4.6/5

Kassesystem til større butikker og butikskæder

Har I en butikskæde, er vi hos Amero bekendt med de udfordringer, I står med i hverdagen. Vi har serviceret et væld af forskelligartede butikker og butikskæder i diverse brancher, som har brug for en kyndig fagspecialist, der kan rådgive og ikke mindst levere løsninger, der gør hverdagen nemmere og mere effektiv.

FlexPOS kasseapparatet

FlexPOS-systemet er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt. FlexPOS er lavet, så det understøtter kæder, og det udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden. 

Har du en kædeforretning, vil du opleve en række fordele som bl.a. opsætning af hovedbutik, hvor de andre butikker kan nedarve varekatalog, overblik over lager og salg i kædens butikker, samt lager- og logistikmodul, der giver nem administration og bestilling af varer.

FlexPOS BackOffice

Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.

Har du en kædeforretning, vil du opleve en række fordele som eksempelvis opsætning af hovedforretningsniveau, der sørger for at alle forretninger har samme design. Du får også adgang til statistikker og rapporter for butikkerne, så du kan danne et overblik over forretningsdata og følge virksomhedens tal.

Butikskæder i mange brancher

Vi breder os over en palette af forskellige brancher og er generelt velbevandrede inden for alt fra detail til engros. Vores forretningskonsulenter, teknikere og supportere er topprofessionelle og har flere års erfaring med kædeforretninger. 

Er du en større offentlig virksomhed?

Vores system gør det muligt for offentlige kunder at få salgstal fra kassesystemet over i deres økonomisystem. Og vi tilbyder selvfølgelig nem fakturering via EAN til alle offentlige kunder. Hos Amero har I uanede muligheder, og vi hjælper jer med at skabe en mere effektiv arbejdsgang med professionelle systemer. Derfor får I også én fast kontaktperson, som bevarer overblikket for jer.

Gør dagligdagen nemmere

Et effektivt kassesystem tilbyder intuitiv brugervenlighed og nem integration med andre software programmer. Vi har derfor sammensat et intuitivt og brugervenligt system, som kan betjenes af alle – uanset IT-kendskaber. 

Systemet er bygget til at kunne integreres til og arbejde sammen med andre systemer som dine regnskabssystemer, lagerstyringsværktøjer og e-handelsplatforme, hvilket gør det nemmere for dine medarbejdere at håndtere dagligdagens opgaver og giver en bedre oplevelse for dine kunder.

Lagerstyring sikrer overblik

I kassesystemet har I mulighed for at styre lager og logistik som et tilkøb. Det giver overblik og skaber gode flows mellem butikker.

Til kædeforretninger vil vi især anbefale vores lagerstyringsfunktion, hvor man kan automatisere lagerstyring, og derved forhindre udsolgte varer, minimere lageromkostninger og forbedre kundetilfredsheden. Med automatiseret genbestilling og indblik i salgstrends, kan du optimere din lagerstyring og reducere omkostninger.

Mobil lagerstyring

Vi har udviklet et mobilt lagerstyringsprogram, som giver jer mulighed for at have fuldt overblik over lager, når I er på gulvet. Appen installeres på en trådløs scanner, der kan tages med i lommen, så I lynhurtigt kan få et overblik over varer ved at scanne dem, når I står på lageret eller i butikken. 

I får en lang række funktioner med i løsningen, eksempelvis nem varemodtagelse, oprettelse og redigering af varer, søgning på information på varer og opdatering af lager med de varer, du scanner.

Brugervenlighed skal være
en selvfølge

Et brugervenligt kassesystem er essentielt i detailhandlen. Det øger effektiviteten, minimerer fejl og forbedrer kundetilfredshed. Et intuitivt design sparer tid og træning, mens pålidelighed sikrer stabil drift. 

Point-of-sale bliver ikke nemmere. Med vores FlexPOS kasseløsninger kan du:

Stationær POS oversigt

Funktioner der frigiver tid til din passion

Salg, rabatter, gavekort, lagerføring, automatisk backup af data — vores
kassesystem har de funktioner, som du har brug for.

Kampagner​

I BackOffice har du mulighed for at opsætte kampagner. Planlæg eksempelvis kampagner ud i fremtiden, fx Black Friday og juletilbud - så er kampagnen klar til at køre på et bestemt tidspunkt.​

Betalinger og kvitteringer

Lad dine kunder betale, som de har lyst på kasseapparatet: tag imod kontanter, kreditkort, MobilePay og andre betalingsmidler på nemmeste vis, og mød dine kunder i deres betalingspræferencer - også når internetforbindelsen ryger.

Produkt oprettelse

I BackOffice kan du oprette varer med produktnummer og -navn, brand, leverandør, og vælge, hvordan varen skal fremgå på kvitteringen til dine kunder. Det er også her, at du redigerer og sletter produkter.

Automatisk bogføring

Systemet kan bogføre dagens salg og trække varerne fra lageret i det øjeblik, de sælges. Såfremt du har en webshop, kan systemerne dele lager, og automatisk opdateres på tværs af platforme.​

Lagerstyring

Kassesystemet kan hjælpe med minimum og maksimum beholdningen på dine varer og produkter. Samtidig kan du let og overskueligt lave indkøb, rekvisitioner og bestillinger i vores ERP-system.​

Integration til webshop

For mange butikker er nettet en vigtig salgskanal, og vores kassesystem kan selvfølgelig integreres med de fleste populære webshopsystemer.

Succeshistorier fra vores kunder

Detail
Tranekæret
En 360 graders POS-løsning med integration til økonomisystem og webshop har effektiviseret Tranekærets dagligdag betydeligt.
GEjSER butiksfacade_Amero Detail
GEjSER
Amero har i et stærkt samarbejde løbende leveret en solid og helstøbt løsning til +49 forretninger med kassesystem og integration til bl.a. webshop, økonomisystem og ...
HAVS Løkken Detail
HAVS
Et krav om samlet lagerstyring på tværs af to fysiske og ét online salgssted førte HAVS til en POS-løsning fra Amero med integration til DanDomain ...
Køng Auto AS Detail
Køng Auto A/S
Amero var den eneste POS-leverandør, som kunne hjælpe Køng Auto A/S med at opfylde de krav, autoværkstedet havde til en kasseløsning. I dag er et ...
Vural Kocak, Medicin og Sundhed Detail
Medicin & Sundhed
Selvbetjeningskasse fra Amero har muliggjort landets første ubemandede butik med sundhedsprodukter i Farum. Succesen er så stor, at folkene bag har flere ubemandede butikker i ...
Top_SkinSense (2) Detail
SkinSense
Amero har hjulpet SkinSense med en komplet kasseløsning, som med en integration til webshop, økonomi og varemodtagelse nu er omdrejningspunktet for hele SkinSenses forretning.
Detail
HUSET Men & Women
Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik. HUSET i Hvide Sande ...
Modeloppen og Hoppeloppen_top banner Detail
Modeloppen og Hoppeloppen
‘’Køb lækkert tøj med omtanke’’ – det er ordene, der pryder bygningens facade, når man bydes velkommen til loppebutikken i Aabybro. Modeloppen er stiftet af Tina ...
LetKøb 247_facade_POS_selvbetjening_top banner Detail
LetKøb 24/7
Hos Amero bestræber vi os altid på at udvikle de bedste løsninger med henblik på vores kunders behov. Vi har stor forståelse for, at hver ...
Guldsmed Boye_Amero_udstilling_smykker Detail
Guldsmed Boye
Amero har leveret en komplet FlexPOS-løsning hos Guldsmed Boye butikkerne i Aarhus og Silkeborg. Det var vigtigt for indehaveren, Lars, at få et system, som ...
Golfshoppen.com_Amero_Selvbetjening_POS Detail
Golfshoppen.com
Golfshoppen.com har siden 2003 eksisteret online som en webshop, hvorfra de har solgt alt, hvad hjertet begærer indenfor golfudstyr. I 2019 opstod interessen for fysiske salgssteder, og ...
Dot Keramik Detail
Dot Keramik
Hos Amero leverer vi simple og brugervenlige løsninger til mange brancher, herunder både store og små detailbutikker. Det kan være meget forskelligt fra forretning til ...
Clara H tøjbutik x Amero Detail
Clara H i Risskov
Hos Amero kommer vi rundt til mange forskellige butikker i hele landet. Fælles for dem alle er vigtigheden af den gode kundeoplevelse. En af de ...
4.6/5