Skab mersalg med god markedsføring i butikken
Du kender måske udtrykket ”et billede siger mere end 1000 ord” – og lige netop derfor kan et FlexAd kundedisplay også blive en vigtig del af din forretning.
Med FlexAd har du mulighed for både at reklamere med billeder og video, samt at lade dine kunder følge med i deres salg, mens du scanner varer ind.
Visuel reklame er en rigtig vigtig del af markedsføring i dag, og derfor er det også vigtigt at have et redskab til at fange din kundes øje – også selvom de allerede står ved kassen. For hvem er i virkeligheden ikke interesseret i mersalg, hvis muligheden byder sig? Og lige netop video er et af de bedste værktøjer, du kan bruge til at fange dine kunders opmærksomhed – hvilket den kundevendte skærm især er oplagt til.
Fordelene ved FlexAd er mange – heriblandt:
- Forbedret kundetilfredshed: Med en kundevendt skærm kan du give dine kunder muligheden for at følge transaktionen i realtid. Dette ikke kun øger gennemsigtigheden, men skaber også en følelse af tillid og tilfredshed hos dine kunder.
- Fejlfri transaktion: Undgå misforståelser ved kassen ved at lade kunderne bekræfte deres køb på skærmen. Dette reducerer fejl og sikrer en fejlfri transaktionsproces.
- Markedsføringsmuligheder: Udnyt skærmen til at vise specialtilbud, reklamer eller andre salgsfremmende budskaber - det åbner for en helt ny verden af markedsføringsmuligheder direkte ved kassen.
Opsætning af kundedisplay med FlexAD
Med FlexAD-modulet kan du med billeder og videoer øge kundeloyaliteten ved at vise reklamer og kampagner til kunden. Du kan bl.a. vise tilbud på produkter, fordele ved kundeklub eller tilmelding til nyhedsbrev.
Samtidig gør du det nemmere for kunden at se, hvad der er købt, ved at vise varer, priser og rabatter ved betaling.
Vist på fysisk kundedisplay:
FlexAD bliver vist på et fysisk kundedisplay, som tilkobles dit kassesystem, og det indeholder en lang række funktioner og designs til kundedisplays, som gør dit kasseapparat topmoderne.
Design og preview funktion
På kundedisplayet har du muligheden for at vise dit eget logo. På den måde opnår du et mere professionelt og sammenhængende udtryk. Billedet bliver bedre tilpasset skærmen, så du ikke oplever, at det bliver forvrænget, når der er et salg i gang på skærmen. Skriften er letlæselig på kundedisplayet, og så er “Total” klart og tydeligt, så kunderne har nemt ved at følge med i deres samlede pris. Er der rabatter, vil det også vise sig på skærmen.
Preview funktion:
Kundedisplayet har tilmed en preview funktion, så du har mulighed for at se dit slideshow igennem, når du opsætter dit slideshow i FlexAD-modulet, inden du gør det live på kundedisplayet. På den måde kan du sikre dig, at de billeder, du har sat op, fungerer lige som du ønsker det.
Gruppering og tidsstyring af slideshow
Du har mulighed for at inddele dine billeder i grupper, f.eks. efter sæsoner eller nyheder. Og du kan altid se, hvilke der er aktive, da disse er markeret med en grøn prik i oversigten i FlexAD-modulet.
Du kan også styre, hvilket tidspunkt på dagen du gerne vil vise dit slideshow. Her fremgår en tidslinje, hvor du enten kan trække i den eller skrive i boksene, hvilket tidsrum du gerne vil have, at dit slide skal være aktivt i. Det giver dig nogle helt unikke muligheder for at kører kampagner på bestemte tidspunkter af dagen, som man især bruger til BlackFriday og andre store udsalgsdage. Du har ingen begrænsninger på, hvor mange grupper du kan lave – så slip bare kreativiteten og fantasien løs!
Super nem opsætning:
Det skal være nemt for dig at sætte billeder op, og derfor er brugervenligheden i top. Du kan rykke rundt på dine billeder, som har du lyst til, med drag & drop-funktionen. Det er smart, hvis du har uploadet dine billeder i forkert rækkefølge, eller bare gerne vil bytte nogle billeder ud. Du kan også selv bestemme, hvor lang tid du vil vise hvert billede, da du kan indstille det til hvert enkelt billede med f.eks. 10 eller 15 sekunder.