Et kassesystem med integration til Nomeco
FlexPOS kassesystemet kan integrere til grossisten Nomeco, som er Apotekernes foretrukne lægemiddelgrossist, hospitalernes leverandør og lægemiddelindustriens strategiske servicepartner. Det betyder helt konkret, at du via en integration – hvis du driver et apotek eller helsekostforretning – kan gøre dagligdagen en hel del nemmere, ved at lade dit kassesystem tale sammen med din grossist.
Motoren bag integrationen
Med en integration til Nomeco på dit FlexPOS kassesystem, vil du kunne tilgå hele Nomecos produktkatalog i din BackOffice.
Det skyldes, at FlexPOS BackOffice automatisk henter Nomecos produktliste ned i systemet hvert 15. minut. På denne måde er du sikret, altid at have produktlisten aktualiseret, såfremt produkter er blevet opdateret eller tilføjet til Nomecos produktliste.
Hver gang produkterne hentes ned i FlexPOS, vil produkterne automatisk oprettes i din FlexPOS BackOffice. Det betyder også, at varerne vil fremgå på dit kassesystem, som du kan sælge de forskellige produkter fra.
Med integrationen mellem Nomeco og FlexPOS, er det ligeledes muligt at koble automatiske hyldeforkanter fra Delfi til. De automatiske hyldeforkanter er nemlig en ekstra bonus, som kan gøre det daglige arbejde i forretningen en del nemmere. Det skyldes, at de automatiske hyldeforkanter hiver detaljer om Nomecos produkter ud af systemet automatisk, så også hyldeforkanterne kontinuerligt opdateres – og du slipper for at opdatere dem manuelt.
Nomeco gør det nemmere at håndtere varer
Med de automatiserede opdateringer af produkterne fra Nomeco i FlexPOS BackOffice, kan du bruge BackOffice som et katalog over produktudvalget hos Nomeco. Hvis du vælger at tilføje lagerstyring til din kasseløsning, kan du bruge dette katalog i BackOffice til at bestille produkter ud fra. Det er smart i sig selv – men det bliver faktisk bedre endnu.
I FlexPOS BackOffice kan du trække bestillingslister, hvor du har mulighed for hurtigt at få et overblik over, hvad du mangler på lageret. Hvis du gør brug af lagerstyring, har du mulighed for at sætte en minimum og maksimum værdi på hvert produkt, som håndhæver, hvad minimum- og maksimumsbeholdningen må være på hvert produkt.
Du har mulighed for i BackOffice at anvende rapporten ”Bestillingsforslag”, hvori systemet automatisk selv danner bestillingsforslag baseret på den aktuelle lagerværdi. Denne liste kan eksporteres og sendes til Nomeco leverandøren – og du behøver ikke at gøre yderligere, før produkterne leveres.
Rapporten ”Bestillingsforslag” kan du indstille alt efter hvilke tidsintervaller, du ønsker at rapporten automatisk skal genereres i.
En integration, der bringer værdi
Integrationen mellem kassesystemet og Nomeco giver dig som forretningsejer en masse værdi:
- Intet vedligehold ved systemerne
- Spar manuelle arbejdsprocesser og dermed tid
- Automatisk opdaterede hyldeforkanter ved tilkøb af elektroniske hyldeforkanter
- Undgå at oprette produkter manuelt - de overføres automatisk fra Nomeco til FlexPOS
- Slip for manuelt at holde øje med nye produkter - disse overføres automatisk til kassesystemet