POS udviklet til og med modebranchen

Butikker, der allerede har valgt Amero

Clara H tøjbutik x Amero Detail
Clara H i Risskov
Hos Amero kommer vi rundt til mange forskellige butikker i hele landet. Fælles for dem alle er vigtigheden af den gode kundeoplevelse. En af de ...
HAVS Løkken Detail
HAVS
Et krav om samlet lagerstyring på tværs af to fysiske og ét online salgssted førte HAVS til en POS-løsning fra Amero med integration til DanDomain ...
9 Detail
Hørlyck
Sko- og modeuniverset Hørlyck er lykkedes med at skabe et gennemført omnichannel-koncept på tværs af butikker, webshop og lager.
IMG_0459 Detail
DressLab
En stabil POS-løsning har elimineret fejl og skabt en bedre kundeoplevelse, hvilket har banet vejen for vækst hos DressLab.
HP_Hans Peder_Huset Men & Women_indehaver Detail
HUSET Men & Women
Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik. HUSET i Hvide Sande ...

Få alle indsigterne.
Hent dit magasin.

Find svar på dine spørgsmål

Fandt du ikke det, du ledte efter? Ring til os på 77 34 34 80 eller skriv til salg@amero.dk.

Ja da! Vi laver kasse- og POS-løsninger til både butikker og større kæder inden for tøj og mode. Vores kassesystem giver mulighed for at styre flere områder af forretningen med få klik, lige fra lagerstyring til salgsovervågning. At have adgang til nøjagtige data i realtid er ikke kun med til at reducere dine arbejdsbyrder, men det forbedrer også den daglige butiksdrift. 

Vi tilbyder komplette kassesystemer til modebranchen med alt, hvad du behøver.

En standard kasse-løsning fra Amero til en tøjbutik, skobutik - eller generelt modebranchen - indeholder typisk et touch-baseret FlexPOS kasseapparat og en brugerdefineret pakke af funktioner og hardware-tilbehør, såsom pengeskuffe, bonprinter, stregkodescanner og betalingsterminal.

Løsningen er fleksibel og kan tilpasses din butik og behov, bl.a. via integrationer til andre systemer, eksempelvis webshop, lagerstyring, kundeklub, økonomisystem o.lign.

Ja! Med en POS fra Amero kan din tøj- eller modebutik fortsætte salget, selv hvis netværket går ned. Kassesystemet fungerer offline, så du altid kan gennemføre transaktioner, medmindre betalingsudbyderen oplever driftsforstyrrelser.

Med stor sandsynlighed, ja. Vi kan integrere FlexPOS-kassen til de fleste danske webshops som samarbejder med tøj- og modeforretninger, herunder (ikke begrænset til) Shopify, Dandomain, Woocommerce og Prestashop. Spørg os endelig, eller tag et kig på oversigten over integrationer.

Det er nemt at få et overblik over produkter, som altid skal være på lager. Ved at køre minimumlager på varer på en noos-visningsgruppe, kan systemet selv fortælle dig, når det er tid til at genbestille. Data hjælper dig til at simplificere din butiksdrift!

Det er nemt at håndtere varianter i forbindelse med varemodtagelse. Varianter er pre-udfyldt på brand eller produkt i kasseapparatets BackOffice, så du kun skal koncentrere dig om at vælge de varianter og størrelser, du har modtaget! 

Man kan gøre det på flere måder. Man kan eksempelvis lave en følgetekst ved produktoprettelse, hvor det ved salget fremgår, om et produkt har ekstra garanti. Når kunden kommer med en defekt vare, kan beløbet returneres via stregkode på bon eller der kan oprettes en servicesag via vores servicemodul.

Hos Amero har vi et team på 15+ udviklere inhouse på vores kontor, som alle brænder for at lave det bedst mulige kassesystem til tøjbutikker og modebranchen generelt.

Vores brancheløsning til fashion er bl.a. udviklet i tæt samarbejde med kunder i samme branche - og der åbnes konstant op for nye, spændende muligheder og features. Har du særlige ønsker til din løsning, udvikler vi dem sammen med dig. 

Integrer til dine andre systemer

Din POS-løsning fra Amero er en fuldendt omnichannel-platform, der arbejder sammen med dine andre systemer. Integrer din POS til alt fra webshop og økonomisystem til lagersystem, vagtplanlægning og ERP-system.

Vores inhouse udviklingsteam laver integrationerne for dig uden brug af 3. parts leverandør – alt sammen for at gøre din hverdag så nem og bekvem som muligt. Se alle vores integrationer her.

Spar tid på vareoprettelse med variantmotoren

Med vores avancerede lagerstyring og særligt udviklede variantmotor bliver det nemt at håndtere forskellige størrelser, farver og styles – uden besværlige manuelle processer.

Når du opretter en ny vare, kan du hurtigt tilføje alle varianter på én gang, så du undgår unødigt dobbeltarbejde. Se hvordan i vores demo her.

Få vigtig salgsdata direkte på din touchskærm

En af styrkerne ved et kassesystem fra Amero er det administrative system, BackOffice, der gemmer på data-guld i store mængder.

Følg med i, hvordan salget går i løbet af dagen, hvilke varer der sælger bedst, hvilken bruttoavance du har på dine salg – og meget mere. Dyk ned i tallene, når du har tid, eller se dem direkte på kassen. Vi viser dig, hvordan det fungerer, i demoen her.

Skab loyalitet med integreret kundeklub

Skab loyalitet og kundefastholdelse med en kundeklub, der booster dit salg og får kunderne til at komme tilbage.

Du kan tilmelde nye medlemmer på din POS og integrere din POS med SMS Klub. Her får du et fantastisk værktøj med en direkte kommunikationskanal til dine kunder på deres skærm. Læs mere om kundeklub og SMS Klub her.

Lagerstyring og salg på tværs af kanaler

En af styrkerne ved et kassesystem fra Amero er det administrative system, BackOffice, der gemmer på data-guld i store mængder.

Følg med i, hvordan salget går i løbet af dagen, hvilke varer der sælger bedst, hvilken bruttoavance du har på dine salg – og meget mere. Dyk ned i tallene, når du har tid, eller se dem direkte på kassen. Vi viser dig, hvordan det fungerer, i demoen her.

Mulighed for multistore i ét kassesystem

Dit kassesystem fra Amero kan sælge mere og andet end tøj i ét layout – det behøver du ikke forskellige systemer til.

Drømmer du om, at dine kunder kan købe en kop kaffe og en BMO, samtidig med at de shopper hos dig? Det kan nemt lade sig gøre med forskellige grupperinger på din POS eller måske en tilføjelse af cafémodulet. Læs om de forskellige muligheder her.

Kom igennem til supporten på gns. 15 sekunder

Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får det løst hurtigt, når teknikken driller. Derfor er vi tilgængelige i hverdagene fra 9-16, hvor vi tager telefonen på gennemsnitligt 15 sekunder. Uden for lukketid kan du selvfølgelig få fat i os på vores vagttelefon.

Som kunde får du også adgang til vores supportunivers, hvor du finder videoguides, så du hurtigt kan komme videre i dit arbejde. Tag et kig på det her.

Lynhurtig salgsproces med intuitivt system

Salgsflowet på dit kassesystem skal helst være nemt, så du hurtigt kan betjene dine kunder. Faktisk kan du på Ameros POS gennemføre et salg på 10 sekunder – så enkelt er det.

Brugervenlighed er et af de ord, vores kunder bruger til at beskrive vores system allermest. Alle kan lære det – også selvom de måske ikke er superbrugere i IT. Se selv, hvor nemt det er, her.

4.8/5