Integration mellem SMSKlub.dk og dit kassesystem
Der findes et væld af fordele ved at integrere SMSKlub til dit kassesystem. På denne måde har du nemlig mulighed for automatisk at indsamle og gemme dine kunders kontaktinformationer, og ved samtykke fra kunden bruge disse oplysninger til markedsføring.
Integrationen er derfor en fantastisk mulighed for at kunne sende dine kunder tilpassede tilbud, information om nye produkter, eller påmindelser om kommende events direkte på deres mobiltelefoner. Denne direkte og personlige kommunikation kan styrke forholdet mellem din virksomhed og dine kunder.
Fordele ved SMSKlub.dk
- Tidsbesparende: Manuelle processer automatiseres, herunder fx fødselsdagsbeskeder, salgsmeddelelser eller påmindelser om uafhentede ordrer
- Øget salg: SMS har en åbningsrate på 98%, og du kan derfor påvirke dine salg via tilbud og kampagner direkte til mobiltelefoner
- Bedre dataanalyse: Med en kombination af data fra kassesystem og SMSKlub kan du få indsigt i dine kunders købsvaner
- Tilpasset markedsføring: Med indsigt i købsvaner har du mulighed for at målrette din markedsføring og gøre denne mere effektiv
- Billig form for reklame: Denne form for markedsføring er billigere end langt de fleste - men i høj grad effektiv
Med en integration mellem dit kassesystem og SMSKlub har du altså mulighed for at forbedre dine kunders købsoplevelser på flere måder – uden at det skal koste din forretning et urimeligt beløb.
Brug dine kunders data til at nå dem via personlige beskeder, som er skræddersyede til deres interesser og købsvaner, eller ved at tilbyde eksklusive tilbud og rabatter, som giver dine kunder ekstra værdi, som de ikke ville få andetsteds. På denne måde sikrer du, at kunderne vil besøge din forretning igen og igen.
Lav segmentering i din markedsføring til kundeklubben
Du har nu mulighed for at segmentere din markedsføring og sende SMSer til kunder, som har udvist en bestemt adfærd, eller du kan segmentere på baggrund af købsdata. På den måde kan du målrette din markedsføring med relevante budskaber og øge chancen for, at dine kunder kommer igen.
Segmentering af købsdata
Segmenter på baggrund af medlemmernes købsdata.
Segmenter på købsmønstre
Når du ved hvad folk køber, er det nemmere at skræddersy dit budskab med SMS markedsføring.
Følg op med en SMS
Send en SMS-kampagne til de modtagere, som ikke har læst dit e-mailnyhedsbrev.
Segmenter efter tidligere kampagner
Gensend til de modtagere, som ikke modtog en tidligere SMS-kampagne.
Segmenter ift. stempelkort
Sende en kampagne til alle dem, som kun mangler ét stempel for at have et fuldt stempelkort, så de kommer igen.
Send SMS til medlemmer med app
Send SMSer til dem, som har din app eller til medlemmer, som ikke har din app for at minde om fordele.
Tilkøbsmuligheder
Du har altid mulighed for at tilkøbe flere funktioner til din kundeklub. Her kan du se et udvalg af de forskellige tilkøb.
Købs- og bonusprogram
Med et købs- og bonusprogram er det muligt at belønne dine medlemmer, og give dem en anledning til at vende tilbage til dine butik.
E-mail modul
Få adgang til at lave e-mail markedsføring til dine kundeklubmedlemmer, gennem udbydere som fx. Mailchimp.
Automatisk SMS
Med automatiske sms’er kan du sende beskeder til dine kunder, når de opfylder et kriterium du bestemmer, fx. at de ikke har brugt deres bonus.
Kundeklubben som app
Vi kan tilbyde et kundekort som mobilapplikation, så dine kunder slipper for at have yderligere plastikkort i pungen. Kundeklubben er dog ikke afhængig af en mobilapp, så kunden kan blot oprettes med mobilnummer, og bruge det som medlemsnummer, når de kommer og handler i din forretning.
Som fysisk butik i dag er det vigtigt at fastholde sine nuværende kunder, og øge omsætningen til den enkelte kunde. Det handler reelt om at kunne markedsføre sig billigt direkte ned i lommen på dine kunder. Det er simpelt at konvertere en kunde til medlem, blot ved at spørge om de kunne tænke sig at opspare bonus, og derefter spørge efter deres mobilnummer.