Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik.
HUSET i Hvide Sande har en komplet POS-løsning med to robuste all-in-one touchskærme, hvor der på bagsiden er monteret et kundedisplay, til visning af reklamer, logo mm. Desuden er der koblet en håndscanner til, så ekspedienter hurtigt og nemt kan scanne og sælge varer.
Vi lavede tilmed en integration til e-conomic, så dagens salg automatisk sendes til økonomisystemet.
Senere har Amero hjulpet butikken med at opstarte webshop med integration mellem kassesystem og Shopify.
Butikken oplever også mange fordele ved at bruge BackOffice i deres hverdag, som er det program (backend), der styrer, hvilke funktioner kassesystemet har. Det giver mulighed for at oprette nye varer, som efter et kort øjeblik er at se på kasserne i butikken. Det er nemt at lægge varer på lager, styre prissætning, kampagner og rabatter, gavekort og meget mere.
I BackOffice kan man også se en liste over kunder, som oprettes i forbindelse med salg på kasseapparatet. Det giver mulighed for eksempelvis at lave kundegrupper, hvilket man har mulighed for at bruge i forbindelse med kampagner, kundeklub mv. Det betyder meget for en lokal butik som HUSET, at de kan oprette deres kunder og nemt finde dem frem på kassesystemet i forbindelse med et salg.
HUSET Men & Women kan tage imod betalinger kontant, med MobilePay og via de gængse betalingskort. Betalingskort modtager de gennem den integrerede betalingsterminal, som automatisk modtager beløbet fra kassesystemet, og derved sparer ekspedienten en masse tastetid.
Har kunden MobilePay, kan de blot scanne en QR-kode og betale direkte via mobiltelefonen.
HUSET Men & Women benytter sig også af vores integration til E-conomic, som er en tidsbesparende integration, hvor butikkens dagsopgørelser kommer direkte ind i E-conomic.
Men integrationen er der mulighed for at splitte betalinger ud på forskellige konti, og der er tilmed mulighed for at lave autobogføring.
I 2020 tog butikken skridtet hen imod at blive mere digitale, og med sparring fra vores konsulent kom vi frem til en passende løsning, hvor HUSET kunne komme i gang med at sælge produkter online.
Vi lavede en integration mellem kassesystem og Shopify, hvor Amero var med hele vejen for at hjælpe og støtte butikken med den digitale transformation.
I dag er de ekstremt glade for løsningen. Investeringen giver igen, og de er gået fra at opleve flere stille perioder i løbet af året, til nu at kunne sælge døgnet rundt. Se butikkens hjemmeside her.
Som HP selv beskriver det, så har der ikke “været ret meget bøvl” med deres POS-løsning fra Amero. Når butikken har behov for hjælp, føler de altid, der er en i den anden ende af røret til at hjælpe, så de kan komme hurtigt videre.
Det er vigtigt i et modebutik, specielt i forbindelse med højsæson, at der er hurtig hjælp at hente, når noget ikke fungerer som forventet. Og her føler HUSET Men & Women, at de altid har Amero lige ved hånden.
Og så bliver der lyttet til de ideer og feedback, der kommer hen ad vejen. Det sætter HP stor pris på.