ID-DOOR.com leverer løsninger til butikker, som ønsker at lade kunderne betjene sig selv. Med MitID-Dørens indgangssystem installeres et topsikkert adgangssystem, som kan give kunderne fleksibel adgang til butikken uden for de normale åbningstider – eller døgnet rundt, hvis konceptet er helt ubemandet butik.
Adgangssystemet sikrer ikke blot kunder adgang til forretningen, men sikrer ligeledes en høj sikkerhed for forretningen, så uvelkomne gæster med lange fingre ikke kan få frit leg.
Om ID-DOOR.com
ID-DOOR.com, som har udviklet det brugervenlige adgangssystem, har over 15 års erfaring med sikring og softwareudvikling, og kan derfor byde forretninger med et ønske om en ubemandet butiksløsning, en solid og pålidelig løsning.
Løsningen kan bruges på alle døre, herunder både offentlige steder, i virksomheder samt til privat brug. Med ID-DOOR.com er det nemlig blot fantasien, der sætter grænser, og det er derfor muligt at integrere i flere forskellige brancher – herunder butikker, solcentre, showrooms m.m.
Amero og ID-DOOR.com
Amero og ID-DOOR.com samarbejder om at levere komplette løsninger til ubemandede butikker. Mens ID-DOOR.com leverer adgangssystemet til butikken, sørger Amero for at levere den fulde selvbetjeningskasseløsning, så kunderne i den ubemandede butik kan forlade butikken tilfredse efter en gnidningsfri betalingsproces.
Med ID-DOOR.coms adgangssystem skal kunden scanne en QR-kode, som viderefører kunden til en login side, hvor MitID skal bruges til at lukke kunden ind i butikken. Efter indtastning af QR-koden åbnes døren, og kunden kan derefter handle de varer, der ønskes, i den ubemandede butik. Såfremt man driver en forretning, hvor der ønskes betaling i døren, er dette også muligt at påføre i denne proces.
Ameros selvbetjeningskasse med touchskærm er utroligt intuitivt at bruge, og viser kunden med simple beskrivelser, hvad næste skridt i betalingsprocessen er. Der findes flere forskellige betalingsmuligheder, som du kan tilbyde kunderne i din ubemandede forretning, herunder både betalingskort og betaling med mobilen, så du kan møde kunderne i de præferencer, de måtte have – nemmere bliver det ikke!
Amero leverer ligeledes bl.a. hyldeforkanter og en vægt, der kan integreres til kassesystemet, hvis dette er nødvendigt, så du har styr på interiør i din forretning, og købsprocessen bliver så let som muligt.
Med ID-DOOR.com kommer ligeledes et perfomance dashboard, så du som forretningsejer har mulighed for at holde øje med data fra samtlige butikker ét sted. På disse dashboards kan du altså bl.a. tilgå informationer og redskaber som eksempelvis:
- Mulighed for at redigere åbningstider
- Mulighed for at lukke for udvalgte personer
- Oversigt over besøgstal de sidste 30 dage
- Oversigt over kunder
- Sikkerhedsnotifikationer eller -sms, såfremt døren ikke er lukket, holdes åben m.m.