
En dansk virksomhed i rivende udvikling
Amero er en dansk virksomhed i udvikling, og derfor sker der også løbende spændende tiltag rundt i de forskellige teams. Vi stræber efter at have en dyb, teknisk og faglig viden, hvilket gør, at vi glædes over, når der kommer nye perspektiver og erfaringer med på holdet. På den måde kan vi løfte barren for, hvordan vi hjælper og rådgiver vores kunder, så vi i endnu højere grad bidrager til, at vores kunder lykkes med deres forretning.
I det her blogindlæg vil vi gerne sætte fokus på vores salgsteam, hvor vi har to gode nyheder, som vi gerne vil dele. Vores salgselev Thomas Brill Nielsen er blevet fastansat fra 1. september som Salgskonsulent i Amero med særligt fokus på attraktioner og museer, og vi har ansat Ole Due Schwencke som Senior Forretningskonsulent med særligt fokus på retail.
At lytte til kunder og matche deres forventninger og behov er vores fornemste opgave
Vi tror på, at det at have en tilgang til at ville gøre en forskel for kunderne, er fundamentet for at skabe stærke resultater. Stærke resultater som team såvel som for vores kunder. Det er en tankegang, som vi ønsker skal præge alt vi gør i Amero.
Det er også en tankegang, der kendetegner Oles tilgang til kunder. Han har været i retailbranchen i mere end 10 år, hvor han har været Sales Manager i EG, og senest har han haft ansvaret for salg af kassesystemer til retail-branchen hos Fiftytwo, der leverer kassesystemer til nogle af de største retail-virksomheder i Danmark og udlandet. På den baggrund har han et indgående kendskab til kundernes behov, og hvad de forskellige typer af forretninger behøver for, at de kan skabe succes i hverdagen.
Efter mange år i branchen, har Ole arbejdet med mange forskellige kundetyper. Han fortæller selv:
Senior Forretningskonsulent
Ole supplerer desuden med: “Jeg har prøvet det meste og jeg håber på at kunne bidrage med min erfaring til Ameros fremtidige rejse.” I den forbindelse fortæller Ole også, at noget af det, han glæder sig til i arbejdet med Amero er at komme til at arbejde med en løsning, hvor grundstenene allerede er lavet på forhånd. Han glæder sig til at kunne tilbyde kunderne en løsning, som er opbygget af moduler, der kan vælges til og fra, og hvor store dele af integrationer til andre systemer er bygget på forhånd. På den måde er der ikke behov for at opfinde den dybe tallerken – uanset kundens ønsker og behov.

Et salgsteam hvor gensidig sparring og samarbejde er grobunden
Ole glæder sig til at kunne lære noget af kollegerne i Amero og særligt Ameros salgsteam, samtidig med at han kan dele ud af sin erfaring og de mange cases, hvor han er lykkedes med at gøre en forskel for kunderne. “Jeg glæder mig til en masse gensidig sparring med hinanden, hvor vi kan lære en helt masse. Jeg tror altid, man kan lære noget i livet, og jeg glæder mig til at lære noget af alle de dygtige konsulenter i salgsteamet.
“Jeg tror også på, at vi kan få skabt nogle gode fælles samarbejder i teamet, hvor vi alle kan blive en del af aftaler og alle drage fordel, og hvor alle teams i Amero er inddraget i at levere den bedst mulige løsning. Ameros værdi om at være ét team er vigtig, og jeg tror på, at det er det, der skal til for, at vi lykkes og gør en forskel i fællesskab. “
En dansk virksomhed hvor der lyttes til hinanden og kunderne
En vigtig målsætning for Amero er, at vi lytter til andres perspektiver og forslag. Det gælder for kunder såvel som medarbejdere. Det var også en af de ting, der tiltalte Ole ved Amero:
“Grundet at jeg gerne vil dele ud af min erfaring og arbejde på et mere gensidigt vidensudveksling-niveau, hvor man lytter til både hinanden og kunderne, glæder jeg mig til at komme ind i en virksomhed som Amero. Mit indtryk er, at man som medarbejder får indflydelse og virkelig kan finde frem til en win-win løsning, som understøtter kundernes behov. Jeg har prøvet alle størrelser af virksomheder, men jeg glæder mig til at komme til en virksomhed, hvor man i meget høj grad arbejder som ét team, der står sammen på kryds og tværs.”
Ole glæder sig desuden til at være en del af et solidt jysk firma, hvor fundamentet står solidt, hvor al software er udviklet i Danmark, og hvor løsningerne supporteres på dansk.

Vores salgselev, Thomas, bliver fastansat i Amero
Det er også med stor glæde, at vores salgselev Thomas har sagt ja til at fortsætte som Salgskonsulent i Amero. Thomas har i sin sidste tid som elev overtaget store dele af vores attraktionskunder. Thomas har delt sine perspektiver på hans fortsatte rejse i Amero:
“Jeg har sagt ja til en fastansættelse i Amero fordi det er en rigtig god arbejdsplads med gode kollegaer, hvor man oplever et familiært bånd i hele virksomheden. Det er en virksomhed hvis værdier matcher mine egne personlige værdier, hvilket jeg vægter højt. Det er en virksomhed der udfordrer mig fagligt og personligt, og som hele tiden sørger for at jeg holder gang i min udvikling.”
Thomas kommer som Salgskonsulent til at have et særligt fokus på attraktioner og museer, hvor han glæder sig meget til at være med til at udvikle vores løsning til attraktioner, så de skaber værdi for kunden og gør hverdagen nemmere. Thomas fortæller selv:
Salgskonsulent
Hele salgsteamet og Amero glæder sig til den fremtidige rejse, hvor vi leverer simple og brugervenlige kassesystemer, der gør en forskel for vores kunder.