4.6/5

Ny lov om digital registrering af salg

Fra d. 01.01.2024 træder en ny lov om kasseapparater i kraft. Som købmand rammer loven med sandsynlighed også dig, og du bør du allerede nu være opmærksom på, om dit kasseapparat lever op til den nye lovgivning – ellers kan du blive pålagt at få et nyt, som er digitalt, og en bøde på op mod 10.000 kr. 

Ny lov om digital registrering af salg

Købmænd, døgnkiosker, restauranter, cafeer, kaffebarer, pizzeriaer, grillbarer, isbutikker, diskoteker og værtshuse.
Det er de brancher, som den nye lovgivning om digital registrering af salg er gældende for. 
Ejer du en forretning inden for ovenstående brancher, og har du sikret dig, at dit nuværende kasseapparat registrerer dine salg digitalt?

Kan du sige nej til sidstnævnte, er det ved at være sidste udvej for at investere i et digitalt kasseapparat, inden loven træder i kraft. Allerede nu er SKAT ude at banke på dørene rundt omkring hos virksomheder i de pågældende brancher for at pålægge dem at investere i et digitalt salgsregistreringssystem.

Undgå bøder med et digitalt kassesystem

Ved du allerede nu, at du bliver pålagt at finde et nyt kasseapparat ved besøg fra SKAT, skal du være opmærksom på, om det lever op til de nye krav.

Det er først og fremmest afgørende, at dit nye kassesystem gemmer dine salgsdata og transaktioner elektronisk, så det er nemt at finde data frem igen. 

Du bør også kigge efter et kassesystem med låste brugere, så du og dine medarbejdere skal logge ind på kassen med en personlig kode, når de vil foretage salg.
På den måde sikrer du, at dit nye system lever helt op til de krav, der er fremsat i forbindelse med den nye lov om digital registrering af salg.

Et kassesystem til dine behov

Hvad passer bedst til dine behov – et stationært kassesystem eller muligheden for at tilbyde dine kunder selvbetjening? Måske et mix?
Uanset hvad kan vi hjælpe dig med at finde den rette løsning til dine behov. 

FlexPOS Stationær kasseapparat

Med vores stationære POS får du en kassesystemløsning, som giver dig mindre manuelt arbejde, glade kunder og mere tid til din passion.
Vi tilpasser efter dine behov, så du er sikret den ideelle løsning for dig. 

Vores kassesystem gør det nemt for dig at sælge og drive forretning – og giver dig mere tid til dine kunder.

FlexPOS Selvbetjening kassesystem

Med FlexPOS Selvbetjening kan dine kunder kan betjene sig selv. Med integration til en betalingsterminal og MobilePay kan dine kunder nemt og bekvemt betale og komme videre med dagens gøremål.

Muligheden for selvbetjening minimerer kø, øger kundetilfredshed og sparer penge i dit budget. 

Modtag uforpligtende rådgivning af en Amero-konsulent

I Amero har vi mere end 20 års erfaring i udvikling, rådgivning og levering af digitale kassesystemer.

Med mere end 2400 aktive kassesystemer fordelt i Danmark, Norge, Færøerne, Grønland samt Tyskland har vi rig erfaring i at hjælpe kunder i forskellige brancher med at finde den rette kassesystem-løsning til deres behov. 

Vores kassesystemer kan integreres til et hav af systemer, og hver en løsning skræddersyes til den enkelte kundes behov og branche. Teamet bag Amero består af mere end 40 medarbejdere med en bred palette af kompetencer og erfaring inden for kundesupport, forretningsudvikling, softwareudvikling, salg og meget mere. 

Vi værdsætter en ærlig dialog og stræber efter at give branchens bedste support. Og så har vi en gennemsigtig prisstruktur

Vores rådgivning er altid gratis, og vi har hjulpet flere kunder i din branche med at finde den rette POS-løsning. 

Lad os hjælpe dig godt ind i 2024

4.7/5

Hør det fra andre end os

Vi lægger ikke skjul på, at vi er stolte af vores løsninger og vores engagerede medarbejdere. Dog kan det ofte være indsigtsfuldt at lytte til andres oplevelser. Se her, hvad nogle af vores kunder har at sige om Amero.

Læs mere på Trustpilot.

4.6/5