Softwarevirksomheden Bornerups arbejder i et Microsoft produktunivers, hvor de bl.a. hjælper virksomheder med at optimere og automatisere forretningsgange, herunder primært ved hjælp af ERP-systemet Microsoft Business Central.
Om Bornerups
Bornerups er en softwarevirksomhed med +20 ansatte, som hjælper små og mellemstore virksomheder primært i handel- og engrossegmentet med at udnytte deres tid mere effektivt. Bornerups har igennem de sidste 30 år leveret forandringer til virksomheder, så de i sidste ende spilder mindre af deres dyrebare tid i dagligdagen.
I dag specialiserer Bornerups sig inden for ERP-systemer, hvor de udelukkende ved hjælp af Microsoft produktuniverset hjælper virksomheder med at optimere og automatisere forretningsgange, herunder primært ved hjælp af ERP-systemet Microsoft Business Central.
Amero og Bornerups
Amero har samarbejdet med virksomheden Bornerups i gennem mange år. Det stærke samarbejde startede i 2017 gennem en fælles kunde, nemlig kædeforretningen GEjSER. Sidenhen har partnerskabet udfoldet sig til at samarbejde om flere kunder, hvor hovedfokus er at løse opgaver på en effektiv måde sammen for at hjælpe kunden.
Koger man samarbejdet ned til funktionaliteter, leverer Amero POS-løsninger til forretningerne, som Bornerups kan integrere den fremtidssikrede og bæredygtige ERP-platform, Microsoft Business Central, til. Med en integration mellem POS-løsning og ERP-system kan forretningen spare en hel del tid på administrative processer som automatiseres, på baggrund af en konstant, automatisk udveksling af data mellem de to systemer.
Samarbejde om GEjSER kædeforretning
Selvom det stærke samarbejde mellem Amero og Bornerups i dag handler om mere end blot én kunde, er det fortsat kædeforretningen GEjSER, som dannede den fælles snitflade mellem de to virksomheder.
Bornerups tilsluttede sig GEjSERs løsning i 2017, da forretningen allerede dengang var i rivende udvikling, og derfor havde behov for en partner til at varetage de administrative processer i forretningen. Med en tilføjelse af Microsoft Business Central, som blev integreret til GEjSERs kassesystem fra Amero, og oplevede GEjSER en kraftig reducering af en hel del tunge, manuelle processer i forretningen.
Kædeforretningen GEjSER har i takt med sin vækstrejse i løbet af årene på egen hånd inddraget de partnere, som de løbende fandt mest ideel for deres forretning og samlede løsning. Her har de involverede partnere, herunder Amero og Bornerups, samarbejdet internt på kryds og tværs for at løse forretningens udfordringer. Denne måde at inddrage og sammenføre partnere har været grobund for at inddrage dygtige leverandører med kompetencer inden for hver deres felt – og som kan skabe solide samarbejder indbyrdes.