Om KeyBalance
KeyBalance er et moderne og solidt ERP-system til håndtering af økonomistyring, samt produktion, lager og administrative processer. KeyBalance er således et udvidet regnskabsprogram, der kan dække flere områder af din virksomhed, hvilket gør det muligt at strømline daglige processer. Det betyder, at du kan få overblik og kontrollere alle aspekter i din drift i ét samlet system.
KeyBalance er sammensat, så systemet passer til alle typer af virksomheder, men det kan også let tilpasses den enkelte virksomheds behov og processer.
ERP-systemet kan på forhånd definere en række data, såsom pris, produktnummer, navn og stregkode, der sendes til kassesystemet. Når et produkt sælges i kassen, overføres bonnen/kvitteringen automatisk til ERP-systemet, således at systemet ved, hvad der er solgt. Der er også mulighed for at overføre yderligere data, afhængigt af virksomhedens specifikke behov, som kan tilpasses efter nærmere aftale. Denne integration sikrer en effektiv synkronisering mellem systemerne og en nøjagtig opdatering af salgsdata.
Amero og Keybalance ERP-system
Hos Amero er vores mission, at vi vil gøre en forskel for vores kunders forretning. Det kan vi gøre ved at bidrage til at give vores kunder den nemmest mulige dagligdag. Dette gør vi blandt andet via integrationer mellem vores POS kassesystem og kundens ERP-løsning, økonomisystem, lagerstyringssystem og webshop.
KeyBalance hjælper Amero med at sikre, at vores kunder får en sikker og nem overførsel af data på tværs af kassesystem og økonomisystem. Derudover integrerer programmet også med blandt andet webshop, så kunden kan få salgsdata fra både kasseapparat og webshop sendt til bogføring.
Med en ERP-integration til KeyBalance vil flere manuelle rutiner blive automatiseret, og ofte oplever virksomhederne en markant tidsbesparelse på flere timer om måneden samt en tydelig reducering af fejl.