amero dét, enhver moderne virksomhed skal have: Frokostordning, pension, sundhedsforsikring og generelt gode rammer for vores medarbejdere.

Amero ønsker at uddanne og udvikle unge mennesker, og vi har derfor løbende praktikanter og elever.

Nogle gange kan der også være noget i vores liv og arbejde, som vil være givende at snakke med en anden om, og derfor har vi i Amero tilknyttet Helle Gottenborg som stress- og trivselskonsulent. Vi deler gerne åbent, hvordan vores trivsel i Amero er. Cirka hver 3. måned laver vi en trivselsmåling på baggrund af en platform, der hedder GAIS.  

Uopfordrede ansøgninger

Såfremt du mener, at din personlighed og dine kompetencer kan bringes i spil hos Amero, modtager vi meget gerne en uopfordret ansøgning, hvori du uddyber, hvad der giver dig energi at lave i arbejdsmæssig sammenhæng. Den kan sendes via formularen herunder. Vi vil kontakte dig, såfremt der skulle være en åbning, som matcher det, du er allermest motiveret af.

Såfremt du sender en ansøgning afsted, gør vi opmærksom på, at vi gerne ser, at ansøgning og CV sendes PDF-format samt, at du vedhæfter et billede i dit CV.

Ved at fremsende en ansøgning giver du samtykke til at dine informationer opbevares, behandles og efterfølgende slettes igen efter indholdets relevans for Amero. Vi opbevarer dine data i 12 måneder, hvorefter vi sletter dem. Skriv venligst ikke CPR eller andre personfølsomme data i dokumenterne.

Ameros rekrutteringsproces

Her har vi beskrevet vores rekrutteringsprocess i Amero, så du ved, hvad du kan forvente, når du ansøger om en stilling hos os. Vi har fokus på, at det skal være win-win, så vi får de helt rigtige medarbejdere, der brænder for deres arbejde, og du samtidig finder den helt rigtige arbejdsplads og stilling for dig, så du går glad til og fra arbejde.

1. Du sender din motiverede ansøgning

1. Du sender din motiverede ansøgning

I Amero er vi altid glade for at modtage ansøgninger, både når det kommer til opslåede stillinger og uopfordrede ansøgninger. Vi læser ansøgningerne med stor interesse og nysgerrighed overfor hvem du er og hvad du brænder for som person. For at vi kan få det bedste helhedsindtryk af dig, er det derfor vigtigt, at du sender både dit CV og en motiveret ansøgning.

I udvælgelsesprocessen lægger vi særligt vægt på motivation for Amero og det specifikke job, da vi tror på, at det er grundlaget for at lykkes og skabe succes sammen. Når du ansøger til en specifik stilling, vil vi også se på, i hvor høj grad vi mener, du vil kunne nå de mål, vi har opsat i stillingen på baggrund af resultater, som du tidligere har skabt i din karriere.

1. Du sender din motiverede ansøgning

2. Telefonsamtale

2. Telefonsamtale

Når vi har læst din motiverede ansøgning og vurderet, om der kunne være potentiale for et godt samarbejde mellem dig og Amero, vil vi ringe til dig for at høre mere ind til dig, din motivation for jobbet og resultater som tidligere har skabt i din karriere. Formålet med denne telefonsamtale er at forventningsafstemme og finde ud af, om der umiddelbart kunne være en udviklingsmulighed for dig i Amero, som er win-win. 

2. Telefonsamtale

3. Første samtale

3. Første samtale

Hvis både du og vi vurderer, at der kunne være en udviklingsmulighed for dig i Amero (win-win), vil vi invitere dig ind til en første samtale, som vi afholder på vores kontor. Samtalen vil tage udgangspunkt i din motivation for jobbet og Amero, samt gennemgang af dit CV og resultater, som du har skabt tidligere i din karriere eller på dit studie. Her vil vi også fortælle mere omkring Amero og stillingen, så du ved, hvilke succeskriterier der er sat op for det specifikke job, og så vi generelt forventningsafstemmer så meget som muligt.

3. Første samtale

4. Anden samtale

4. Anden samtale

Hvis vi vælger at gå videre til en anden samtale, vil du inden anden samtale blive bedt om at udfylde en personprofil og en IQ-test, som vi vender til samtalen. Vi indhenter også to referencer, som du har angivet inden samtalen. Det er med til at give os et bedre helhedsindtryk af, hvem du er som person og som kollega, så vi kan skabe nogle rammer for dig i Amero, hvor du trives, og hvor du lykkes med at skabe de forventede resultater. 

4. Anden samtale

5. Pre- og onboarding

5. Pre- og onboarding

Ender rekrutteringsprocessen med at vi laver en aftale, så sætter vi herfra fokus på din opstart. Vi ønsker, at du kommer godt ind i rollen, og afhængig af opstartsdato, vil vi planlægge en preboarding-dag, før du starter op, hvor du får mulighed for at møde dit team og lære Amero bedre at kende. 

Når du starter op, har vi planlagt et onboarding-forløb, hvor vi giver dig de bedste forudsætninger for at få en god start og lykkes i rollen, og hvor du lærer dine kolleger godt at kende. 

5. Pre- og onboarding
4.6/5