Nem administration af din forretning i BackOffice
Når du køber et FlexPOS kassesystem medfølger BackOffice. BackOffice er et specialudviklet administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange aspekter af din virksomheds drift såsom produkter, kunder, kampagner og priser. BackOffice er både brugervenligt og intuitivt.
BackOffice er browserbaseret, hvilket vil sige, at du kan administrere dine varer m.m. lige når det passer dig – uanset hvor du er. Vi udvikler løbende på det administrative system, så du altid har de nyeste muligheder og funktioner både på kasseapparatet og i BackOffice.
Lagerstyring har aldrig været nemmere
BackOffice er stedet hvor du administrerer de produkter, du sælger i din forretning. Her kan du oprette varer med produktnummer og -navn, brand, leverandør, og derudover også vælge, hvordan varen skal fremgå på kvitteringen til dine kunder. Det er også her, at du kan redigere og slette produkter. Når du opretter varen, angiver du også både kostpris og salgspris, og du kan vælge en stregkode eller få tildelt en. Du kan også vælge hvilken farve, varens knap på kassesystemet skal have.
Produkter med og uden varianter
Du har mulighed for at oprette produkter med og uden varianter. Det betyder, at du, i stedet for at have 6 forskellige produkter for den samme t-shirt i forskellige størrelser, har ét produkt, men en variant for hver størrelse. På denne måde følger pris og eventuelle rabatter alle varianter på én gang.
Opsætning af kasse
I BackOffice har du mulighed for at tilpasse opsætningen i forretningen. Du kan oprette og fjerne brugere til kassen. Du kan også tilpasse hvilke knapper og genveje, der skal være på dit kassesystems skærm, så det passer til dig og din forretnings behov.
Lager- og statusmodul
I vores lagermodul kan du se alle varer i forretningen og redigere i pris, nedskrive varer osv. Markerer du minimum og maximum lagerbeholdning på et produkt, kan du også trække rapporter, der viser dig hvad og hvor meget du skal bestille hjem af dine produkter, for at sikre, at du altid har en tilpas mængde på lager. Læs om muligheden for avanceret lagerstyring her.
Statusmodul
Du kan også lave status ved hjælp af BackOffice, men det kræver, at du har tilvalgt førnævnte lagermodul, og at du har tilkøbt en statusscanner. Statusmodulet arbejder sammen lagermodul og statusscanner, hvilket gør det nemmere og hurtigere at lave statusoptælling af lager og butik. Nogle af de funktioner du får med modulet er bl.a. varemodtag, varemodtag fra fil, scan vare og læg på lager. Dertil får du også adgang til en række rapporter omkring lagerværdi, det kan f.eks. være lagerværdi ud fra kostpris, lagerværdi pr. dato, lagerværdi ud fra salgspris og meget mere.
Opsætning i BackOffice
I BackOffice har du mulighed for at tilpasse opsætningen i forretningen. Du kan oprette og fjerne brugere til kassen. Du kan fx. oprette en bruger til hver medarbejder i din forretning, og bestemme, hvor meget eller hvor lidt adgang brugerne skal have.
Tilpas print som du ønsker
Du har mulighed for at tilpasse diverse print efter dine ønsker. Det gælder kvitteringer, gavekort, kuponer, billetter, garanti kvittering, faktura, byttemærker og mere. Har du flere forretninger, kan du lave det hovedforretning-niveau, så andre forretninger får samme design, og samtidig tilpasse adresse og lignende til den enkelte forretning.
Du kan også tilpasse, hvilke knapper og genveje, der skal være på dit kassesystems skærm, så det passer til dig og din forretnings behov.
Kampagnestyring
I BackOffice har du også mulighed for at opsætte kampagner. Med en kampagne, kan du lave rabatter eller prisændringer i en bestemt periode på et eller flere produkter i stedet for at indtaste det manuelt hver gang.
I BackOffice har du et total overblik over alle de kampagner, du kører på forskellige vare- eller kundegrupper. På den måde kan du sikre en god oplevelse for dine kunder, da du undgår fejl i priser og lignende.
Mere skal der (måske) ikke til for at øge kundeloyalitet og salg!
Statistikker og rapporter
En af de funktioner, mange af vores kunder er rigtig glade for, er BackOffices statistikker og rapporter. Her kan du danne dig et overblik over forretningsdata og følge din virksomheds vigtigste tal. BackOffice har nogle indbyggede statistikker og rapporter, der viser dig det vigtigste, så du altid er klædt på til at drive din forretning. Du har mulighed for at sammenligne perioder, hvilket kan give dig et præcist billede af din forretnings udvikling.
Følg med i trends og kunders behov
Disse rapporter giver dig mulighed for at følge med i trends og behov hos dine kunder, da du altid kan se de mest sælgende varer – både generelt og i en given periode. Du kan også se besøgsstatistik, som især er vigtigt for dig, der har besøgende gæster fra hele Danmark og fra udlandet.