Et komplet POS kassesystem til attraktioner
Med flere års erfaring i attraktionsbranchen, har vi erfaret, at værdien i et brugervenligt IT-system, som nedsætter tid brugt på administrativt arbejde og øger tid brugt på gæster, er uundværlig. Det gælder uanset, hvis du har behov for et kassesystem til et museum, kassesystem til galleri eller et kassesystem til en forlystelse.
Et effektivt POS-system kan strømline alle aspekter af driften. Fra billetsalg og indgangskontrol til mad- og souvenirbestillinger: Det hele kan håndteres på én platform. Det er med til at forhindre flaskehalse og sikre, at dine gæster er glade og får en behagelig oplevelse fra start til slut.
Velkomst med indgangssystem
Vil du gøre det endnu nemmere for dine gæster at besøge dig, så er et indgangssystem en smart og effektiv måde at lukke gæsterne ind på.
Når dit indgangssystem er integreret med dit POS-system, kan du hurtigere behandle billetsalg og indgang, hvilket reducerer ventetider for dine gæster og forbedrer deres oplevelse.
Et hurtigere og mere effektivt indgangssystem betyder mindre ventetid for gæster og en mere glidende overgang fra indgang til attraktion, hvilket forbedrer den samlede gæsteoplevelse.
Funktioner til museer, gallerier og forlystelser
Vores kassesystem har en lang række funktioner, som er med til at sikre en gnidningsfri dagligdag i forretningen.
Vi har samlet et udpluk af de mange funktioner og moduler, som vores omnichannel POS-løsning tilbyder.
Kontakt os gerne for en uddybende forklaring på nedenstående, eller en snak om den ideelle løsning for din attraktion, om end det er et museum, galleri eller forlystelse.
Billetprint
Her har du mulighed for at udstede billetter til arrangementer eller entre gennem kassesystemet.
Online billetsalg
Tilbyd billetter og medlemskaber online via din hjemmeside. Ét flow og uendelige muligheder for typer af billetter. Kan håndtere koncerter, kombinationsbilletter m.m.
Time slots
Automatisk oprettelse af begivenheder og billetter til udvalgte tidspunkter, som en del af købsflowet. Funktionen giver bl.a. gæster ekstra tryghed.
Medlemsmodul
Du kan håndtere dine medlemmer simpelt og direkte fra kassesystemet med denne funktion.
Besøgsstatistik
Du kan samle en geografisk oversigt over, hvor dine besøgende kommer fra, som kan gavne din viden om din målgruppe.
Indgangssystem
En smart og effektiv måde at lukke gæster ind til attraktionen ved stor volumen. Gæster kan selv 'bippe' sig ind, og undgår på denne måde at stå i kø.
Online billetsalg
Med Ameros online billet- og medlemsløsning får du mulighed for at sælge billetter og medlemsskaber online via din hjemmeside. Billetplatformen integreres med din POS-løsning fra Amero, så dine gæster får en god og sikker oplevelse.
Når en gæst køber billetter eller medlemsskaber online, opdateres din BackOffice og kassesystem automatisk. Du har derfor altid 100% overblik over dine billetsalg.
Løsningen består af en online administrationsplatform til jeres medarbejdere og en billetportal til gæster, som I kan linke til fra jeres hjemmeside. Løsningen kan integreres til e-conomic med mulighed for automatisk bogføring og direkte kontering i billet- og medlemsløsningen.
Du kan også tilføje en Wallet-funktion til din attraktionsløsning, så dine gæster kan hente billetter og medlemskort til Apple Wallet eller Google Wallet. Det giver dem også mulighed for at scanne sig selv ind via billetten på iPhone, Apple Watch eller Android telefonen, hvis der er tilknyttet en indgangsmølle til forretningen. Læs mere om Wallet her.
Modtag en gratis videodemo af kassesystemets funktioner
Er du nysgerrig på kassesystemet og dets funktioner? I videoen her kan du møde vores salgskonsulent Thomas, som giver dig en rundtur i vores FlexPOS Stationær kassesystem og det bagvedliggende BackOffice.
Er du interesseret i FlexPOS Selvbetjening, Mobil eller Tablet, kan du også modtage demovideoer af disse.
Tilmeld dig via formularen, og vi sender demovideoen direkte til din indbakke. Du vil fremadrettet modtage en mail fra os, når vi har gode tilbud, relevant information, inspirerende kundehistorier og lignende. Du kan afmelde til enhver tid.
Overblik over dine løsningsmuligheder
FlexPOS Selvbetjening
FlexPOS Tablet
FlexPOS Mobil
FlexPOS Stationær
VisitData til din POS
Den danske turismes nye fælles dataplatform, VisitData, indhenter data om dine gæster fra Visa, Nets og teleselskaber, og giver dig indsigt i turisters forbrugsmønstre, din egen forretning og benchmark fra andre i branchen. Det betyder, at du eksempelvis kan følge dit billetsalgs daglige præstation i forhold til et benchmark baseret på geografisk placering.
Denne data kan du bruge som grundlag til at træffe de rigtige beslutninger for din forretning – lige fra planlægning af åbningstider, vareudbud, personaledækning, markedsføring og fremtidige investeringer.
De forskellige dashboards kan også tilpasses efter individuelle behov, f.eks. for at optimere online eller fysisk salg.
Mobil billetscanner og lagerstyring i én enhed
Den fleksible FlexGO tillader betjening af jeres gæster og billetter både ude og inde. Med fleksibel billetscanning af de allerede indkøbte billetter, bliver adgangskontrol og billetadministration af online billetter helt enkel og problemfri. Spar tid, reducer kø og skab en bedre oplevelse for jeres gæster.
Derudover kan man anvende FlexGO til lagerstyring, statusoptælling, scanne produkter – og meget mere.
Loyalitetsklub skaber loyale gæster
At drive en virksomhed, der er baseret på oplevelser, indebærer et stærkt fokus på kunderne og en konstant stræben efter at optimere kundeoplevelsen. En effektiv metode til at opnå dette er gennem direkte interaktion.
Med et Amero POS kasseapparat til dit museum, galleri eller forlystelsespark, er det muligt at skabe en tættere kommunikation med dine medlemmer via SMS’er og app med vores loyalitets-funktion til POS-systemet.
Dette giver dine besøgende mulighed for at holde styr på fx stempelkort direkte fra deres app, og det giver dig mulighed for at sende dem tilbud eller information om kommende arrangementer via SMS.
Integration til økonomisystem
Vores POS kassesystem til museer og attraktioner kan integreres med mange økonomisystemer, så du eller din bogholder slipper for dobbeltarbejde ved at skulle taste dagens omsætning ind manuelt. Du får:
Mindre manuelt arbejde: Del data automatisk mellem systemerne, og undgå fejl.
Opdaterede oplysninger: Med integrationen har du altid adgang til de nyeste oplysninger om dit salg og din beholdning, lige når du har brug for det.
Bedre overblik over økonomien: Få overblik over hvor dine penge kommer fra, og hvordan de bruges.
Mere tid: Automatisering af processer skaber effektivitet og mere tid til gæster.
Bedre rapporter: Lav rapporter som kan hjælpe med at træffe bedre beslutninger.