Priser på kassesystemet
Vores løsninger kan designes til at passe alle typer forretninger – store som små. Prisen på et kasseapparat afhænger i høj grad af de individuelle behov. Hos Amero har vi gennem mange år leveret kassesystemer til alt fra små caféer og butikker til store detailforretninger.
Vi sammensætter efter dine behov
Dine behov dikterer prisen på dit kassesystem.
Vi forstår, at hver forretning er unik. Af den årsag sammensætter vi din løsning ud fra de krav, du måtte have for at imødekomme dagligdagens behov og udfordringer.
Nogle virksomheder ønsker ekstra funktioner eller integrationer, som kan lette manuelle processer. Hvad ønsker du?
Kom godt i gang
Hos Amero behandler vi vores kunder som VIP-gæster, lige fra det øjeblik de vælger os som leverandør.
Vi sætter pris på en åben og vedvarende dialog, og stræber efter at have et tæt forhold til vores kunder i alle aspekter af vores arbejde. Vi er ikke bare en leverandør – vi er en støttende partner på din rejse.
Dialog med forretningskonsulent
Det første skridt på rejsen er en uforpligtende snak med en af vores erfarne konsulenter. I fællesskab finder I frem til dine behov, og laver den perfekte løsning til dig. Vi varetager gerne skifte fra tidligere leverandør.
Leverance og installation
Når du i samspil med din konsulent har fundet frem til den rette løsning, vil en tekniker få ansvaret for at levere og installere dit nye kassesystem. Du og eventuelle kollegaer undervises derefter i systemet.
Support lige ved hånden
Når dit nye kassesystem er oppe at køre, sidder vores skarpe supportteam klar ved telefon og mail, såfremt noget skulle drille eller spørgsmål skulle opstå. Du er aldrig alene - og der findes ingen dumme spørgsmål!
Opfølgning og udvikling
Du vil løbende have kontakt med din forretningskonsulent. Her kan I snakke om din løsning ud fra de behov, der skulle opstå i din forretning. Det er vigtigt for os at bidrage med værdi på din rejse. Nogle gange kommer også forbi fysisk for at hilse på.
Hvad koster et kassesystem?
Det er der (heldigvis) ikke et entydigt svar på, fordi vi tilpasser løsningen til dig og dine behov.
Herunder kan du se en oversigt over vores tre licenspakker. Er du interesseret i at høre, hvad prisen vil være for et kasseapparat til din virksomhed, så vil vi meget gerne høre fra dig på 77 34 34 80 eller salg@amero.dk, hvor vi kan rådgive dig og sende et uforpligtende tilbud.
FLEX Standard
399 kr.
/ måned
Transaktionsgebyrer ifm. kortbetaling:
En af markedets bedste aftaler på gns. 0,39%.
- Online administration i BackOffice
- Branchens bedste kundesupport
- Ubegrænset antal brugere
Funktioner
- Online administration i BackOffice
- Gavekort, byttemærker og tilgodebevis
- Statistikker og rapporter
- Fast eller flydende kassebeholdning
- Tilpasset layout på kasseapparatet
- Salg via stregkoder
- Transaktionshistorik
- Kontantbetaling, kortbetaling, MobilePay
- Udstedelse af garantibevis
- Retursalg
- Puljesalg
- Køkkenprint
- Grafisk kundedisplay
- Og mange flere...
- Online administration i BackOffice
- Lagerstyring og status
Mest populære
FLEX Pro
599 kr.
/ måned
Transaktionsgebyrer ifm. kortbetaling:
En af markedets bedste aftaler på gns. 0,39%.
- Alt fra Flex Standard
- Mulighed for integration til et hav af systemer
- Ubegrænset antal brugere
Funktioner
- Online administration i BackOffice
- Gavekort, byttemærker og tilgodebevis
- Statistikker og rapporter
- Fast eller flydende kassebeholdning
- Tilpasset layout på kasseapparatet
- Salg via stregkoder
- Transaktionshistorik
- Kontantbetaling, kortbetaling, MobilePay
- Udstedelse af garantibevis
- Retursalg
- Lagerstyring og status
- Puljesalg
- Køkkenprint
- Grafisk kundedisplay
- Opret og administrer kunder og kundegrupper
- Kampagnestyring
- Op- og nedskrivning af lager
- Send og modtag til anden butik
- Bestil fra leverandør
- Og mange flere...
Integrationer
- Webshops, økonomisystemer, ERP, Work Force Management, lagerstyring, ubemandet butik m..fl.
FLEX Enterprise
Kontakt os for pris
Transaktionsgebyrer ifm. kortbetaling:
En af markedets bedste aftaler på gns. 0,39%.
- Alt fra Flex Pro
- Programmering og udvikling - kun fantasien sætter grænser for din løsning
- Ubegrænset antal brugere
Funktioner
- Online administration i BackOffice
- Gavekort, byttemærker og tilgodebevis
- Statistikker og rapporter
- Fast eller flydende kassebeholdning
- Tilpasset layout på kasseapparatet
- Salg via stregkoder
- Transaktionshistorik
- Kontantbetaling, kortbetaling, MobilePay
- Udstedelse af garantibevis
- Retursalg
- Lagerstyring og status
- Puljesalg
- Køkkenprint
- Grafisk kundedisplay
- Opret og administrer kunder og kundegrupper
- Kampagnestyring
- Op- og nedskrivning af lager
- Send og modtag til anden butik
- Bestil fra leverandør
- Og mange flere...
Integrationer
- Webshops, økonomisystemer, ERP, Work Force Management, lagerstyring, ubemandet butik m..fl.
Udvikling og programmering
- Sammen laver vi en løsning, som opfylder alle dine behov.
Mobilt kassesystem fra 299,-/md.
Nu kan du endelig tage dit kassesystem med på farten med vores FlexPOS mobil – endda til en superskarp månedlig licens!
Den simple POS-løsning er relevant for mange brancher og kan anvendes i forskellige salgssituationer. Fordele:
- Fleksibel og brugervenlig
- Simpelt overblik over produkter
- Trådløs betaling med kort eller MobilePay
- Kvittering med det samme pr. mail eller SMS
- Integration til andre systemer
Leas dit kassesystem
Et billigt kassesystem er ikke nødvendigvis den rette løsning. Og især ikke, hvis det ikke lever op til din forretnings behov.
Det kan dog for nogle forretninger være en uoverskuelig opgave at skulle betale et stort engangsbeløb, når man skal investere i et nyt kassesystem.
Derfor er det muligt at lease et kassesystem gennem Amero. Fordelen ved en leasingaftale er, at du ikke skal betale hele beløbet på én gang, men kan vælge at sprede betalingen ud over flere måneder.
Når du vælger at investere i et kassesystem via en leasingaftale med Amero, skal du hverken gå på kompromis med kvaliteten eller et up-to-date system.
Mulige integrationer
Hos Amero har du mulighed for at få integrationer mellem dit kassesystem og økonomisystem, webshop, ERP-system eller en række andre systemer, som kan optimere din daglige drift. Priserne er fra-priser og derfor vejledende.
Økonomisystem
100 kr. / md.
Med en integration mellem dit kassesystem og økonomi-system automatiseres din bogføring, og du sparer både tid og penge.
Webshop
249 kr. / md.
Byg bro mellem din online og fysiske forretning, og lad dit kassesystem snakke sammen med din webshop, så produkter og lagerantal synkroniseres og automatisk opdateres.
Lagerstyring og logistik
100 kr. / md.
Lagerstyring-, fragt- og logistikintegrationer sikrer dig nemmere arbejdsgange og bedre købsoplevelser for dine kunder.
Betalingsløsning
25 kr. / md.
Imødekom dine kunder og tilbyd moderne betalingsløsninger, som kan foretages med mobiltelefonen – nemmere bliver det ikke!
Ubemandet butik
199 kr. / md.
Med sparringspartnere som specialiserer sig inden for ubemandede butiksløsninger, leverer vi ideelle løsninger til dig, der ønsker selvbetjening – eller helt ubemandede butikker.
ERP-system
199 kr. / md.
Med en integration til ERP-systemer kan du overføre salg, produkter og lager fra forretning til økonomisystem automatisk.
Undgå at betale for meget i kortgebyrer
I Danmark er der hård konkurrence på markedet for kortindløsning. Dette er godt for både forretninger og kunder, da det har en tendens til at presse gebyrerne ned og forbedre servicen – men det er også en ulempe.
For med hård konkurrence betyder det, at du som virksomhed skal navigere i et hav af udbydere af indløsningsaftaler, hvor ikke alle er lige gennemskuelige (men du får med sikkerhed altid noget “gratis”).
Hos Amero har vi formået at gøre os bemærket ved at tilbyde en af de bedste, mest ærlige og mest gennemsigtige løsninger i branchen, hvor vores kunder i gennemsnit betaler 0,39% i gebyrer.
Hør det fra andre end os
Vi lægger ikke skjul på, at vi er stolte af vores løsninger og vores engagerede medarbejdere. Dog kan det ofte være indsigtsfuldt at lytte til andres oplevelser. Se her, hvad nogle af vores kunder har at sige om Amero.
Modtag uforpligtende rådgivning af en Amero-konsulent
Vi har hjulpet kunder til de rette POS-løsninger i mange forskellige brancher. Vi kan derfor vejlede ærligt i, hvad der er den rette løsning for dig – uanset branche og forretningsstørrelse.
Vores rådgivning er altid gratis.