• Er der styr på lagerstatus, og stemmer det overens i butikken og på webshoppen?

  • Er priserne korrekte i butikken og på webshoppen?

  • Er alle medarbejdere informeret omkring de forskellige tilbud og returneringsregler?

  • Har du sørget for nok medarbejdere til at håndtere den ekstra travlhed?

  • Har du lavet et overblik over de varer, der er på tilbud?

  • Gælder alle tilbud både i butikken og på webshoppen?

  • Er din webshop klar til at håndtere den øgede mængde trafik?

  • Hvordan vil du kommunikere til dine kunder omkring tilbud på Black Friday og andre værdifulde informationer omkring julen?

  • Hvornår kan kunden forvente at få leveret ordren?

  • Har du forberedt en e-mail til kunderne, hvis ordrerne skulle blive forsinket?

  • Hvordan vil du håndtere returnering?

  • Har du nok medarbejdere afsat til at håndtere ordrerne?

  • Har du forberedt en strategi til at bevare kunderelationerne til tiden efter? Det kunne f.eks. være i form af e-mail, sms eller sociale medier.