Et komplet POS kassesystem til loppebutikker
Fælles for loppebutikker, mange genbrugsbutikker, reolmarkeder og loppesupermarkeder gælder det, at den primære kunde er standlejeren. Og dermed har du behov for særlige funktioner. Som ejer af en loppebutik arbejder du eksempelvis med kommission. Samtidigt har du kunder, som sætter krav til brugervenlighed og rapportering af det individuelle salg. Alt dette skal dit POS kassesystem hjælpe dig med.
Vi vil gerne hjælpe dig til at få en hverdag, hvor det er nemt at drive forretning, og hvor du får loyale standlejere, som elsker at sælge deres ting i netop din butik. Vi tilbyder komplette kassesystemer med alt, hvad du behøver. En standard løsning indeholder et touch-baseret FlexPOS kasseapparat og en brugerdefineret pakke af funktioner og hardware-tilbehør. Løsningen er fleksibel og kan tilpasses netop dine behov.
FlexPOS kasseapparatet
FlexPOS-systemet er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt. FlexPOS er lavet, så det understøtter kæder, og det udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden. Kassesystemets funktioner understøtter de behov, som du har som loppebutik.
FlexPOS BackOffice
Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser. Via vores loppefunktion, kan du nemt holde styr på standlejere, produkter, omsætning og udbetaling.
Gør det nemt for dine standlejere
Med en total kassesystemløsning fra Amero, kan du tilbyde dine standlejere:
- Adgang til eget onlineunivers
- Mulighed for individuel oprettelse af varer hjemmefra via onlinesystem, så prismærker blot afhentes i butikken
- Afhentning af prismærker i loppebutikken
- Detaljeret rapportering over salg helt ned på produktniveau
- Mulighed for at forlænge standleje online med indestående tilgodehavende
- Mulighed for at få tilgodehavende udbetalt løbende i butikken
Loppemodulet til din loppebutik
Loppemodulet er en specialdesignet platform, der opretter og lagrer information om standlejer og standlejers salg. Modulet kan tilgås fra kassesystemet, hvorfra der kan oprettes stande, printes byttemærker, og du kan hjælpe standlejerne med at oprette varer m.m.
Dine standlejere får egen profil med login, så de selv kan oprette varer, følge salgsstatistikker og få udbetalt pengene løbende. Det er nemt og bekvemt!
Funktioner der frigiver tid til din passion
Standleje, kampagner, gavekort, automatisk backup af data — vores
kassesystem har de funktioner, som du har brug for.
Kampagner
I BackOffice har du mulighed for at opsætte kampagner. Planlæg eksempelvis kampagner ud i fremtiden, fx Black Friday og juletilbud - så er kampagnen klar til at køre på et bestemt tidspunkt.
Betalinger og kvitteringer
Lad dine kunder betale, som de har lyst på kasseapparatet: tag imod kontanter, kreditkort, MobilePay og andre betalingsmidler på nemmeste vis, og mød dine kunder i deres betalingspræferencer - også når internetforbindelsen ryger.
Oprettelse af standlejere
Standlejer oprettes hurtigt og nemt i BackOffice eller på kassen. I BackOffice har du et fuldt overblik over alle lejere, hvor du også har mulighed for at redigere oplysninger. Du kan også slå en lejer op direkte på kasseapparatet og redigere her.
Automatisk bogføring
E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. Loppemodulet kan integreres til e-conomic, så arbejdet med salg og kommission klares automatisk. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.
Oprettelse af produkter
Dine kunder – standlejerne – får deres egen, simple hjemmeside, hvorfra dit nemt kan oprette produkter med eller uden pris. Når de kommer ned i din butik, kan du hurtigt se standlejers produkter fra dit kassesystem og printe det antal prismærker, som passer til antal produkter.
Salgsrapporter
I BackOffice har du mulighed for at se og trække rapporter over dagens samt historisk salg. Der er flere muligheder, så det er bare med at gå på opdagelse. Man kan altid ringe til vores support, hvis man har behov for hjælp.
Spar tid og sælg mere
Du har særligt fokus på to ting; salg og kundeservice. Derfor er det vigtigt, at du ikke skal bruge unødig tid på IT og systemer – det skal bare fungere. Som butiksejer får du gennem løsningen til loppebutikker mulighed for:
- Øget mersalg, idet standlejere får nem mulighed for at bruge eget overskud på at købe varer ved andre reoler
- Print af de prismærker, standlejeren skal bruge – og ikke flere. Slut med spild!
- Integration til et af Danmarks mest udbredte økonomisystemer, e-conomic
- Mindre tid brugt på administration og oprettelse af varer – standlejer klarer det selv hjemmefra.
Modtag en gratis videodemo af kassesystemets funktioner
Er du nysgerrig på kassesystemet og dets funktioner? I videoen her kan du møde vores salgskonsulent Thomas, som giver dig en rundtur i vores FlexPOS Stationær kassesystem og det bagvedliggende BackOffice.
Er du interesseret i FlexPOS Selvbetjening, Mobil eller Tablet, kan du også modtage demovideoer af disse.
Tilmeld dig via formularen, og vi sender demovideoen direkte til din indbakke. Du vil fremadrettet modtage en mail fra os, når vi har gode tilbud, relevant information, inspirerende kundehistorier og lignende. Du kan afmelde til enhver tid.
Integrér med dine systemer
FlexPOS Selvbetjening
FlexPOS Tablet
FlexPOS Mobil
FlexPOS Stationær
Brugervenlighed skal være
en selvfølge
Et brugervenligt kassesystem er essentielt i enhver branche. Det øger effektiviteten, minimerer fejl og forbedrer kundetilfredshed. Et intuitivt design sparer tid og træning, mens pålidelighed sikrer stabil drift.
Point-of-sale bliver ikke nemmere. Med vores FlexPOS kasseløsninger kan du:
- Hurtigt oprette standlejere på kassen
- Udbetale kommission til standlejere
- Trække rapporter på omsætning
- Udstede gavekort
- Lave kampagner på udvalgte varer
- ... Og meget mere.