Et komplet POS kassesystem til genbrugsbutikker
I en verden hvor teknologi konstant skaber nye muligheder, kan det rigtige kassesystem være altafgørende for din secondhand- og genbrugsbutik. Kassesystemer fra Amero går længere end blot at håndtere transaktioner – det kan skabe ro hos personale og give kunder en ekstraordinær god oplevelse.
Vi tilbyder komplette kassesystemer med alt, hvad I behøver. En standard løsning indeholder et touch-baseret FlexPOS kasseapparat og en brugerdefineret pakke af funktioner og hardware-tilbehør. Løsningen er fleksibel og kan tilpasses netop jeres behov.
FlexPOS kasseapparatet
FlexPOS-systemet er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt, og giver dine medarbejdere en intuitiv brugerflade at arbejde med, så de kan fokusere på at yde en god service. Systemet udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden.
Har du en genbrugsforretning, hvor der muligvis gøres brug af frivillige, vil du med stor sandsynlighed opleve en stor fordel ved det brugervenlige system, som kan betjenes af alle – også folk, med ti tommelfingre.
FlexPOS BackOffice
Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.
BackOffice kan du bl.a. bruge til medarbejderstyring og planlægning af vagter. Du kan også få adgang til realtidsdata om dine salg, som giver dig et fyldestgørende overblik over forretningen.
Integrationer til dit POS kassesystem
Kassesystemet er bygget til at arbejde tæt sammen med mange andre systemer, herunder blandt andet økonomisystemer som e-conomic, Dinero og Visma.
Med en integration til et økonomisystem automatiserer du bogføringen mellem kasse- og økonomisystem. Det betyder, at du hver dag sparer den tid, der skulle være brugt på manuelt at indtaste tallene i økonomisystemet, og samtidig undgår du de menneskelige tastefejl, der kan opstå.
Vi integrerer også til en lang række andre systemer, såsom webshops, ERP-systemer og lagerstyring.
Funktioner der frigiver tid til jeres passion
Salg, rabatter, gavekort, lagerføring, automatisk backup af data — vores
kassesystem har de funktioner, som du har brug for.
Kampagner
I BackOffice har du mulighed for at opsætte kampagner. Planlæg eksempelvis kampagner ud i fremtiden, fx Black Friday og juletilbud - så er kampagnen klar til at køre på et bestemt tidspunkt.
Betalinger og kvitteringer
Lad dine kunder betale, som de har lyst på kasseapparatet: tag imod kontanter, kreditkort, MobilePay og andre betalingsmidler på nemmeste vis, og mød dine kunder i deres betalingspræferencer - også når internetforbindelsen ryger.
Produkt oprettelse
Varer oprettes hurtigt og nemt i BackOffice, hvor man også kan ændre på eksisterende varer. Varer kan oprettes med faste priser eller uden at prisen defineres. Nogle butikker kan med fordel operere med få varegrupper uden faste priser, så ekspedienten blot selv taste prisen ind ved salg.
Automatisk bogføring
Systemet kan bogføre dagens salg og trække varerne fra lageret i det øjeblik, de sælges. Såfremt du har en webshop, kan systemerne dele lager, og automatisk opdateres på tværs af platforme.
Rabatter
Vores forskellige rabatfunktioner giver dig mulighed for at give rabatter på enkelte varer, puljer af varer - eller endda hele bonen. Ønsker du faste kampagnerabatter, så kan dette tilmed sættes op i det online BackOffice.
Butiks- og driftsoversigt online
BackOffice giver en indsigt i flere butikkers drift, hvis genbrugsbutikkerne er en del af en kæde. Det er også herfra, du nemt kan styre alle varer og deres priser, ligegyldigt om du ønsker at styre det på kædeniveau eller ned i den enkelte butik. Du får adgang til at se statistik og rapporter, og kan derfor nemt følge med i driften direkte fra hovedkontoret.
Stor erfaring med genbrugsbutikker
Hos Amero servicerer vi flere forskellige typer af genbrugsbutikker over hele landet. Vi har alt fra kunder med en eller to butikker til store kæder med mere end 20 butikker. Det spænder over de klassiske genbrugsbutikker, som samler ind til velgørende formål, moderne secondhand-butikker, vintagebutikker og butikker med antikviteter.
Vi ved derfor, hvad udfordringerne er og tilpasser POS kassesystemet herefter.
Modtag en gratis videodemo af kassesystemets funktioner
Er du nysgerrig på kassesystemet og dets funktioner? I videoen her kan du møde vores salgskonsulent Thomas, som giver dig en rundtur i vores FlexPOS Stationær kassesystem og det bagvedliggende BackOffice.
Er du interesseret i FlexPOS Selvbetjening, Mobil eller Tablet, kan du også modtage demovideoer af disse.
Tilmeld dig via formularen, og vi sender demovideoen direkte til din indbakke. Du vil fremadrettet modtage en mail fra os, når vi har gode tilbud, relevant information, inspirerende kundehistorier og lignende. Du kan afmelde til enhver tid.
Overblik over dine løsningsmuligheder
FlexPOS Selvbetjening
FlexPOS Tablet
FlexPOS Mobil
FlexPOS Stationær
Brugervenlighed skal være
en selvfølge
Et brugervenligt kassesystem er essentielt i enhver branche. Det øger effektiviteten, minimerer fejl og forbedrer kundetilfredshed. Et intuitivt design sparer tid og træning, mens pålidelighed sikrer stabil drift.
Point-of-sale bliver ikke nemmere. Med vores FlexPOS kasseløsninger kan du:
- Hurtigt oprette varer og varegrupper på kassen
- Nemt oprette kunder, medlemmer og kundegrupper
- Optælle lager på stregkode og/eller varenumre
- Trække rapporter som lagerværdiliste, lagerbevægelser m.m.
- Lave gavekort, tilgode- og garantibeviser
- Lave kampagner på udvalgte varer eller til udvalgte kundegrupper
- Hurtigt lave status, når dagen er omme
- ... Og meget mere.