Din online billetløsning er en guldgrube af data, som du kan bruge i din markedsføring. Overfører du den data til de værktøjer, du bruger til markedsføringsformål, kan du bruge den til at nå dine kunder der, hvor det giver mest mening i kunderejsen. Vores partner Heyloyalty leverer platformen, der samler marketing automation, kundeklub og loyalitetsprogram i ét system. Forbinder du den platform med din online billetløsning, fodrer du Heyloyalty med vigtige indsigter og data, der giver mulighed for mails, sms’er og automations skræddersyet til den enkeltes adfærd.
Om Heyloyalty
Heyloyalty er en dansk marketing automation platform, der hjælper med at personalisere og automatisere marketing gennem e-mails, SMS’er, kundeklub og meget mere. Baseret på virksomhedens +20 år i branchen er platformen bygget til danske virksomheder i e-commerce, detailbranchen og oplevelsesindustrien, der ønsker en brugervenlig platform uden at gå på kompromis med mulighederne. Heyloyalty har samtidig et stort fokus på at være nærværende for deres kunder. Udover tilbud om hjælp og sparring fra deres specialister, har alle kunder derfor mulighed for hurtig og gratis support.
Heyloyalty er især kendetegnet ved:
- GDPR compliant platform
- Gratis dansk support
- Sparringspartner til professionelle
- Marketing automation, kundeklub og loyalitetsprogram samlet i ét system

Amero og Heyloyalty
Integrationen mellem Heyloyalty og Amero sender data mellem virksomhedens online billetløsning og Heyloyalty-platformen. Det betyder, at når en gæst på eksempelvis et museum køber og bruger en billet, overføres den data via integrationen og kan efterfølgende bruges i Heyloyalty til målrettet markedsføring. Du vil altså kunne sende modtageren segmenterede og personaliserede automations og e-mail kampagner baseret på data om online køb og billettransaktioner. Det kan være:
- Opfølgning på køb
- Fornyelse af sæsonkort
- Interessebaserede automations med anbefalinger af andre oplevelser og events
- Mersalg og krydssalg af lignende produkter
Det giver brugerne af Heyloyalty mulighed for at ramme kunderne på de helt rigtige tidspunkter i købsrejsen med automatiserede budskaber, der øger loyaliteten, styrker brandet og giver flere konverteringer.




