Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik. HUSET i Hvide Sande har en komplet POS-løsning med to robuste all-in-one touchskærme, hvor der på bagsiden er monteret et kundedisplay, til visning af reklamer, logo mm. Desuden er der koblet en håndscanner til, så ekspedienter hurtigt og nemt kan scanne og sælge varer.
HUSET har endvidere fået en integration til deres økonomisystem e-conomic, så dagens salg automatisk sendes til økonomisystemet – og letter lidt af arbejdsbyrden hver dag.
Efterfølgende har Amero hjulpet butikken med at opstarte deres egen webshop med integration mellem kassesystem og Shopify, så også disse systemer snakker sammen.
BackOffice
Kassesystemets backend, BackOffice, oplever butikken mange fordele ved at bruge i deres hverdag. BackOffice er det program, der styrer, hvilke funktioner kassesystemet har. I BackOffice har HUSET Men & Women mulighed for at oprette nye varer, som efter et kort øjeblik er at se på kasserne i butikken. Det bliver heri meget nemmere at lægge varer på lager, styre prissætning, kampagner og rabatter, gavekort og meget mere.
I BackOffice kan man også se en liste over kunder, som oprettes i forbindelse med salg på kasseapparatet. Det giver mulighed for eksempelvis at lave kundegrupper, hvilket man har mulighed for at bruge i forbindelse med kampagner, kundeklub mv. Det betyder meget for en lokal butik som HUSET Men & Women, at de kan oprette deres kunder og nemt finde dem frem på kassesystemet i forbindelse med et salg.
Kunderne betaler, som de ønsker
For HUSET Men & Women var det afgørende, at de kunne tilbyde deres kunder forskellige muligheder for betaling. Derfor har HUSET Men & Women mulighed for at tage imod betalinger kontant, med MobilePay og via de gængse betalingskort, så de kan imødekomme deres kunder, og tilbyde dem den betalingsform, de ønsker.
Betalingskort modtager de gennem den integrerede betalingsterminal, som automatisk modtager beløbet fra kassesystemet. Derved sparer ekspedienten en masse tid på ikke at skulle taste manuelt, og både ekspedienten og kunden kommer hurtigere og mere gnidningsfrit igennem betalingsprocessen.
Langt de fleste kunder har i dag MobilePay på telefonen – og af denne grund skulle det naturligvis også være en mulighed, at betale med telefonen i HUSET Men & Women. Derfor kan de blot scanne en QR-kode og betale direkte via mobiltelefonen – let og smertefrit.
Integration til e-conomic
HUSET Men & Women benytter sig også af vores integration til e-conomic, hvor butikkens dagsopgørelser automatisk kommer direkte ind i e-conomic. Denne integration sparer medarbejderne i HUSET Men & Women for en masse tid, da de med den automatiske overførsel af data nu er fri for at bogføre manuelt – og dermed også reducerer risikoen for eventuelle menneskelige fejl i regnskabet.
Men integrationen er der mulighed for at splitte betalinger ud på forskellige konti, ligesom der er mulighed for at lave autobogføring.
Integration til webshop
I 2020 tog butikken skridtet hen imod at blive mere digitale, og med sparring fra deres Amero-konsulent kom de frem til en passende løsning, hvor HUSET Men & Women kunne komme i gang med at sælge produkter online.
Vi lavede en integration mellem kassesystem og Shopify, hvor Amero var med hele vejen for at hjælpe og støtte butikken med den digitale transformation.
I dag er de ekstremt glade for løsningen. Investeringen giver igen, og de er gået fra at opleve flere stille perioder i løbet af året, til nu at kunne sælge døgnet rundt.
Support og godt samarbejde
Som HP selv beskriver det, så har der ikke “været ret meget bøvl” med deres POS-løsning fra Amero. Når butikken har behov for hjælp, føler de altid, at der er en i den anden ende af røret til at hjælpe, så de kan komme hurtigt videre.
Det er vigtigt i et modebutik, specielt i forbindelse med højsæson, at der er hurtig hjælp at hente, når noget ikke fungerer som forventet. Og her føler HUSET Men & Women, at de altid har Amero lige ved hånden.
Og så bliver der lyttet til de ideer og feedback, der kommer hen ad vejen. Det sætter HP stor pris på.