En integration mellem dit kassesystem og Dinero
Bruger du Dineros regnskabsprogram til din butik – og søger du et kassesystem, som kan snakke sammen med Dinero?
Med Ameros POS-løsning kan du få en integration mellem dit regnskabsprogram, hvis du har et Dinero Pro-abonnement.
Det betyder helt konkret, at alle dine salg flyttes fra kassesystemet og over i dit regnskab – helt automatisk – og at din virksomhed vil leve op til bogføringslovens krav om digital bogføring.
Fordele ved integration til Dinero
- Du sparer tid, som du normalt bruger på manuelt tastearbejde
- Salgsdata overføres automatisk fra kassesystemet til Dinero - med mulighed for at blive bogført automatisk
- Du reducerer chancerne for menneskelige tastefejl, der kan give problemer med bogføringen
- Du har mulighed for at lave kunde- og kreditsalg på kassen, som automatisk overføres til Dinero og samles med kundens anden data
Slut med tastefejl
Med integrationen til Dinero bliver dagens omsætningstal og salgsdata løbende automatisk overført fra dit kassesystem til Dinero. Det betyder, at du slipper for at du eller din bogholder skal bruge tid på manuelt at indtaste tal i Dinero. Det betyder også, at du undgår eventuelle tastefejl samt følgefejl og tidsforbrug på at finde fejlene, når debit og kredit ikke stemmer.
Spar tid og penge på din bogholder og revisor
Når du automatiserer dine processer, sparer du i mange tilfælde også penge. Enten fordi du selv kan bruge tid på noget andet – eller fordi din bogholder ikke længere skal taste dagens omsætningstal manuelt. Det mindsker også risikoen for tastefejl og fejlsøgning, hvilket igen mindsker dine bogføringsomkostninger. Du har også mulighed for at vælge, at den kassekladde, som sendes fra kassesystemet til Dinero, automatisk bogføres med det samme, så din bogholder er fri for at bruge tid på dette.
Hvis du ønsker det, kan du også overføre dagsopgørelse som PDF til kassekladde, hvor du får PDF med som bilag.
Se funktionen ‘Rapporter’ i BackOffice
Med en Point of Sale-løsning fra Amero, får du adgang til BackOffice, hvor du i din browser kan administrere din FlexPOS kassesoftware. Her kan du redigere stort set alt, som har med butikken at gøre. BackOffice har også indbyggede statistikker og rapporter over alle forretningens vigtigste tal.