Kassesystem til café, restaurant og kantine
Et komplet POS kassesystem til café, restaurant og kantine
Vi forstår udfordringerne ved at drive en travl café eller restaurant. Tid er essentiel – derfor kan vi tilbyde et brugervenligt system, som er let at betjene i hektiske tider.
Vi ved, at ingen forretninger er ens, og vi forstår, at hver forretning har sine unikke krav og udfordringer. Derfor giver vores POS kassesystem dig mulighed for at skræddersy kasseløsningen til de individuelle behov; hvad enten du skal bruge et standard set-up, en integreret vægt, en selvbetjeningsløsning eller muligheden for print af bestillinger til køkkenet. Vi er her for at hjælpe dig med at skabe den bedst mulige oplevelse for dine kunder, mens vi gør din daglige drift så enkel som muligt.
FlexPOS kasseapparatet
FlexPOS kassesoftwaren er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt, og giver dine medarbejdere en intuitiv brugerflade at arbejde med, så de i stedet for at kæmpe med komplekst IT, kan fokusere på at yde en god service. Systemet udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden.
Har du en forretning i resturationsbranchen, vil du opleve, at systemer tilbyder en række fordele som bl.a. mulighed for køkkenprint, integreret vægt, selvbetjening og cafémodul med bordoversigt.
FlexPOS BackOffice
Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.
I BackOffice kan du med lagerstyring også holde styr på lageret, og systemet genbestiller automatisk, når lagerbeholdningen når et minimum. Du kan også bruge BackOffice til medarbejderstyring og planlægning af vagter. Sidst men ikke mindst kan du i BackOffice få adgang til realtidsdata om dine salg, som giver dig et fyldestgørende overblik over forretningen.
Få bordoversigt med cafémodul
Hvis du driver en café eller restaurant, hvor der er flere borde der skal holdes styr på, vil det være oplagt at tilføje cafémodulet til din kasseløsning. Cafémodulet sikrer et fyldestgørende digitalt overblik over restaurantens borde, og kan hjælpe dig med at holde styr på, hvilke borde der er ledige eller optagede.
Vigtige funktioner og fordele ved brug af cafémodul:
- Effektiv bordhåndtering gør fordelingen effektiv og minimerer ventetid
- Bordstatus giver mulighed for at se, om et bord er ledigt, optaget, reserveret, samt om gæsterne venter, spiser eller er klar til at betale
- Knyt ordrer direkte til borde, så du forbedrer nøjagtigheden af serveringen og minimerer fejl, når dine gæster skal betale
- Der er mulighed for at splitte en regning i flere dele, hvis gæsterne ønsker at betale hver for sig
Funktioner der frigiver tid i restaurationsbranchen
Et kassesystem skal gøre din hverdag lettere og din forretning mere effektiv.
Derfor har vi altid fokus på at tilbyde dig brugervenlige funktioner i vores kassesystem, så du får mere tid til din forretning.
Lev op til lovkrav fra SKAT
Fra januar 2024 trådte en ny lov om digital registrering af salg på kasseapparater i kraft, som gør sig gældende for en række forretningstyper inden for restaurationsbranchen. Kassesystemer fra Amero overholder alle lovkrav fra SKAT.
Faste kunder
Systemet opsamler nemt data fra de faste kunder. De kunder, som henter frokost og handler på kredit, får nemt registreret det, de afhenter eller får leveret. Tag blot stilling til, om de skal betale kontant eller en regning via integration til et økonomisystem.
Rapporter og statistik
Klare oplysninger er afgørende for enhver leder. Kassen rapporterer og giver et interaktivt overblik over en bred vifte af performance målinger. Vi tilbyder også en række skræddersyede rapporter, som tilpasses din virksomheds behov.
Overskuelig menu
Du opsætter de varer, som systemet har brug for og har derfor hele dit sortiment indenfor en fingers rækkevidde. Fleksibiliteten gør, at varesortimentet kan tilpasses hver enkelte cafe, så du hurtigt og effektivt kan servicere dine kunder.
Køkkenprint
Ordrer tastes i systemet og printes til køkkenet. Du undgår, at køkkenpersonalet ikke kan læse håndskriften fra kassepersonalet og sedler, som forsvinder, hvilket mindsker fejl. Du sparer tid og undgår sure kunder.
Afregning med vægte
Med vores kassesystem har du mulighed for at kunne afregne med vægt. Dvs. at når dine kunder kommer med deres mad på tallerkenen, stilles denne på vægten og kunden betaler for maden.
Lad gæster betjene sig selv
Restaurationsbranchen gør i stigende grad brug af selvbetjeningsløsninger, som skyldes en række fordele, der hjælper med at optimere drift, forbedre kundetilfredshed samt øge indtjeningen – uanset om du eksempelvis driver en kantine eller en almindelig restaurant.
Med en selvbetjeningsløsning kan dine gæster betjene sig selv, uden at skulle fange en tjeners opmærksomhed, hvilket sikrer øget effektivitet – både hos dine medarbejdere og dine gæster. Selvbetjeningsløsningen giver ligeledes dine gæster et fyldestgørende overblik over mulige køb samt tilbyder anbefalinger, som i sidste ende kan føre til mersalg. Denne mulighed kan også være med til at forbedre oplevelsen for dine gæster, da selvbetjeningen giver dem kontrol over deres købssituation.
Sidst men ikke mindst kan en selvbetjeningsløsning reducere forretningens omkostninger, da du med denne løsning kan sænke personaleomkostninger. Selvbetjening er nemlig ikke lig med dårlig service – snarere tværtimod.
Modtag en gratis videodemo af kassesystemets funktioner
Er du nysgerrig på kassesystemet og dets funktioner? I videoen her kan du møde vores salgskonsulent Thomas, som giver dig en rundtur i vores FlexPOS Stationær kassesystem og det bagvedliggende BackOffice.
Er du interesseret i FlexPOS Selvbetjening, Mobil eller Tablet, kan du også modtage demovideoer af disse.
Tilmeld dig via formularen, og vi sender demovideoen direkte til din indbakke. Du vil fremadrettet modtage en mail fra os, når vi har gode tilbud, relevant information, inspirerende kundehistorier og lignende. Du kan afmelde til enhver tid.
Overblik over dine løsningsmuligheder
FlexPOS Selvbetjening
FlexPOS Tablet
FlexPOS Mobil
FlexPOS Stationær
Integrationer til dit POS kassesystem
Kassesystemet er bygget til at arbejde tæt sammen med mange andre systemer, herunder blandt andet økonomisystemer som e-conomic, Dinero og Visma.
Med en integration til et økonomisystem automatiserer du bogføringen mellem kasse- og økonomisystem. Det betyder, at du hver dag sparer den tid, der skulle være brugt på manuelt at indtaste tallene i økonomisystemet, og samtidig undgår du de menneskelige tastefejl, der kan opstå.
Vi integrerer også til en lang række andre systemer, såsom webshops, ERP-systemer og lagerstyring.
FlexOrder sikrer strømlinede processer
Med FlexOrder modulet får du et tre-i-én set-up, som kan tage din betjening til helt nye højder: nemlig et POS kassesystem, en køkkenskærm til personalet, og en kundeskærm til kunderne.
Tag imod bestillinger, ændr bestillingernes status alt efter om de afventer, tilberedes, er færdige eller helt afsluttede, og styr status på bestillinger fra de forskellige skærme. Ændringen vil opdateres på de forskellige skærme, så alle kan følge med, uanset hvor i forretningen man er.
FlexOrder er specialudviklet til vores kunde Sushi Daily. De ønskede nemlig en 360 graders POS-løsning, som kunne håndtere både bestillingsoversigt samt status på bestillinger – både for forretningens personale og kunderne. Læs mere om deres løsning her.
Den komplette
POS kasseløsning
Den ideelle kasseløsning er individuel for hver forretning, alt efter forretningsbehovene. Vores hovedfokus er at tilbyde en grundlæggende, brugervenlig og pålidelig kasseløsning, der kan tilpasses og skræddersyes efter hver enkel virksomheds unikke behov.
For at gøre denne tilpasning så nem og effektiv som muligt, har vi skabt en oversigt over de mest almindelige tilvalg til vores kasseløsning inden for restaurationsbranchen. Denne oversigt kan hjælpe dig med at identificere de funktioner, der vil være mest gavnlige for netop din forretning:
- Cafémodul - oversigt over borde i restauranten
- Køkkenprint - bestillinger sendes til køkkenet
- Tilbyd flere betalingsformer og mød kunden i sine betalingspræferencer
- Integreret vægt, såfremt pris er afhængig af vægt
- Tilbyd mulighed for selvbetjening - især hvis take-away er en mulighed
- FlexOrder, så dine gæster kan følge med i bestillingen