Dit supportunivers
Hos Amero lever vi af glade og tilfredse kunder. Du kan altid ringe eller skrive til os – og måske kan du finde svar på dit spørgsmål på siden her. Ved henvendelser som vedrører hjælp til kassesystemet kan du skrive til support@amero.dk eller ringe på tlf. 77 34 34 80.
Du kan regne med os
Vi vil levere Danmarks bedste support.
Du kan ringe alle hverdage 9-17, hvor vores supportere sidder klar til at hjælpe og give vejledning. Vi har en svartid indenfor gennemsnitligt 10 sekunder, så I kan få løst jeres problem hurtigst muligt. Du kan spørge os om alt. Der findes ingen dumme spørgsmål i vores verden, og andre har sikkert spurgt om det samme før dig.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål på siden her – så ringer du bare!
Ring alle hverdage 9-17
Vores supportere hjælper og giver vejledning alle hverdage 9-17. Ring på 77 34 34 80.
Svartid inden for 10 sekunder
Du skal have løst dit problem hurtigst muligt, og derfor svarer vi på telefonen inden for gns. 10 sekunder i hverdagene.
Kompetente, dansktalende supportere
Vi garanterer, at du får en kompetent, hjælpsom og dansktalende supporter i røret.
Vagttelefon uden for normal åbningstid
Du kan altid få hjælp. Vores vagttelefon er åben uden for normal åbningstid - alle dage*.
* Der opkræves et gebyr for benyttelse af vores vagttelefon uden for normale åbningstider.
Supportartikler
Kan du ikke finde svar på netop din problemstilling via artiklerne herunder? Se svar på ofte stillede spørgsmål længere nede på siden.
Hast ikke med at ringe til os på tlf. 77 34 34 80 eller send en mail til os på support@amero.dk.
- Alle
- How-to guides
- Spørgsmål og svar
- Alle
- How-to guides
- Spørgsmål og svar
Sådan betaler du en faktura på dit kassesystem
FAQ: Alt du skal vide om MobilePay opdatering
Top tre rapporter – udnyt din BackOffice
Min betalingsterminal virker ikke, hvad gør jeg?
Hvordan retter man byttemærker, så kunder har længere tid til at bytte deres varer?
Kasseskuffen virker ikke, hvad gør jeg?
Min bonprinter virker ikke, hvad gør jeg?
Sådan opretter du varenumre
Sådan laver du status
Hvad siger andre om vores support?
Du kan ikke bruge til noget, at vi roser os selv. Det lader vi andre om.
Få svar på dine ofte stillede spørgsmål
Her kan du få et overblik over nogle af de spørgsmål, du kunne være i tvivl om, inden du køber et kassesystem – eller hvis du allerede har et.
Ja, det kan vi! Vi ved, at for mange butikker er deres webshop en vigtig salgskanal, og vores kassesystem kan derfor integreres med de mest anvendte og brugervenlige webshops. Se her, hvilke webshops vi integrerer til.
Det er heller ikke noget problem at integrere kassesystemet til dit økonomisystem. Hos Amero kan dit kassesystem integreres sammen med bl.a. E-conomic (eller andre økonomisystemer), så du nemt kan bogføre og spare tid i hverdagen. Se her, hvilke økonomisystemer vi integrerer til.
Prisen på et kassesystem kan variere meget i forhold til forretning og behov, og derfor kan vi ofte ikke give en standard pris. Har du f.eks. behov for en integration til et økonomisystem eller en webshop, vil det ændre på prisen. Du bør derfor at have en dialog med en af vores salgskonsulenter, så I kan finde frem til de behov, du måtte have, hvis du ønsker en reel pris. Det er også muligt at lease et kassesystem, som vores salgskonsulenter kan fortælle dig mere om. Du kan imidlertid få et overblik over priser her.
Ja, det gør det, da du skal betale en månedlig licens for dit kassesystem. Du betaler helt konkret for kassesoftwaren, FlexPOS, og licensen sikrer dig at systemet altid er opdateret, så du ikke pludseligt står med et forældet kassesystem. Du kan få et overblik over priser her.
Vores support har i hverdagene åben fra kl. 09.00 til kl. 17.00, og vi tager gennemsnitligt telefonen inden for 10 sekunder. Oplever du problemer med kassesystemet udenfor åbningstiden, har vi selvfølgelig en vagttelefon, som altid er åben med tre medarbejdere tilgængelig. Læs mere om vores support her.
Der er intet, vi hellere vil, end at skræddersy den helt rigtige løsning til dine behov. I team Amero har vi egne udviklere, som er smadder dygtige og kan udvikle næsten alt det, du ønsker. Derudover har vi mange gode samarbejdspartnere med specialviden, som vi kan samarbejde med omkring de enkelte løsninger til vores kunder. Vi ved derfor også hvornår en løsning er urealistisk, og så er vi ærlige og fortæller dig det. Her kan du få et overblik over udvalgte brancher, vi leverer kasseløsninger til.
Du kan have helt ro i maven, hvis du vælger at købe et kassesystem hos Amero. Vi har siden 2011 solgt kassesystemer til mange forskellige brancher i hele Danmark og Norden. Vi er Danmarks største leverandør af FlexPOS (kassesoftwaren), og derudover er vi også vurderet til AAA (Triple A) Kreditværdighed hos Bisnode.
Faktisk kan du i de fleste tilfælde godt genbruge dit hardware. Du skal blot være opmærksom på, hvilket hardware du har. Her er det nemmeste at sende billeder af det ind til os (ofte af varens label på bunden), og så kan vi hurtigt fortælle, om du kan genbruge det.
Er du i tvivl, om din computer kan genbruges, kan en af vores teknikere altid hoppe med på din computer remote og tjekke det.
Ja, vi leverer til hele Danmark, og vi har kunder spredt ud over hele landet. Selvom Amero holder til lige uden for Aarhus, har vi altid mulighed for at tage et møde på Sjælland eller andre steder i Danmark. Vores forretningskonsulenter kan altid komme ud til et møde og vise kassesystemet frem, og vores support løser 95% af alle sager over telefonen eller over skærmdeling af PC’en.
Ja, Amero kan sagtens levere kassesystemer uden for Danmarks grænser. Vi kan levere til Europa og Norden, da FlexPOS kassesoftwaren findes på både engelsk og dansk. I dag har vi kunder i Grønland, Norge, Færøerne og Danmark, hvoraf størstedelen af vores kunder er i Danmark.
Vores kassesystem er meget brugervenligt og nemt at anvende, og kan derudover tilpasses i farver og med forskelligt tilbehør. Men kunne du godt tænke dig at se mulighederne, kan du tage et kig på siden her, hvor du også kan hente en demovideo med en gennemgang af kassesystemet.
Vi hører gang på gang fra vores kunder, at kassesystemet er yderst brugervenligt og intuitivt. Når vi udvikler nyt er det altid med fokus på at holde systemet så brugervenligt som muligt, så vores kunder ikke skal bruge tiden på komplekse systemer og funktioner. Det skal være nemt og effektivt at betjene kassesystemet i en travl hverdag.