Med Amero Mobility App og trådløs scanner kan du lynhurtigt få et overblik over dine varer ved at scanne dem, når du står i butik eller på lager.
Ved varemodtagelse kan du blot scanne pakkerne med appen og lægge flere varer på lager samtidig. Du har også mulighed for at tilknytte nye stregkoder eller oprette nye produkter og varianter direkte i appen.
Når du står med kunden i butikken, har du altid produktinformation lige ved hånden. Scan et produkt, og du kan du svare på alle kundens spørgsmål. Det kalder vi god service!
Slut med at spilde tid
Med Mobility Appen kan du tage BackOffice med dig rundt i butik eller på lageret og rette lager- og produktinformationer direkte. På den måde undgår du turen frem og tilbage mellem lager, kunde og PC.
Bedre kundeservice
Møder du en kunde, som ønsker information om en given vare, kan du blot tage Mobility Appen frem og scanne varen. Nu kan du hjælpe kunden og endda rette eventuelle forkerte oplysninger direkte. Appen synkroniserer til BackOffice inden for få sekunder.
Trygge medarbejdere
Mobility Appen er bygget op omkring brugervenlighed, hvilket betyder, at den er intuitiv at gå til. Medarbejdere slipper for at lære hele BackOffice – giv dem Mobility Appen i hånden, og de er oppe at køre indenfor få minutter.
Vi har samlet en række fordele ved Mobility Appen, så du bedre kan vurdere, om det vil give værdi for netop din forretning.
Det er nu blevet endnu nemmere at scanne dine varer, og du får nu også mulighed for at se og redigere information direkte i appen, uden at skulle bevæge dig til computeren.
Når du har scannet din vare, kan du nemt oprette produkter og varianter direkte på Mobility Appen. Det sparer dig tid, når du kan gøre det på stedet!
Tag imod flere varer ad gangen ved blot at scanne en stregkode og vælge, hvor mange styk du ønsker at lægge på lager. Her kan du også oprette et produkt, hvis det f.eks. er første gang, du modtager en bestemt vare.
Du har mulighed for at redigere en vare, hvis den f.eks. har fået ny pris, eller hvis du vil tilknytte en ny stregkode til en vare.
Du kan til enhver tid søge efter en vare på leverandørnummer, bogstaver eller produktnummer, når du skal tilknytte en stregkode.
Har du flere varer på dit fysiske lager, end der fremgår i Mobility Appen eller i BackOffice? Scan blot varen og ret lager direkte - nu er produktet opdateret.
Når du køber en Mobility App-løsning hos os, sørger vi for, at du får en mobil enhed, som kan holde til det miljø, du arbejder i.
Vi er Zebra Gold Partner, hvilket betyder, at vi er med i et netværk af leverandører, som kan stå inde for den kvalitet, du som kunde får, når du investerer i et Zebra-produkt.
Er du interesseret i at læse mere om Zebra Technologies, kan du besøge deres hjemmeside her.
Vi har et indgående kendskab til detailhandlen og kan levere løsninger, som lever op til vores kunders individuelle behov. Vi har egne udviklere ansat til netop dette. Har du ønsker eller behov, som går udover vores nuværende funktioner i Mobility Appen, har vi altid mulighed for at udvikle det i samarbejde med dig.
Du har også mulighed for at gøre appen til en del af din virksomhed, ved at bruge dit eget logo og farver. Vi sætter det hele op for dig og gør den klar til brug! Vi har også altid mulighed for at tilgå scanneren, så hvis du skulle opleve problemer, kan vi nemt supportere og servicere dig. Vi har dig i hånden hele vejen.