En vigtig digital rejse sammen med en god sparringspartner

Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik.

HUSET i Hvide Sande har en komplet POS-løsning med to robuste all-in-one touchskærme, hvor der på bagsiden er monteret et kundedisplay, til visning af reklamer, logo mm. Desuden er der koblet en håndscanner til, så ekspedienter hurtigt og nemt kan scanne og sælge varer.

Vi lavede tilmed en integration til e-conomic, så dagens salg automatisk sendes til økonomisystemet.

Senere har Amero hjulpet butikken med at opstarte webshop med integration mellem kassesystem og Shopify.

BackOffice Læs om FlexPOS BackOffice

BackOffice

Butikken oplever også mange fordele ved at bruge BackOffice i deres hverdag, som er det program (backend) der styrer, hvilke funktioner kassesystemet har. Det giver mulighed for at oprette nye varer, som efter et kort øjeblik er at se på kasserne i butikken. Det er nemt at lægge varer på lager, styre prissætning, kampagner og rabatter, gavekort og meget mere.

I BackOffice kan man også se en liste over kunder, som oprettes i forbindelse med salg på kasseapparatet. Det giver mulighed for eksempelvis at lave kundegrupper, hvilket man har mulighed for at bruge i forbindelse med kampagner, kundeklub mv. Det betyder meget for en lokal butik som HUSET, at de kan oprette deres kunder og nemt finde dem frem på kassesystemet i forbindelse med et salg.

Betalingsløsning Læs om tilbehør til kassesystem

Betalingsløsning

HUSET Men & Women kan tage imod betalinger kontant, med MobilePay og via de gængse betalingskort. Betalingskort modtager de gennem den integrerede betalingsterminal, som automatisk modtager beløbet fra kassesystemet, og derved sparer ekspedienten en masse tastetid.

Har kunden MobilePay, kan de blot scanne en QR-kode og betale direkte via mobiltelefonen.

HP
Butiksejer
Relationen til Amero har bare været god fra dag et, hvor vi havde de indledende møder, til Hasse og Jakob kom ud til os og installerede løsningen og underviste os i systemet. Det gav en god relation og et godt indblik i support, som altid er der, når man har behov for det. Vores arbejde er generelt blevet mere effektivt. Amero har hjulpet os til at udvikle os som virksomhed.
Simpelt og brugervenligt interface på et Amero kassesystem
Produktbilleder fra Huset Men & Women
Produktbilleder fra Huset Men & Women
HP ved et Amero kassesystem
Integration til E-conomic Læs om integration til økonomisystemer

Integration til E-conomic

HUSET Men & Women benytter sig også af vores integration til E-conomic, som er en tidsbesparende integration, hvor dagsopgørelserne butikken kommer direkte ind i E-conomic.

Men integrationen er der mulighed for at splitte betalinger ud på forskellige konti, og der er tilmed mulighed for at lave autobogføring.

Integration til webshop Læs om webshop-integrationer

Integration til webshop

I 2020 tog butikken skridtet hen imod at blive mere digitale, og med sparring fra vores konsulent, kom vi frem til en passende løsning, hvor HUSET kunne komme i gang med at sælge produkter online.

Vi lavede en integration mellem kassesystem og Shopify, hvor Amero var med hele vejen for at hjælpe og støtte butikken med den digitale transformation.

I dag er de ekstremt glade for løsningen. Investeringen giver igen, og de er gået fra at have stille i nogle perioder af året til nu at kunne sælge døgnet rundt. Se butikkens hjemmeside her.

HP
Butiksejer
Her på det seneste har vi jo fået koblet en webshop på, så vi er blevet total digitale. Amero har været en stor hjælp i forhold til at få os hurtigt i gang. Vi var helt grønne, vi har ikke prøvet at have en webshop før. Men vi fik åbnet op efter tre uger, og det gjorde alting meget nemmere. Nu kan vi sælge varer døgnet rundt - også på lukkedage. Det er virkelig fedt.

Support og godt samarbejde

Som HP selv beskriver det, så har der ikke “været ret meget bøvl” med deres POS-løsning fra Amero. Når butikken har behov for hjælp, føler de altid, der er en i den anden ende af røret til at hjælpe, så de kan komme hurtigt videre.

Det er vigtigt i et modebutik, specielt i forbindelse med højsæson, at der er hurtig hjælp at hente, når noget ikke fungerer som forventet. Og her føler HUSET Men & Women, at de altid har Amero lige ved hånden.

Og så bliver der lyttet til de ideer og feedback, der kommer hen ad vejen. Det sætter HP stor pris på.