Samarbejdet mellem Silvan og Amero har til formål at give Silvans kunder en moderne og effektiv betalingsoplevelse. Dette sikres blandt andet gennem det intuitive kassesystem, som også skaber ekstraordinær tilfredshed blandt de mange medarbejdere i butikkerne landet over; endelig har de fået et system, der er nemt og hurtigt at betjene. Silvans Head of IT, Aske Wullf Hillemann, uddyber:
“Fra første kontakt var vi i gode hænder hos Amero. De tog vores ønsker, prioriteter og budget seriøst, hvilket skabte et stærkt samarbejde. Ameros moderne løsning og stærke support skaber værdi for både medarbejdere og kunder.”
Hurtig levering og kvalitetsstempel førte til valget om ny POS-samarbejdspartner
Som en markant aktør i detailbranchen stod Silvan over for udfordringer med deres tidligere kassesystemer, hvilket igangsatte søgningen efter en ny leverandør. Derfor rakte Silvan ud til Amero, hvilket banede vejen for et tæt, ærligt og resultatrigt samarbejde.
Særligt ét punkt i projektplanen skulle imponere; leverancen af 160 nye kassesystemer til de i alt 45 Silvan-butikker landet over kunne stå klar 8 måneder efter indgået samarbejde.
Aske Wullf Hillemann tilføjer:
En stor milepæl for en virksomhed som Amero
CEO i Amero, Jakob Højland, fortæller om værdien af samarbejdet:
“Fra det øjeblik vi indgik i dialogen med Silvan, vidste vi, at det ville blive et spændende projekt. Vi har arbejdet tæt sammen for at sikre, at vi kunne levere en løsning, der både opfylder kædens aktuelle behov og giver dem fleksibilitet til fremtiden. Jeg er enormt stolt af de knaldhamrende dygtige mennesker i hele team-Amero, der har bidraget til at skabe værdi for en kunde som Silvan – på rekordtid.”
Storstilet samarbejde sikrer gnidningsfri drift
Silvan har allerede nu oplevet en mærkbar forbedring i den daglige drift, herunder hurtigere ekspeditionstider og en mere gnidningsfri drift. Om løsningen fortæller CEO i Amero, Jakob Højland:
“Gennem et tæt samarbejde med Silvan og øvrige partnere har en stor del af Amero-teamet løbende været inddraget. Netop det tætte samarbejde, vi har haft med Silvan gennem hele processen, har været afgørende for vores fælles succes.”
Stor værdi for både kunder og medarbejdere
Aske Wullf Hillemann tilføjer omkring implementeringen af den nye POS-løsning:
“Silvan har løftet niveauet markant, sænket omkostningerne og opnået fleksibilitet til at tilpasse sig ændrede forretningsbehov. Dette skaber stor værdi for både kunder og medarbejdere.“
Afslutningsvis nævner Jakob Højland:
Om Silvan
- Silvan er en af Danmarks største gør-det-selv-detailkæder og sælger primært til private kunder i form af byggematerialer, haveredskaber og produkter til hjemmet.
- Løsningen
- 45 Silvan butikker
- 160 kasseapparater
- Fuld integration mellem POS og Silvans ERP EG ASPECT4 (en fleksibel ERP-løsning, som henvender sig til mellemstore og store virksomheder)
Om Amero
- Amero er leverandør af POS-løsninger til flere brancher. Amero specialiserer sig i at skabe effektive, brugervenlige kassesystem-løsninger, der understøtter kunden i at vækste sin forretning.
- Grundlagt i 2011 og fusioneret med FlexPOS, under navnet Amero, i 2023
- Ejere: Kasper Smith, Jacob Ipsen, Jakob Højland
- Antal medarbejdere: 45