Hos Amero lever vi af glade og tilfredse kunder, og det kræver selvfølgelig en dedikeret og engageret support. Når du har en butik eller webshop du skal drive i hverdagen, er det derfor helt uundværlig at kunne ringe eller skrive til supporten og hurtigt få løst problemet. Ved henvendelse vedrørende support kan du skrive til support@amero.dk eller ringe på tlf. 77 34 34 80.
Har du brug for hjælp til svar på de fire mest stillede spørgsmål vedrørende bonprinter, pengeskuffe, byttemærker og betalingsterminal, kan du finde svaret her.
Vi giver dig gratis service og vi har fuld kontrol over serienumre, og du har garanti på hardware købt hos os. Derudover er vores telefoni intelligent og vi kan derfor se når det er en kunde der ringer, og vi sidder hurtig klar med relevante oplysninger om din virksomhed. Vi har altid ombytningsudstyr, hvis en enhed bliver defekt og det gælder alle hardware enheder.
Oplever du et problem eller en teknisk fejl, skal du have mulighed for at få det løst hurtigt. Dette var bl.a. også grunden til at Frank, direktør for Tæppeland, valgte Amero som kassesystem løsning.