Kassesystem til større butikker og butikskæder
Har I en butikskæde, er vi hos Amero bekendt med de udfordringer, I står med i hverdagen. Vi har serviceret et væld af forskelligartede butikker og butikskæder i diverse brancher, som har brug for en kyndig fagspecialist, der kan rådgive og ikke mindst levere løsninger, der gør hverdagen nemmere og mere effektiv.
Et komplet kassesystem til kæder
Hvis der er noget, vi har lært af vores kunder i detailbranchen, er det, hvor stor værdi det giver at have en brugervenlig POS-løsning, som mindsker tid brugt på administrativt arbejde, og derved frigiver mere tid til kunderne.
Som butikskæde er det helt essentielt for den daglige drift, at der er et nemt, overskueligt og ikke mindst velfungerende kassesystem. Vi forstår derfor vigtigheden i at vælge det helt rigtige, som imødekommer behov i forhold til hurtig og effektiv betjening af kunder, samt samspil med andre IT-systemer – eksempelvis webshop og økonomisystemer.
FlexPOS kasseapparatet
FlexPOS-systemet er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt. FlexPOS er lavet, så det understøtter kæder, og det udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden.
Har du en kædeforretning, vil du opleve en række fordele som bl.a. opsætning af hovedbutik, hvor de andre butikker kan nedarve varekatalog, overblik over lager og salg i kædens butikker, samt lager- og logistikmodul, der giver nem administration og bestilling af varer.
FlexPOS BackOffice
Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.
Har du en kædeforretning, vil du opleve en række fordele som eksempelvis opsætning af hovedforretningsniveau, der sørger for at alle forretninger har samme design. Du får også adgang til statistikker og rapporter for butikkerne, så du kan danne et overblik over forretningsdata og følge virksomhedens tal.
Butikskæder i mange brancher
Vi breder os over en palette af forskellige brancher og er generelt velbevandrede inden for alt fra detail til engros. Vores forretningskonsulenter, teknikere og supportere er topprofessionelle og har flere års erfaring med kædeforretninger.
- Vi udformer tilbud til beslutningstagere samt løbende tilpasninger til tilbuddet.
- Vi sørger også for planlægning, opsætning og undervisning af medarbejdere.
- Efterfølgende leverer vi support af systemet, så I som butikskæde ikke er alene om opgaven.
Funktioner der frigiver tid til din passion
Salg, rabatter, gavekort, lagerføring, automatisk backup af data — vores
kassesystem har de funktioner, som du har brug for.
Kampagner
I BackOffice har du mulighed for at opsætte kampagner. Planlæg eksempelvis kampagner ud i fremtiden, fx Black Friday og juletilbud - så er kampagnen klar til at køre på et bestemt tidspunkt.
Betalinger og kvitteringer
Lad dine kunder betale, som de har lyst på kasseapparatet: tag imod kontanter, kreditkort, MobilePay og andre betalingsmidler på nemmeste vis, og mød dine kunder i deres betalingspræferencer - også når internetforbindelsen ryger.
Produkt oprettelse
I BackOffice kan du oprette varer med produktnummer og -navn, brand, leverandør, og vælge, hvordan varen skal fremgå på kvitteringen til dine kunder. Det er også her, at du redigerer og sletter produkter.
Automatisk bogføring
Systemet kan bogføre dagens salg og trække varerne fra lageret i det øjeblik, de sælges. Såfremt du har en webshop, kan systemerne dele lager, og automatisk opdateres på tværs af platforme.
Lagerstyring
Kassesystemet kan hjælpe med minimum og maksimum beholdningen på dine varer og produkter. Samtidig kan du let og overskueligt lave indkøb, rekvisitioner og bestillinger i vores ERP-system.
Integration til webshop
For mange butikker er nettet en vigtig salgskanal, og vores kassesystem kan selvfølgelig integreres med de fleste populære webshopsystemer.
Er du en større offentlig virksomhed?
Vores system gør det muligt for offentlige kunder at få salgstal fra kassesystemet over i deres økonomisystem. Og vi tilbyder selvfølgelig nem fakturering via EAN til alle offentlige kunder. Hos Amero har I uanede muligheder, og vi hjælper jer med at skabe en mere effektiv arbejdsgang med professionelle systemer. Derfor får I også én fast kontaktperson, som bevarer overblikket for jer.
Gør dagligdagen nemmere
Et effektivt POS-system tilbyder intuitiv brugervenlighed og nem integration med andre software programmer. Vi har derfor sammensat et intuitivt og brugervenligt system, som kan betjenes af alle – uanset IT-kendskaber.
Systemet er bygget til at kunne integreres til og arbejde sammen med andre systemer som dine regnskabssystemer, lagerstyringsværktøjer og e-handelsplatforme, hvilket gør det nemmere for dine medarbejdere at håndtere dagligdagens opgaver og giver en bedre oplevelse for dine kunder.
Modtag en gratis videodemo af kassesystemets funktioner
Er du nysgerrig på kassesystemet og dets funktioner? I videoen her kan du møde vores salgskonsulent Thomas, som giver dig en rundtur i vores FlexPOS Stationær kassesystem og det bagvedliggende BackOffice.
Er du interesseret i FlexPOS Selvbetjening, Mobil eller Tablet, kan du også modtage demovideoer af disse.
Tilmeld dig via formularen, og vi sender demovideoen direkte til din indbakke. Du vil fremadrettet modtage en mail fra os, når vi har gode tilbud, relevant information, inspirerende kundehistorier og lignende. Du kan afmelde til enhver tid.
Integrér med dine systemer
FlexPOS Selvbetjening
FlexPOS Tablet
FlexPOS Mobil
FlexPOS Stationær
Lagerstyring sikrer overblik
I kassesystemet har I mulighed for at styre lager og logistik som et tilkøb. Det giver overblik og skaber gode flows mellem butikker.
Til kædeforretninger vil vi især anbefale vores lagerstyringsfunktion, hvor man kan automatisere lagerstyring, og derved forhindre udsolgte varer, minimere lageromkostninger og forbedre kundetilfredsheden. Med automatiseret genbestilling og indblik i salgstrends, kan du optimere din lagerstyring og reducere omkostninger.
Mobil lagerstyring
FlexGO kan bruges til flere forskellige formål på tværs af lokationer i forretningen. Det brugervenlige, android-baserede styresystem tilbyder et modulbaseret værktøj, som du hurtigt vil opleve blive uundværlig for dine kædebutikker.
FlexGO tilbyder butikkerne i din kædeforretning mobil lagerstyring, hurtig og enkel statusoptælling, oprettelse af produkter, varianter og kampagner – og meget mere. Alt sammen i én mobil enhed.
Brugervenlighed skal være
en selvfølge
Et brugervenligt kassesystem er essentielt i detailhandlen. Det øger effektiviteten, minimerer fejl og forbedrer kundetilfredshed. Et intuitivt design sparer tid og træning, mens pålidelighed sikrer stabil drift.
Point-of-sale bliver ikke nemmere. Med vores FlexPOS kasseløsninger kan du:
- Hurtigt oprette varer og varegrupper på kassen
- Nemt oprette kunder, medlemmer og kundegrupper
- Føre webbaseret lagerstyring, som kan betjenes fra alle browsere
- Optælle lager på stregkode og/eller varenumre
- Trække rapporter som lagerværdiliste, lagerbevægelser m.m.
- Lave gavekort, tilgode- og garantibeviser
- Lave kampagner på udvalgte varer eller til udvalgte kundegrupper
- ... Og meget mere.