I foråret 2017 slog den herningensiske forretning SkinSense dørene op til deres smukke univers, som er dedikeret til hudpleje, og som både rummer butik, skønhedsklinik og webshop. Her bliver man budt velkommen af professionelle kosmetologer med høj faglighed, som brænder for at hjælpe kunder med de rette hudplejeprodukter og kosmetiske behandlinger.
De dygtige folk bag SkinSense besidder en utrolig høj faglighed og en dyb forståelse for hud – men de er ikke just vante i POS-universet. Det var derfor en ærgerlig oplevelse med en anden POS-leverandør, som ledte SkinSense til mødet med Amero.
Intet er så galt, at det ikke er godt for noget
Da SkinSense havde serviceret borgerne i Herning i et par måneder, stod det klart for butiksejer Vicki Højmose Dupont, at det daværende system ikke levede op til de forventninger og krav, hun i kraft af sine mange år i butiksbranchen havde til et kassesystem. Systemet var ganske enkelt for komplekst – og var på ingen måde forenelig med en fysisk butik.
Efter en ærlig dialog og god sparring fra Amero, fandt SkinSense og Amero i fællesskab frem til, hvad det egentligt var, SkinSense havde behov for i sin kassesystemsløsning – og hvad de slet ikke havde behov for.
SkinSense skiftede til et kassesystem fra Amero i 2017, og har brugt systemet siden.
Brugervenligt kassesystem
Vicki Højmose Dupont fremhæver især, at hun sætter stor pris på, at systemet er så brugervenligt og intuitivt. Det gør dagligdagen i forretningen meget nemmere, når de hjælpepiger, der giver en hjælpende hånd i butikken efter skole, på nemmeste vis navigerer rundt i systemet uden spørgsmål eller udfordringer.
Samtlige systemer snakker sammen
En anden faktor som folkene bag SkinSense finder værdifuld, er, at samtlige af forretningens systemer snakker sammen. SkinSense har nemlig valgt både at integrere deres Shopify-webshop samt deres økonomisystem, e-conomic, til deres kassesystem. Med integrationerne sendes data automatisk mellem kassesystemet og det pågældende, integrerede system, hvilket dagligt sparrer SkinSense for en stor mængde manuelt, administrativt arbejde.
Med en webshopintegration til Shopify overføres alle produkter automatisk fra FlexPOS kassesystemet til Shopify-webshoppen, hvilket betyder, at SkinSense kun skal bruge tid på at oprette produkterne ét sted frem for to. I samspillet mellem webshop og kassesystem udveksles informationer som produkter, priser og antal varer på lager. Udover at spare en stor mængde tid, sikrer SkinSense ligeledes, at lageret stemmer på tværs af de to forskellige salgskanaler.
Også manuel bogføring kan SkinSense strege af listen, da sammenkoblingen mellem kassesystem og e-conomic sikrer daglig, automatisk bogføring, som både frigiver tid til forretningen samt reducerer menneskelige tastefejl, som sikrer at regnskabet stemmer.
ScanClient sikrer hurtig varemodtagelse
SkinSense gør brug af en systemet ScanClient og deres scanner, og denne kombination bruges til straks-varemodtagelse i forretningen, hvilket betyder, at SkinSense, når de modtager varer og skal putte dem på lager, kan indlæse varerne med scanneren, hvorefter varerne ryger på lager med det samme, uden at de skal gøre yderligere eller godkende nogle steder.
Dette redskab sparer SkinSense for en stor mængde administrativt arbejde, og frigiver derfor tid til andre arbejdsopgaver i forretningen.
POS-partner med personlighed
For SkinSense er det vigtigt med en samarbejdspartner, som – udover at være en god sparringspartner på forretningsplan – også bidrager til en personlig relation i mødet. Derfor sætter Vicki Højmose Dupont meget pris på den gode relation, hun har fået til Amero via hendes forretningskonsulent, Mads.
Selv udtaler hun, at hun i mødet med både Amero og hendes forretningskonsulent, oplever at blive mødt i øjenhøjde:
”Jeg synes selv, at Mads og jeg har en rigtig god relation. Vi er i øjenhøjde, og jeg føler Mads møder mig, hvor jeg er, og vi kan lave sjov og spas – men samtidig også snakke om de ting, der nu skal snakkes om forretningsmæssigt, med det for øje, at vi skal have fundet ud af, hvordan det problem vi nu står over for, bliver løst bedst muligt”.
Det er dog karakteristisk for Vicki Højmose Duponts oplevelse af hele Amero, at god sparring og menneskelige værdier er i højsædet.