Et langt samarbejde og væksteventyr

Tilbage i 2011 startede GEjSER som en lille enkeltmandsvirksomhed, og samme år startede vores nuværende direktør og ejer Amero Kassesystemer. De to parter fandt hurtigt hinanden og er lige siden vækstet sammen. I dag er GEjSER førende indenfor e-cigaretter og har 25 butikker med kasseapparater fra Amero.

Selve kassesystemerne består af en robust all-in-one touchskærm, hvor der på bagsiden er monteret et kundedisplay, til visning af reklamer, logo mm. Desuden er der koblet en håndscanner til, så ekspedienten hurtigt og nemt kan scanne og sælge varerne.

Kvitteringer printes på en driftssikker bonprinter og selve bonpapiret er også leveret af Amero, og er påtrykt GEjSER´s eget logo.

GEjSER modtager betalinger kontant, med mobilepay og via de gængse betalingskort. Betalingskort modtager de gennem den integrerede betalingsterminal, som automatisk modtager beløbet fra kassesystemet, og derved sparer ekspedienten en masse tastetid.

smoke-it kassesystem amero
smoke-it kasseapparat amero
smoke-it POS amero
smoke-it kassesystem amero

Integrationer til E-conomic og Navision

GEjSER benytter sig også af vores integration til E-conomic, som er en tidsbesparende integration, hvor dagsopgørelserne fra alle butikkerne kommer direkte ind i E-conomic og derved autobogføres. Der kan også laves splitning af forskellige typer af kortindbetalinger.

Endvidere har butikkernes kasser en direkte integration til deres leverandør Insano, således at en bestilling fra en butik, automatisk oprettes som en salgsordre i den pågældende leverandørs Navision.

Når varene ankommer til butikken, kan de nemt varemodtage det via logistikmodulet i deres online BackOffice. På den måde spares der mange manuelle arbejdsgange, og butikkerne kan selvstændigt bestille det de nu engang måtte have behov for i butikken.

Derudover har GEjSER også haft brug for særlig udvikling af specifikt software, som har lettet butikkernes dagligdag væsentligt. Når man får udviklet specielt software, betyder det også at man skal have et tæt samarbejde med ens leverandør. Derfor har GEjSER haft dedikerede konsulenter fra Amero med hele vejen, som kan rådgive om forskellige løsninger, ligesom med alle vores andre kunder.

Michael Rasmussen
Distriktschef
Brugerfladen af kassesystemet er et kæmpe plus! Oplæring af systemet er et hurtigt overstået kapitel for GEjSER’s ansatte, grundet det er så simpelt bygget op.
BackOffice

BackOffice

GEjSER oplever også mange fordele ved at bruge BackOffice i deres hverdag, som er det program (backend) der styrer hvilke funktioner kassesystemet har. De har mulighed for at oprette nye varer, som efter et kort øjeblik er at se på kassen i alle butikkerne. På denne måde kan de fra hovedkontoret styre alle varer på kasserne i de 25 butikker, samt at de kan styre prissætningen, kampagner og rabatter, gavekort og meget mere.

Webintegration

GEjSER har også web integration som en del af deres løsning, hvor de har mulighed for at styre lager og priser på deres webshop gennem integrationen. Derved undgår de at sælge varer, som allerede er solgt i butikken. De kan også styre deres varekatalog fra et samlet sted, således at det gælder både på webshoppen og deres fysiske butikker.

Kundeklubben skaber loyale kunder Læs mere om GEjSER's kundeklub her

Kundeklubben skaber loyale kunder

Udover kassesystemet har GEjSER også valgt at have en kundeklub gennem Amero, selvom de i forvejen havde en. Her kunne de få det integreret med deres kassesystem og det var netop dét der fungerede bedst for GEjSER

I hverdagen fungerer det super godt og kunderne er glade for kundeklubben, samt at personalet også finder det nemt at anvende. Men den største værdi som GEjSER oplever det er, at kunderne bliver mere loyale og vender tilbage til dem.

Support og godt samarbejde

Når man har så stor en løsning som GEjSER, kan det ikke udelukkes at supporten bliver kontaktet, både af de ansatte i butikkerne, men også hovedkontoret, som håndterer de større udfordringer. Her føler GEjSER, at de ofte bliver taget imod med venlighed og at der altid er løsninger at finde.

Michael Rasmussen
Distriktschef
Supporten fra Amero er rigtig god og meget venlig. Her findes ingen dumme spørgsmål. Oftest vender de tilbage indenfor et par dage med svar eller en løsning alt efter, hvor stor problemstillingen er.