FlexOrder til din forretning
Funktionen FlexOrder er relevant for de forretninger, som opererer med bestillinger og serveringer, herunder eksempelvis restauranter og caféer.
FlexOrder er en funktion, udviklingsteamet i Amero i første omgang har specialudviklet til vores kunde Sushi Daily. De ønskede nemlig en 360 graders POS-løsning, som kunne håndtere både bestillingsoversigt samt status på bestillinger – både for forretningens personale og kunderne.
FlexOrder består derfor i Sushi Dailys tilfælde af en POS-løsning udvidet med en køkkenskærm samt en kundeskærm, der vises i forretningen. På disse to skærme er det muligt at følge med i bestillingerne for alle.
FlexOrder - et tre-i-én set-up
FlexOrder består altså af et tre-i-én set-up: et kassesystem, en køkkenskærm til personalet, og en kundeskærm til kunderne.
I dit kassesystem tager du imod bestillinger fra dine kunder. På kassesystemet kan du ændre bestillingernes status, alt efter om de afventer, tilberedes, er færdige eller helt afsluttede. Her kan du også udvide de forskellige bestillinger, så du kan få et detaljeret overblik over hvert enkelte bestilling.
På køkkenskærmen vises de forskellige bestillinger mere detaljeret. Her kan man fra køkkenet, ligesom på kassesystemet, ændre bestillingernes status, alt efter om de afventer, tilberedes, er færdige eller helt afsluttede. På køkkenskærmen kan køkkenpersonalet ligeledes holde øje med tiden på diverse bestillinger, så man kan sikre sig, at gæsterne ikke har ventet i uhensigtsmæssig lang tid.
På kundeskærmen kan forretningens kunder følge med i hvilke ordrer, der tilberedes, og hvilke ordrer, der er færdige til afhentning.
Vælger du at udvide din POS-løsning med FlexOrder, sikrer du også, at disse tre skærme og dermed hele dit set-up snakker sammen. Det betyder, at du kan styre status fra de forskellige skærme, og herefter vil ændringen opdateres på de forskellige skærme, så alle kan følge med, uanset hvor i forretningen man er.
Takeaway
Er du en forretning med mulighed for bestilling online bestillinger af take-away, kan dette i de fleste tilfælde også kobles på løsningen. Dette kræver dog, at forretningen i forvejen bruger et IT-system, som er muligt at integrere til vores systemer.
Kontakt derfor hellere end gerne Amero for en uforpligtende snak til, hvilke muligheder du har for at bruge FlexOrder og online bestillinger.
Tilpas funktionen efter dine ønsker
Ligesom med dit hardware, har du rig mulighed for at tilpasse dine skærme i enten almindelig visning (hvid) eller mørk visning (sort).
Du kan derfor indstille skærmene i mørk og lys, alt efter hvad der passer til det udtryk, du gerne vil skabe i din forretning.
For yderligere tilpasning har du også mulighed for at tilpasse produktknapperne i dit salgsbillede, så de forskellige produktvarianter bliver nemmere at håndtere på kassesystemet. Produktknapperne kan du tilpasse i det online administrationsprogram, BackOffice, hvor man på nemmeste vis kan uploade billeder tilknyttet til de enkelte varer. Udforsk billederne herunder for at se et eksempel.
Få et indblik i FlexOrder her
Er du nysgerrig på at se, hvordan FlexOrder funktionen fungerer i praksis?
I billederne herunder kan du få et indblik i både forskellige versioner af køkkenskærmen, kundeskærmene, og hvordan ordren håndteres og opdateres i kassesystemet.