Et eksklusivt sko- og modeunivers
Er du vild med sko af lækker kvalitet? Så har du måske været forbi Hørlyck i Aarhus eller Silkeborg eller klikket et par sko hjem i webshoppen af samme navn. Hørlyck er et eksklusivt sko- og modeunivers, hvor design, kvalitet og kundeservice går hånd i hånd og skaber unikke shoppingoplevelser. Netop den gode, unikke shoppingoplevelse har ejerne bag virksomheden formået at skabe gennem kombinationen af ægte håndværk, nærværende kundeservice og et gennemført omnichannel-koncept.
Fra fysiske butikker til synkroniseret setup
I mange år var de fysiske butikker omdrejningspunkt for Hørlyck. Efterhånden som online shopping voksede massivt og Corona-pandemien gjorde sit indtog, blev det tydeligt for virksomheden, at synergien mellem de fysiske butikker og webshoppen spiller en vigtig rolle i at gøre kundeoplevelsen bedre. Derfor blev det afgørende at skabe et setup, hvor kunden kan shoppe i såvel butik som webshop efter behov. Et setup, der kræver synkronisering mellem Hørlycks forskellige lagre, butikker og webshop.
Løsningen blev bygget op omkring kassesystemet, som blev det fleksible fundament, virksomheden ønskede sig. For Hørlyck betyder det, at lagerstyring i POS-løsningen og integrationer til både DanDomain-webshoppen og e-conomic hele tiden holder lageret opdateret. Det gør det nemt for personalet i butikken at se, hvor varerne befinder sig, og hurtigt vurdere, hvordan de kan servicere kunden bedst muligt. Synkroniseringen af lageret på tværs af kanalerne har også givet virksomheden værktøjet til at styre lagerbeholdningen og holde omkostningerne nede.
Rapporter som fundament for strategiske beslutninger
Hos Hørlyck har de ikke alene formået at skabe et omnichannel-koncept med kassesystemet som bindeled mellem butikker, webshop og lager. De er også lykkedes med at bruge POS-løsningen til alt fra strategiske beslutninger til værdifulde indsigter i marketingafdelingen. Kassesystemets store rapporteringsværktøj sørger nemlig for at give marketingafdelingen konkret viden om, hvad der sker i butikkerne, og hvad forbrugerne efterspørger. Samtidig giver rapporterne den indsigt, virksomheden har brug for, når der skal tages strategiske beslutninger om indkøb.
En hverdag med færre manuelle opgaver og fejl
Hørlyck er samtidig et bevis på, hvordan den ideelle anvendelse af en POS-løsning kan skabe en lettere hverdag. Faktisk var de i butikkerne så glade for kassesystemet fra Amero, at beslutningen om at beholde det ikke var svær, da virksomheden i 2018 fik nye ejere. Den intuitive, automatiserede løsning gør arbejdet lettere, minimerer fejl for butikkernes personale og skaber en flydende navigation i brug. Med færre manuelle arbejdsopgaver har de tid til at fokusere på deres kerneopgave: At servicere kunderne.
Partnerskab med plads til fremtiden
Samarbejdet mellem Hørlyck og Amero handler ikke kun om systemer. Det handler – ifølge Hørlyck – også om at have en partner, som er med på rejsen, møder dem i øjenhøjde og står klar med hjælp, når udfordringerne melder sig. Både i det daglige og når der skal tænkes strategisk og drømmes om fremtiden. Her er der plads til kaffebesøg, sparring og idéudveksling – og til at udvikle sig sammen.