Kassesystem til café, restaurant og kantine
Et komplet kassesystem til café, restaurant og kantine
Vi forstår udfordringerne ved at drive en travl café eller restaurant. Tid er essentiel – derfor kan vi tilbyde et brugervenligt system, som er let at betjene i de mest hektiske tider.
Vi ved, at ingen forretninger er ens, og vi forstår, at hver forretning har sine unikke krav og udfordringer. Derfor giver vores kassesystem dig mulighed for at skræddersy kasseløsningen til de individuelle behov; hvad enten du skal bruge et standard set-up, en integreret vægt, en selvbetjeningsløsning eller muligheden for print af bestillinger til køkkenet. Vi er her for at hjælpe dig med at skabe den bedst mulige oplevelse for dine kunder, mens vi gør din daglige drift så enkel som muligt.
FlexPOS kasseapparatet
FlexPOS kassesoftwaren er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt, og giver dine medarbejdere en intuitiv brugerflade at arbejde med, så de i stedet for at kæmpe med komplekst IT, kan fokusere på at yde en god service. Systemet udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden.
Har du en forretning i resturationsbranchen, vil du opleve, at systemer tilbyder en række fordele som bl.a. mulighed for køkkenprint, integreret vægt, selvbetjening og cafémodul med bordoversigt.
FlexPOS BackOffice
Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.
I BackOffice kan du med lagerstyring også holde styr på lageret, og systemet genbestiller automatisk, når lagerbeholdningen når et minimum. Du kan også bruge BackOffice til medarbejderstyring og planlægning af vagter. Sidst men ikke mindst kan du i BackOffice få adgang til realtidsdata om dine salg, som giver dig et fyldestgørende overblik over forretningen.
Lad gæster betjene sig selv
Restaurationsbranchen gør i stigende grad brug af selvbetjeningsløsninger, som skyldes en række fordele, som hjælper med at optimere drift, forbedre kundetilfredshed samt øge indtjeningen – uanset om du eksempelvis driver en kantine eller en almindelig restaurant.
Med en selvbetjeningsløsning kan dine gæster betjene sig selv, uden at skulle fange en tjeners opmærksomhed, hvilket sikrer øget effektivitet – både hos dine medarbejdere og dine gæster. Selvbetjeningsløsningen giver ligeledes dine gæster et fyldestgørende overblik over mulige køb samt tilbyder anbefalinger, som i sidste ende kan føre til mersalg. Denne mulighed kan også være med til at forbedre oplevelsen for dine gæster, da selvbetjeningen giver dem kontrol over deres købssituation.
Sidst men ikke mindst kan en selvbetjeningsløsning reducere forretningens omkostninger, da du med denne løsning kan sænke personaleomkostninger. Selvbetjening er nemlig ikke lig med dårlig service – snarere tværtimod.
Funktioner der frigiver tid i restaurationsbranchen
Et kassesystem skal gøre din hverdag lettere og din forretning mere effektiv.
Derfor har vi altid fokus på at tilbyde dig brugervenlige funktioner i vores kassesystem, så du får mere tid til din forretning.
Lev op til lovkrav fra SKAT
Fra start 2024 træder en ny lov om digital registrering af salg på kasseapparater i kræft, som gør sig gældende for en række forretningstyper inden for restaurationsbranchen. Kassesystemer fra Amero overholder alle disse lovkrav fra SKAT.
Faste kunder
Systemet opsamler nemt data fra de faste kunder. De kunder, som henter frokost og handler på kredit, får nemt registreret det, de afhenter eller får leveret. Tag blot stilling til, om de skal betale kontant eller en regning via integration til et økonomisystem.
Rapporter og statistik
Klare oplysninger er afgørende for enhver leder. Kassen rapporterer og giver et interaktivt overblik over en bred vifte af performance målinger. Vi tilbyder også en række skræddersyede rapporter, som tilpasses din virksomheds behov.
Overskuelig menu
Du opsætter de varer, som systemet har brug for og har derfor hele dit sortiment indenfor en fingers rækkevidde. Fleksibiliteten gør, at varesortimentet kan tilpasses hver enkelte cafe, så du hurtigt og effektivt kan servicere dine kunder.
Køkkenprint
Ordrer tastes i systemet og printes til køkkenet. Du undgår, at køkkenpersonalet ikke kan læse håndskriften fra kassepersonalet og sedler, som forsvinder, hvilket mindsker fejl. Du sparer tid og undgår sure kunder.
Afregning med vægte
Med vores kassesystem har du mulighed for at kunne afregne med vægt. Dvs. at når dine kunder kommer med deres mad på tallerkenen, stilles denne på vægten og kunden betaler for maden.
Få bordoversigt med cafémodul
Hvis du driver en café eller restaurant, hvor der er flere borde der skal holdes styr på, vil det være oplagt at tilføje cafémodulet til din kasseløsning. Cafémodulet sikrer et fyldestgørende digitalt overblik over restaurantens borde, og kan hjælpe dig med at holde styr på, hvilke borde der er ledige eller optagede.
Vigtige funktioner og fordele ved brug af cafémodul:
- Effektiv bordhåndtering gør fordelingen effektiv og minimerer ventetid
- Bordstatus giver mulighed for at se, om et bord er ledigt, optaget, reserveret, samt om gæsterne venter, spiser eller er klar til at betale
- Knytning ordrer direkte til borde, så du forbedrer nøjagtigheden af serveringen og minimerer fejl, når dine gæster skal betale
- Der er mulighed for at splitte en regning i flere dele, hvis gæsterne ønsker at betale hver for sig
Den komplette kasseløsning
Hvad enten du driver en hyggelig lille café, en stor restaurant med fuld service, eller en travl kantine, vil din ideelle kasseløsning se forskellig ud. Vores hovedfokus er at tilbyde en grundlæggende, brugervenlig og pålidelig kasseløsning, der kan tilpasses og skræddersyes efter hver enkel virksomheds unikke behov.
For at gøre denne tilpasning så nem og effektiv som muligt, har vi skabt en oversigt over de mest almindelige tilvalg til vores kasseløsning inden for restaurationsbranchen. Denne oversigt kan hjælpe dig med at identificere de funktioner, der vil være mest gavnlige for netop din forretning:
- Cafémodul - oversigt over borde i restauranten
- Køkkenprint - bestillinger sendes til køkkenet
- Tilbyd flere betalingsformer og mød kunden i sine betalingspræferencer
- Integreret vægt, såfremt pris er afhængig af vægt
- Tilbyd mulighed for selvbetjening - især hvis take-away er en mulighed
- Kundevendte skærme, så dine gæster kan følge med i bestillingen
Succeshistorier fra vores kunder
HAVS
Et krav om samlet lagerstyring på tværs af to fysiske og ét online salgssted førte HAVS til en POS-løsning fra Amero med integration til DanDomain webshop.
Køng Auto A/S
Amero var den eneste POS-leverandør, som kunne hjælpe Køng Auto A/S med at opfylde de krav, autoværkstedet havde til en kasseløsning. I dag er et samspil mellem autoværkstedets kassesystem, økonomisystemet e-conomic og FTZplus omdrejningspunktet for hele forretningen.
Medicin & Sundhed
Selvbetjeningskasse fra Amero har muliggjort landets første ubemandede butik med sundhedsprodukter i Farum. Succesen er så stor, at folkene bag har flere ubemandede butikker i støbeskeen.
SkinSense
Amero har hjulpet SkinSense med en komplet kasseløsning, som med en integration til webshop, økonomi og varemodtagelse nu er omdrejningspunktet for hele SkinSenses forretning.
HUSET Men & Women
Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik. HUSET i Hvide Sande …
Modeloppen og Hoppeloppen
‘’Køb lækkert tøj med omtanke’’ – det er ordene, der pryder bygningens facade, når man bydes velkommen til loppebutikken i Aabybro. Modeloppen er stiftet af Tina …
LetKøb 24/7
Hos Amero bestræber vi os altid på at udvikle de bedste løsninger med henblik på vores kunders behov. Vi har stor forståelse for, at hver …
Guldsmed Boye
Amero har leveret en komplet FlexPOS-løsning hos Guldsmed Boye butikkerne i Aarhus og Silkeborg. Det var vigtigt for indehaveren, Lars, at få et system, som …
Golfshoppen.com
Golfshoppen.com har siden 2003 eksisteret online som en webshop, hvorfra de har solgt alt, hvad hjertet begærer indenfor golfudstyr. I 2019 opstod interessen for fysiske salgssteder, og …
GEjSER
Tilbage i 2011 startede GEjSER som en lille enkeltmandsvirksomhed, og samme år startede vores nuværende direktør og ejer Amero Kassesystemer. De to parter fandt hurtigt …
Dot Keramik
Hos Amero leverer vi simple og brugervenlige løsninger til mange brancher, herunder både store og små detailbutikker. Det kan være meget forskelligt fra forretning til …
Clara H i Risskov
Hos Amero kommer vi rundt til mange forskellige butikker i hele landet. Fælles for dem alle er vigtigheden af den gode kundeoplevelse. En af de …
Luupe
Luupe er en moderne tøjbutik i Kolding, som sælger tøj, smykker og diverse andre produkter inden for mode. Luupe var på udkig efter en kasseløsning, …