Hos Amero leverer vi kassesystemer tilpasset til attraktioner. En af de steder, vi er stolte leverandører til, er Glasmuseet i Ebeltoft.
Glasmuseet blev indviet i 1986, og har i mange år udstillet international glaskunst og tilbudt kulturelle aktiviteter på museet og i den arbejdende glashytte, der har åbent hele året rundt. Museet har mange besøgende, der skal betjenes gennem kassesystemet årligt, særligt i højsæsonerne, og derfor er det vigtigt, at de har et kassesystem, der passer til netop deres behov.
Nem administration af billetter og gæster
Med alle kasseapparater fra Amero medfølger BackOffice, hvor man kan styre, hvilke funktioner kassesystemet skal have, hvilke knapper der skal vises og meget mere. Det er også her, man har mulighed for at oprette varer, billetter, gæster, medlemmer osv.
Hos Glasmuseet har det været nemt for dem at sætte deres kasseapparat og varer op, så det virker mest intuitivt for deres medarbejdere. Som en medarbejder selv udtrykker det – “Der er mange gode funktioner på kasseapparatet, som vi af og til udnytter, som er smart”.
Et kassesystem skal være intuitivt at bruge
Noget af det, mange af vores kunder sætter særlig pris på ved vores kassesystem, er brugervenligheden. Her er Glasmuseet ingen undtagelse. Hos museet har de flere forskellige typer af medarbejdere, der bruger kasseapparatet i forskellig grad. Det betyder, at de både har frivillige, sæsonmedarbejdere og faste medarbejdere, der bruger systemet hele året rundt.
Hos de mange frivillige giver det en særlig værdi, at systemet er nemt, også selvom man ikke bruger det hver dag. Derfor har brugervenlighed været et stort fokus på Glasmuseet. fordi de ansatte i butikken nemt skulle kunne sætte sig ind i systemet og håndtere produkter, gavekort, byttemærker, returvarer mv.
Amero har leveret tre ens kasseapparater til museet, som i høj grad er noget, medarbejderne på glasmuseet har fået særlig gavn af.
Integration mellem kasseapparat og e-conomic
Hos Glasmuseet gør de brug af vores økonomiintegration til e-conomic. Med en integration til et økonomisystem, har du som kunde mulighed for at få dine salgsdata og dagsopgørelser sendt og lagret automatisk i dit økonomisystem. Og ikke nok med det: hvis du har mere end én kasse til din attraktion, vil de enkelte kasser sende deres data direkte til økonomisystemet, hvor data fra alle kasserne samles.
På museet i Ebeltoft var det særlig vigtigt, at deres tre kasser kunne snakke sammen på et højere niveau, særligt i forhold til salg og besøgsstatistikker, så det er muligt for museet at have et overblik. Derfor er de meget glade for deres integration til e-conomic, da det sparer dem for en masse tid, fordi de ikke længere behøver at indtaste og overføre data manuelt fra de forskellige kasser. De bruger heller ikke lang tid på at skabe overblik længere, da alt data er samlet ét sted.
Derudover har museet valgt at integrere kassesystemet til deres DanDomain webshop, så de også her er sikret, at de to systemer automatisk udveksler data. Det betyder, at de kun skal oprette varer ét sted, at deres lagerbeholdning altid er opdateret på tværs af deres salgsplatforme, og at de kan spare en hel del tid i den daglige administration.
Specialdesignede moduler til attraktioner
Hos Amero har vi mange attraktionskunder. Vi ved derfor, hvad der skal til for at drive en attraktion. Derfor har vi også videreudviklet på vores attraktionsløsning, så vores kasseapparater har specialdesignede moduler, der passer til attraktioner. Nogle af de funktioner, du finder til attraktioner, er medlemsmoduler, statistikker og rapporter henvendt til brugbar data for attraktioner, billetløsning og meget mere.
Hos Glasmuseet i Ebeltoft gør de blandt andet brug af vores medlemsmodul, hvor de registrerer de besøgende, der ønsker et årskort. Hos museet har de også en gruppe af besøgende, der hedder “Glasmuseets venner”, der også bliver administreret der. Derudover gør museet brug af en række besøgsstatistikker, så de kan holde øje med besøgstal og lignende.
Fysiske årskort
Noget af det, som mange af vores attraktionskunder gør brug af, er årskort eller medlemskort. På den måde har de mulighed for at sikre loyale gæster, der vil komme tilbage i løbet af året. Her er Glasmuseet i Ebeltoft ingen undtagelse.
På museet gør de brug af vores fysiske årskort, et plastikkort, som gæster kan have i pungen. På den måde kan de altid komme tilbage, når de har lyst. Årskortet kan også laves som medlemskort, gavekort og/eller tilgodebevis. Det fysiske plastiskkort fra Amero er lavet af genanvendt plastisk, og du har som kunde mulighed for at lave dit eget design til kortet. Hos Glasmuseet har de indsendt eget design, så det passer lige netop til deres behov.
Altid god service i supporten
En af de ting, vi sætter rigtig stor fokus på hos Amero, er den gode support. Vi leverer en bundsolid dansk support, og tager i gennemsnit telefonen inden for 10 sekunder. Derfor er vi altid sikre på, at kunne hjælpe vores kunder godt videre, såfremt der skulle opstå problemstillinger.
Vi ved, det kan være presset, og at der kan være rigtig mange besøgende på én gang, især i højsæsonerne, og derfor gør vi en dyd ud af at stå til rådighed, hvis en problemstilling skulle opstå.
Hos Glasmuseet ligger de særlig vægt på den gode support, når vi spørger dem, hvordan det går med systemet. Særligt i administrationsafdelingen har de været glade for at kunne ringe ind og få hjælp, selv ved de mindste spørgsmål.