Amero leverer kassesystemer baseret på FlexPOS software til både de små fysiske butikker, men også de større kæder med butikker og webshops. Vi har eksisteret siden 2011 og er en danskejet IT-service virksomhed. Amero leverer kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som alle tilpasses vores kunders behov.
Hos Amero sørger vi for at følge kunden til dørs, når de har valgt os som leverandør. Det betyder, at den konsulent de har snakket med fra starten af, også er den konsulent, der sætter kassesystemet op for dem. På den måde har vi en tæt relation til kunden i alt vores arbejde.
I Amero betyder vores værdier meget. De skaber fundamentet for, at vi kan lykkedes som virksomhed, og ikke mindst som mennesker.
Vi har en klar mission om at give branchens bedste support, så vores kunder kan fokusere på deres egen forretning og ikke skal bekymre sig om, om deres kassesystem nu fungerer. Vi stræber efter at vores kassesystem er så brugervenligt som muligt, så kunderne nemt kan anvende det og ikke skal bruge lang tid på at læres op. Det giver værdi til kunderne i hverdagen, så de kan fokusere på at drive deres forretning.
Detailhandel, forretningsudvikling, softwareudvikling og meget mere — vi har en bred palette af kompetencer og erfaring
Jakob er medejer og Adm. Direktør i Amero og har ansvar for den daglige drift og udvikling af Amero samt rådgiver større kunder om komplekse POS-løsninger.
Kasper er stifter og medejer af Amero med særligt ansvar for vores produktudvikling. Han er en erfaren it- og forretningskonsulent, der arbejder på tværs af vores forskellige brancheløsninger.
Sebastian er en del af Ameros ledelse og har ansvar for HR, hvor han arbejder med rekruttering, organisationsudvikling og strategi.
Mads arbejder med rådgivning og salg af Ameros løsninger. Mads har selv detailerfaring fra Dansk Supermarked og Silvan.
Ole er Senior Forretningskonsulent, hvor han rådgiver retail-forretninger og kæder om POS-løsninger. Ole kommer fra nogle af de store POS-leverandører i Danmark, hvor han har været brancheansvarlig for retail.
Steffan arbejder med salg og har en stor del af den daglige kundekontakt. Han har erfaring fra kortbetalingsbranchen og detailerfaring fra Coop.
Thomas arbejder med salg, og han har dagligt kundekontakt, hvor han skal være med til at rådgive vores kunder om den bedste løsning for deres virksomhed.
Nicklas understøtter vores forretningskonsulenter i deres hverdag, så de i endnu højere grad kan lykkes med at skabe succes sammen vores kunder.
Emil er salgselev i Amero og sidder dagligt med kundekontakt og bidrage til, at salgsteamet kan rådgive nuværende og nye kunder om ideelle løsninger til deres behov.
Mette er med til at udvikle Amero i en positiv retning, idet hun sidder med administrative opgaver og har ansvaret for vores økonomi, så det kan løftes til et nyt niveau, der matcher Ameros vækst.
Som indkøbsassistent med et særligt fokus på strømlining og strukturering af indkøbsprocesser, bidrager Michael til at løfte Ameros indkøb til nye højder.
Martins primære fokus er opgaver inden for administration og økonomi, hvor han hjælper med at løfte bogholderiet til et nyt niveau.
Helena er teamleder og arbejder med marketing og kommunikation i Amero, hvor hun bidrager til at skabe en sublim kunderejse fra A-Z.
Didde har et særligt fokus på content marketing i Amero, så viden om kassesystemer bliver tilgængeligt for alle.
Bo er teamleder og softwareudvikler. Han har fokus på at skabe trivsel i teamet og udvikle både nye og eksisterende systemer og services for vores kunder.
Steffen er Senior Softwareudvikler i Amero og en haj til kodning. Han arbejder som fullstack udvikler og har et særligt fokus på webshop-integrationer og software til loppebutikker.
Nicklas, som er ansat som Junior Softwareudvikler i Amero, har primært fokus på integrationer mellem vores kassesystem og diverse andre systemer.
Andreas er ansat som Junior Softwareudvikler hos Amero, og han er med til at bygge Danmarks bedste billetsystem til attraktioner og museer.
Laurids er en del af Ameros udviklingsteam, hvor han har et særligt fokus på front-end udvikling af Ameros softwareløsninger.
Michael er teamleder i support og leverance, hvor han har fokus på trivsel i teamet og hvordan vi yder den bedste service for vores kunder. Michael har en solid erfaring fra større danske IT-virksomheder.
Anders tager sig af support og de mere tunge, tekniske opgaver. Han har tidligere arbejdet med IT-support hos Salling Group.
Hasse er ansat hos Amero som IT-supporter. Han hjælper vores kunder med support af vores kunders POS-løsning.
Michael er IT-supporter i vores support- og leveranceteam, hvor fokus er kundeservice, så vores kunder får en god oplevelse, når Michael hjælper med supportsager eller installerer POS-løsninger.
Kristoffer er ansat som IT-supporter hos Amero. Hans fokus er at skabe en god oplevelse for vores kunder og hjælpe dem, når de ringer ind med support-sager.
Simon er en del af Support- & Leveranceteamet i Amero. Hans primære fokus er på on-site installation og undervisning ude ved vores kunder.
Lucas er IT-supporter i Ameros support- og leveranceteam, hvor han har fokus på at give vores kunder en god oplevelse, når han tager telefonen og hjælper kunden med diverse udfordringer.
Niels er IT-supporter i Amero. Med en baggrund som selvstændig erhvervsdrivende kender Niels til vigtigheden af at have et POS-system, der kører som det skal.
Jens Christian er elev i vores support- og leveranceteam, hvor fokus er kundeservice på højt niveau, så vores kunder får en god oplevelse, når de ringer ind og modtager support.
Nicklas er elev i vores support- og leveranceteam. Hans fokus er på løsning af supportsager og god kundeservice.
Morten er elev i vores support- og leveranceteam, hvor fokus er på at hjælpe kunderne i hverdagen med stort og småt - både ude hos kunderne og remote.