• Forside
  • Kassesystem
  • Kassesystem
  • Integrationer
  • Brancher
  • Kæder
  • Kunder
  • Om Amero
  • Kontakt
Ring på 77 34 34 80
Få et uforpligtende tilbud

  • Forside
  • Kassesystem
  • Kassesystem
  • Integrationer
  • Brancher
  • Kæder
  • Kunder
  • Om Amero
  • Kontakt
Kassesystem
  • Kassesystem — overblik
  • Kasseapparat og tilbehør
  • FlexPOS på kasseapparatet
  • FlexPOS BackOffice
  • Lagerstyring på kassesystem
  • E-conomic kasseapparat
  • Økonomi integration
  • Webshop integration
  • Amero Mobility App
  • Kundeklub
  • Apps til kassesystemet
  • Indløsningsaftale med Amero
Få et uforpligtende tilbud Ring på 77 34 34 80

Smykkemesse i Bella Centret

Skrevet af Anne Lippert — 29/08/2018

  • Forside
  • /
  • Blog
  • /
  • Smykkemesse i Bella Centret

Vi var på smykkemesse forrige weekend og det var en fed oplevelse at være med til det! Vi fik vist vores nye smykkemodul frem og fik gode snakke med en masse potentielle kunder. Vi har samlet lidt billeder fra messen herunder.

Kunne du tænke dig at vide mere om vores smykkemodul og løsninger til smykkebranchen? Så tag et kig på vores brancheløsning her.

Du kan høre direkte fra en af vores kunder, hvorfor du skal vælge Amero! Jyllinge Ure & Guldcenter fortæller nemlig her hvorfor de valgte Ameros brancheløsning.

HKH Prinsesse Marie var der også for at åbne messen officielt og var derefter på en guidet tur rundt i messehallen.

Du kan også læse meget mere om vores brancheløsning i en pressemeddelelse lige her: Frontløber vil revolutionere smykkebranchen med ny software.

Relateret blogindlæg
Hvad betyder POS?

Måske har du undret dig over hvad forkortelse for POS står for? Så fortvivl ej, vi giver dig svaret her!

Nye elever hos Amero

I starten af september bød vi velkommen til vores to nye elever. De skal være hos os i de næste to år, hvor vi skal ...

Nyhed hos Amero – Nye funktioner og design til kundedisplay

Vores samarbejdspartner FlexPOS nu givet hele kundedisplayet en opgradering! Vi giver her en gennemgang af de mange nye ...

Få et uforpligtende tilbud på et kassesystem fra Amero

Tag en snak med os om dine krav og behov – og få et uforpligtende tilbud med en konkret pris.

Udfyld formularen og bliv kontaktet
eller ring direkte på 77 34 34 80

Hurtigt svar

Vi kontakter dig indenfor 3 timer og sender dig et tilbud samme dag, hvis det er muligt. Svartid kan være længere udenfor kl. 9-17 i hverdage.

Få tilbud med en konkret pris

Vi sender gerne et uforpligtende tilbud med en konkret pris. Tilbuddet er opdelt, så du nemt kan se, hvad du præcis betaler for.

Professionel vejledning

Vi har hjulpet mere end 600 forretninger godt i gang med deres kassesystem og kan vejlede i, hvordan salg skal bogføres, hvordan webshop, lager og kassesystem skal tale sammen, hvordan du laver en god ansøgning til kortindløsere – og meget mere.

×

Få et uforpligtende tilbud på et kassesystem fra Amero

Tag en snak med os om dine krav og behov – og få et uforpligtende tilbud med en konkret pris.

Udfyld formularen og bliv kontaktet
eller ring direkte på 77 34 34 80

Hurtigt svar

Vi kontakter dig indenfor 3 timer og sender dig et tilbud samme dag, hvis det er muligt. Svartid kan være længere udenfor kl. 9-17 i hverdage.

Få tilbud med en konkret pris

Vi sender gerne et uforpligtende tilbud med en konkret pris. Tilbuddet er opdelt, så du nemt kan se, hvad du præcis betaler for.

Professionel vejledning

Vi har hjulpet mere end 600 forretninger godt i gang med deres kassesystem og kan vejlede i, hvordan salg skal bogføres, hvordan webshop, lager og kassesystem skal tale sammen, hvordan du laver en god ansøgning til kortindløsere – og meget mere.

Det siger vores kunder

Hele processen fra vi kontaktede Amero og frem til kassesystemet var sat op har været super. Vi fik hjælp til at komme igang forholdvis hurtigt og både rådgivning og service har været perfekt.

Tina Munch, ejer af Golfshop Korsør

Vi kontaktede Amero en tirsdag, for at få tilbud på et system, og fredag i samme uge var systemet sat op og vi kunne gå i luften med systemet – altså en service ud over alle forventninger.

Brian Nørholm, direktør for Washngo

Jeg har en fysisk butik i Fredericia (GH WooD) som er en blanding af alt fra rå planker til færdige borde, stole og meget mere, og der spiller et godt lagersystem en stor rolle i hverdagen. Der har Amero sparet mig for MANGE timers arbejde med det geniale system som de kører med. Så kæmpe tilfredshed herfra!

Dennis Jensen, Ejer af GH WooD

Vi havde googlet en masse forskellige muligheder på nettet, og valgte Amero da det virkede som en god løsning for min tøjbutik, da kasseapparatet kunne leases, og der er mulighed for at kunne ringe og få hjælp af deres support.

Tine, Citymode og Citytasker

Det letter hverdagen. Det er brugervenligt og nemt selv at redigere i, og skulle der opstå problemer, så har vi kun oplevet smil og hjælpsomhed fra Amero.

Cibuz Madstudie

Vi har fra dag ét af fået al den hjælp, vi har haft behov for. Amero tager hurtigt telefonen og de er meget seriøse og servicemindede, når man har kontakt med dem.

Bendixen Blomster

Med Amero kunne vi bevare integrationen med e-conomic lager. Det er nemt at bruge touchskærmen, systemet er stabilt og de sjældne problemer bliver hurtigt løst.

Lysmesteren, Hørsholm

Det gør det meget nemmere at holde styr på vores varer, samt giver indblik i, hvad der sælger og hvad der måske ikke gør. Det er super nemt at navigere sig rundt i. Store knapper, simpel tekst og let at forstå.

Winthers kaffe og te vælger kasseapparat fra Amero
Winther's

Hvis du spørger mig, så skal et kassesystem være hurtigt, brugervenligt og bare virke. Alle 3 ting er tilfældet med vores løsning hos Amero.

Jakob Højland, Adm. direktør / CEO, GreenMind

Amero har gjort vores hverdag en hel del nemmere, med deres POS kassesystem, som er integreret med vores Dandomain webshop. Nu er alt integreret og samarbejder med hinanden!

Christian, Jyllinge Ure & Guldcenter

Jeg tror, vi sparer en hel medarbejder på ikke at gå ud til kassen i tide og utide for at betjene kassen. Det tager jo også tid, at blive afbrudt i sit arbejde hele tiden, så det er en super løsning, at eleverne selv kan betale for deres kaffe, slik og andre småting.

VIA university college amero
Anette Jensen, Kantineansvarlig hos VIA i Holstebro

For os var det vigtigt med et enkelt system, hvor vi kunne dele varesalget i segmenterne idrætslig og kommercielt, ligeledes er opgaven med kasseopgørelse nem at forstå og gennemføre, hvor vi har forholdsvis små kassedifferencer og slet ikke dagligt.

pulzion amero kassesystem
Henrik Lindholm, Centerchef Pulzion

Det sparer os en masse tid og ressourcer. Det er vigtigt at have et driftssikkert system, når man har at gøre med mange kasser og unge ansat.

Amero har installeret kasseapparat for Aarhus Street Food
Britt, Direktør hos Aarhus Street Food

Vi valgte Amero, fordi vi synes deres tilbud var billigst og bedst. Det fungerer perfekt og er nemt at håndtere. Vi har mange ungarbejdere, de lærer nemt systemet. Deres hjælp og support er meget let tilgængelig, super service, altid venlige medarbejdere og de har altid kunne hjælpe os med de ting vi har ringet med.

Jette Markmøller, Daglig leder, Café Arena

Amero har muligvis landets bedste kundeservice. De har fra dag 1 stået klar med rådgivning og det hjælp vi har skulle bruge. Om det er i weekenden eller i hverdage, står de altid klar med rådgivning eller løsning på problemet. Amero’s produkt kan være nok så godt, men uden de folk som er der, ville der ikke være meget kvalitet tilbage.

Nick, Chef, Hilbert Christiansen Fisk og Vildt

Vi er SÅ glade for at have skiftet til Amero - og jeg ville ønske jeg havde taget den beslutning meget før. Det ville have sparet os for både penge og unødigt timeforbrug.

Monica Lykke Holst, Indehaver af Cloud Nine

Vi havde søgt længe efter en bedre løsning end den ”gamle” form som var papir. Endelig faldt vi tilfældigt over en løsning som kunne samarbejde med FTZ+ & E-Conomic. Ingen andre kunne dette så vidt vi kunne finde frem til.

Dennis, Ejer af Køng Auto A/S

Jeg kiggede på nettet, da vi skulle have nyt kassesystem til vores butik. Så fandt jeg Amero og syntes at deres priser var meget rimelige. Det virker super godt og er nemt at gå til. Vi er en butik der går rigtig meget op i service og vejledning, det mener vi at det er en vigtig ting. Og her må jeg bare sige at Amero er super super gode og dygtige på det område. Top point fra Kajens fisk & vildt til jer!

Casper - Ejer, Kajens fisk & vildt

Vores hverdag fungerer rigtigt godt med vores kassesystem. Især efter at vi har fundet ud af flere funktioner. Det er nemt at gå til. Vi har meget hurtigt vænnet os til at bruge det, og det er nu en stor del af vores hverdag. Vi har nok overbelastet jeres support afdeling med alle mulige spørgsmål, men vi har fået kæmpestor hjælp og er meget taknemmelige.

Jeanette Andersen, Daglig leder Fredensborg Boghandel

Kassesystemet fra Amero er nemt at bruge, og der er god support

Lone - Daglig leder, Arden El-service

Det fungerer perfekt, det er nemt at håndtere, så det er en stor ressource. Vi har mange ungarbejdere, og de lærer nemt systemet, da det er nemt og meget brugervenligt. Hjælp og support er meget let tilgængelig, super service, altid venlige medarbejdere og har altid kunnet hjælpe os med de ting, vi har ringet med.

Jette Markmøller, Café Arena

Kassesystemet fungerer super godt, og det er så nemt at bruge i vores hverdag. Det er så super godt, når vi skal oprette nye varer, og ikke mindst når vi laver kampagne. Jeres support/hjælp har været helt i top. Alle hos jer skal have en stor tak for hjælpen, jeg fik i starten.

Logo Domiciel
Anette, butikschef Domiciel

Det er let at bruge, både for øvede og nye medarbejdere som har/ikke har erfaring med kassebetjening. Man kan sætte farver på de vigtigste knapper så man hurtigt finder dem, og systemet til mærkning af varer kører gnidningsfrit, det er vi glade for. Supporten er tip top, altid hurtigt og venligt.

Anbefaling fra Museum for Papirkunst
Ditte, Museum for papirkunst

Amero stod med den bedste løsning lige præcis til vores behov. Systemet er super let at bruge!

Jesper, Guld & Rod

Jeg har lige fået installeret jeres kassesystem. Det er virkelig nemt at forstå og betjene. Og de gange jeg har haft udfordringer, har jeg ringet til jer, og fået svar med det samme. Jeg har aldrig ringet forgæves, og alt har I løst over telefonen. Jeg kan kun anbefale denne løsning.

HaderslevLamper
Susanne, Haderslev Lamper

Amero var det system, vi kom frem til, da det er et stort niveau over alle de “ipad-løsninger”, der er derude i dag, men kun et lille niveau under de helt store systemer. Vi følte at vi fik masser for pengene. Kassesystemet fungerer rigtig godt, og der er super kundeservice, hvis der opstår problemer. Kassesystemet er super simpelt! Der er ingen, der har haft problemer med at komme i gang med det.

SNC logo
Sport Nutrition Center

Vi valgte Amero fordi vi gik efter noget, der kunne integreres med vores regnskabsprogram. Det fungerer meget godt, og er tidsbesparende ved kasseopgørelse. Kassesystemet er dejligt nemt at betjene. Super support hjælp, der altid er klar på at hjælpe.

Mary-Ann Gramstrup, Fruens Fristed

Vi har fået leveret et kassesystem med lagerstyring, integration til webshop og til Dinero regnskab. Det hele spiller - og når vi sælger et produkt i butikken bliver det fjernet fra lageret på webshoppen automatisk. Så sker der ikke dobbelt salg af et produkt - fantastisk. Kassesystemet er intuitivt at anvende, nem og overskuelig BackOffice og det er meget brugervenligt! Er der noget, man ikke lige kan finde ud af eller huske, så ringer man bare, der er altid hurtig og god kundeservice.

Pedersen ski
Jakob, ejer af Pedersen Ski

Kassesystemer

  • Ameros kassesystemer
  • FlexPOS software
  • E-conomic integration
  • Webshop integration
  • Regnskabs- og økonomi integration
  • Kasseapparat og udstyr
  • Lagerstyring på kassesystemet
  • Amero Mobility App
  • Kundeklub

Brancher

  • Detail
  • Tøj og mode
  • Attraktioner
  • Smykkebutikker
  • Kantiner
  • Loppebutikker
  • Café og Take-away
  • Fiskehandlere
  • Blomsterhandlere
  • Boghandlere
  • Genbrugsbutikker

Om Amero

  • Derfor skal du vælge Amero
  • Det siger kunderne om Amero
  • Blog
  • Karriere
  • Support
  • Datapolitik
  • FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Kundeservice

  • Telefon: 77 34 34 80
  • E-mail: info@amero.dk
  • Telefon: +45 77 34 34 80
  • E-mail: info@amero.dk
  • Hent Teamviewer til PC
  • Hent Teamviewer QuickJoin til PC
  • Hent Teamviewer til Mac
  • Hent Teamviewer QuickJoin til Mac
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Amero ApS

  • Web: https://amero.dk/
  • CVR: 36446587

Jylland

  • Ved Lunden 9
  • 8230 Åbyhøj
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk

Sjælland

  • Ved Klædebo 14
  • 2970 Hørsholm
  • +45 77 34 34 80
  • info@amero.dk