Hos Amero leverer vi simple og brugervenlige løsninger til mange brancher, herunder både store og små detailbutikker. Det kan være meget forskelligt fra forretning til forretning, hvilke behov man har, og derfor tilpasser vi kassesystemet til kundernes behov.
Hos DOT Keramik oplever de, at kassesystemet fra Amero har bidraget til en nemmere hverdag uden IT-problemer, mere tid til kunderne ved at automatisere arbejdsgange, og en stærk reducering af ekspeditionstid.
Du behøver ikke at være en haj til IT
Hos Amero går vi op i at levere simple og brugervenlige kasseapparater, så de kan bruges af alle – uanset IT-kundskaber.
Hos DOT Keramik brænder de for at være til stede hos kunderne, og derfor var det vigtigt for dem at finde et kasseapparat, som er let at betjene for alle. En forventning der må siges at være blevet indfriet, da der blandt medarbejderne er bred enighed om, at kasseapparatet er smart og nemt.
Hos Dot Keramik oplever de hver dag de mange fordele deres kassesystem bidrager med, særligt i forbindelse med varer og kunder.
Lagerstyring med Mobility App-scanner
Hos Dot Keramik har de et stort udvalg af varer, hvor mange af varerne har forskellige varianter. Derfor var det vigtigt for Dot keramik at få en løsning, hvor de nemt og enkelt kan få overblik over deres lager og samtidig spare tid på oprettelse af produkter og varianter.
Derfor har Dot Keramik tilkøbt Amero Mobility App (nu FlexGO), hvor de ved varemodtagelse kan scanne pakkerne med den mobile enhed og lægge dem på lager med det samme. De har også mulighed for at tilknytte nye stregkoder eller oprette nye produkter og varianter direkte på den mobile lagerscanner.
Integration mellem kasseapparat og e-conomic
Hos Dot Keramik har de en integration mellem deres kasseapparat og økonomisystem, e-conomic. En integration er med til at skabe forbindelse mellem de to systemer, så salgsdata og dagsopgørelser overføres automatisk til dit økonomisystem.
Hos Dot Keramik er denne integration blandt andet med til at gøre hverdagen nemmere for deres bogholder, der sparer en masse manuelt arbejde og får nemt og hurtigt overblik over forretningens salg.
Integration mellem kasseapparat og webshop
Hvis du både har en fysisk butik og en webshop, kan det være en stor fordel at få de to systemer til at snakke sammen. Hos Dot Keramik har de mange kunder, der både benytter sig af deres webshop og fysiske forretning, og det fysiske og online varelager skal derfor automatisk opdateres ifm. et salg.
Dot Keramik benytter sig af en WooCommerce webshop, og derfor har de fået en integration til netop dette system. Integrationen er med til at lette arbejdsgangene i forretningen, hvor de nemt og hurtigt kan oprette deres varer i administrationssoftwaren BackOffice og derefter få dem overført automatisk til webshoppen. Varer oprettes altså kun ét sted.
Integreret MobilePay til kasseapparatet
Med en MobilePay betalingsløsning er MobilePay integreret til kassen. Det betyder, at beløbet altid stemmer, og det eneste kunden skal gøre er at scanne QR-koden ved kassen og swipe “Send penge”. Den løsning er med til at spare en masse tid i ekspeditionsprocessen – og køen mindskes. What’s not to like.
Rapporter, hvor kun fantasien sætter grænser
Med et kassesystem fra Amero medfølger automatisk FlexPOS BackOffice. Med BackOffice har man mulighed for at styre funktioner på kasseapparatet, oprette/redigere varer, trække statistikker — og meget mere.
Hos Dot Keramik har de gjort en dyd ud af at sætte sig ind i BackOffice. De ønsker at gøre brug af rapporter og statistikker, så de har et overblik over, hvilke varer i forretningen der sælger bedst, og hvad der giver den bedste bundlinje. Det er med til, at Dot Keramik løbende kan udvikle deres forretning, så de har en succesfuld forretning, der kan give kunderne gode oplevelser i mange år frem.
Kundesupporten får høje karakterer
Når man får et nyt IT-system, er der meget at lære. Og nogle gange kan man få behov for at stille spørgsmål eller få hjælp til kassesystemet. Ved Dot Keramik er det et plus, at de altid kan få fat på én hos Amero, der kan hjælpe, hvis de er i tvivl om noget.
Hos Amero sidder vores support altid klar på telefonen fra kl. 9.00 til 17.00 alle hverdage, hvor telefonen besvares indenfor gns. 10 sekunder. Uden for åbningstiden har vi en vagttelefon, der er åben døgnet rundt. På den måde er der altid en person i Amero, som sidder klar til at hjælpe.