FlexGO - Multitool til lager og butik
Scan, organiser og opdater din lagerbeholdning hvor som helst – når som helst. Lav komplet, moderne statusoptælling hurtigere end nogensinde før. Fleksibel scan af dine gæsters indgangsbilletter, uanset hvor de befinder sig. Alt samlet på én device: FlexGO.
FlexGO er Ameros nye, uundværlige multitool, som både indeholder mobil lagerstyring, statusmodul og billetscanner på samme device. Det er et redskab, som kan effektivisere arbejdsgange som aldrig før – for FlexGO er din nye nøgle til mobil lagerstyring og smertefri statusoptælling.
Vi ved det – det lyder næsten for godt til at være sandt. Det er det heldigvis ikke! Lad os sammen dykke ned i FlexGOs fordele og funktioner.
*FlexGO erstatter det tidligere Mobility App. Er du allerede bruger af Mobility App, vil du uden beregning få opdateret dit system til det nye FlexGO.
Din nye yndlings schweizerkniv
FlexGO kan betegnes som en modulbaseret schweizerkniv, som kan bruges til flere forskellige formål på tværs af forskellige lokationer i din forretning. Med FlexGOs brugervenlige, android-baserede styresystem, har Amero udviklet et intuitivt modulbaseret værktøj, som du hurtigt vil opleve blive uundværlig for din forretning.
At samle alle funktioner på én device gør det meget lettere for dig at overskue dine forskellige redskaber – og det bliver en del lettere at modtage support, såfremt spørgsmål eller udfordringer vedrørende det effektive, mobile værktøj skulle opstå.
I en moderne web-app har vores udviklere har gjort det muligt for dig at tilpasse enheden efter dine behov. Det betyder, at man kan bygge ovenpå standardfunktionerne, så du er sikret et værktøj, der er helt ideel for din forretning. Det sikrer også, at din device fremadrettet kan opdateres, hvilket medfører en betydeligt længere levetid.
Gør statusoptælling til en leg
Hvorfor ikke gøre dine statusoptællinger lidt mindre langhårede? FlexGO kan blive din nye nøgle til legende let statusoptælling med et komplet, moderne statusmodul.
Hvis du eksempelvis scanner et ukendt produkt, har du mulighed for at oprette varen med det samme direkte på din FlexGO. Du kan dermed fortsætte din statusoptælling uden tidsspild og en række af produkter, du skal vende tilbage til senere på dagen.
Derudover kan du i FlexGO efter enhver statusoptælling udtrække rapporter med overblik over produkter, der ikke er blevet scannet, så du er sikret det mest nøjagtige indblik i din lagerbeholdning.
Har du indtil nu gjort brug af ældre statusscannere fra Amero, kan du dog have ro i maven: du kan nemlig kombinere de to enheder, så den gamle statusscanner kan bruges sammen med FlexGO. Er begge enheder i brug på samme tid, vil data fra hver enhed sendes til det samme sted. Du behøver derfor ikke at fase din gamle statusscanner ud med det samme, hvis de stadig virker.
FlexGO giver dog både din forretning uvurderlig værdi under og efter din statusoptælling. Produktet er nemlig ikke kun en hjælpende hånd til de vigtige statusoptællinger, men kan også bruges til varemodtagelse, at oprette ukendte produkter, løbende rette priser, tjekke produkter og kampagner.
Mobil lagerstyring i FlexGO
Med FlexGO kan du lynhurtigt få et overblik over dine varer ved at scanne dem, når du står ude i butikken eller på dit lager. Ved varemodtagelse af nye varer kan du blot scanne pakkerne med appen og lægge flere varer på lager samtidig. Du har også mulighed for at tilknytte nye stregkoder eller oprette nye produkter og varianter direkte i appen.
Står du med en kunde i butikken, har du med din FlexGO derfor altid produktinformationerne lige ved hånden. Henvender en kunde sig med et spørgsmål, kan du blot scanne et produkt og give et lynhurtigt svar på spørgsmålet.
Tag BackOffice med i baglommen – og giv både dig selv, dine kollegaer og kunder en suveræn betjeningsoplevelse. Du undgår derudover utallige ture frem og tilbage mellem lager, kunde og computer. Det kalder vi god service!
Scan billetter med FlexGO
Driver du en attraktionsforretning, hvor du sælger adgangsbilletter til eksempelvis teater, udstillinger eller foredrag? Eller udbyder du aktiviteter, hvor du har brug for at kunne scanne billetter til hestevognstur, mountainbiketur eller noget tredje på en anden lokation? Så er FlexGO ekstra egnet til dig. Du kan nemlig scanne billetter på den smarte, multifunktionelle schweizerkniv.
Den fleksible FlexGO tillader betjening af dine kunders billetter udendørs, så du ikke behøver at gå ind til dit kassesystem. Det betyder, at dine gæster kan mødes på en hvilken som helst lokation, da instruktøren blot kan have enheden med i rygsækken og bippe billetter, inden aktiviteten starter.
Du kan eksempelvis også dele din kø op i to: De, der endnu ikke har købt billet, og de, der allerede har købt billet hjemmefra. Med fleksibel billetscanning af de allerede indkøbte billetter, bliver din adgangskontrol og billetadministration af online billetter helt enkel og problemfri. Spar tid, reducer kø og skab en bedre kundeoplevelse.
Funktioner, som letter dit arbejde
Scan dit produkt
Scan varer på nemmeste vis, og få let adgang til produktinformationer og redigering direkte i appen, uden at skulle bevæge dig til computeren.
Opret varer og varianter
Når du har scannet din vare, kan du nemt oprette produkter og varianter direkte i den mobile lagerstyring - og du sparer en del tid.
Varemodtagelse
Tag imod en eller flere varer ad gangen. Du kan også oprette et produkt, hvis det er første gang, du modtager en bestemt vare.
Kampagner
Opdater kampagner, ændr dato, navn og priser - direkte på din FlexGO device.
Lagerstatus
Tjek nemt lagerstatus både på egen og tilknyttede lokationer i kædeforretninger. Så kan du sende kunder videre, eller bestille varer hjem, hvis varen ikke er på lager. Det er god service!
Billetscanner
Tager du imod billetter til museum, udstilling, foredrag - eller noget helt fjerde? Scan dine gæsters billetter med FlexGO og spar tid og reducer køen betydeligt.
Tilpas efter dine behov
Den modulbaserede web-app sikrer, at du kan tilpasse enheden efter dine behov, samt opdatere enheden løbende, så du er sikret lang levetid på den.
Historik
Kig tilbage i historikken og få et overblik over alt det, der er scannet tilbage i tid.
Syncstatus
Produkter synkroniseres hele tiden, så du altid er sikret at have et up-to-date system med produktinformationer lige ved hånden.