Amero er en IT-virksomhed, der er i massiv vækst, og som elev hos os, bliver du vores kunders helt, når du formår at gøre det svære simpelt og løse deres små og store udfordringer med vores hardware og software.

Vi leverer avancerede POS-løsninger med et simpelt og brugervenligt UI og UX. Kernen i vores løsning er FlexPOS kassesoftware, hvor vi gennem API har udviklet kraftfulde integrationer til blandt andet webshops og økonomisystemer samt vores egenudviklede softwareløsninger som eks. Mobility App og en online billetløsning

Vores POS-løsninger er kernen i vores kunders forretninger, og derfor stilles der store krav til at kombinere den tekniske IT-viden med en høj grad af forretningsforståelse og skarp kommunikation. Det får du muligheden for at lære som elev i vores support- og leveranceteam, hvor du skaber succes sammen med vores kunder ved at hjælpe og guide dem, så deres forretningskritiske systemer og hardware bidrager til, at de lykkes med deres forretning.

Det er muligheden for at bringe din lyst til at arbejde med IT og kundeservice i spil. Det er elevstillingen som 1st level supporter, hvor du accelererer din læring, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af:

…de første 6 måneder:

Du deltager i intensivt onboarding-forløb

Gennemfører et intensivt onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en bred forståelse for vores software- og hardwareløsninger samt bliver lært op af dine kommende kollegaer til at yde sublim kundeservice, som gør kunden glad. Du udviser hele vejen igennem en villighed til at lære, og du tager imod inputs fra dine kollegaer med kyshånd

Du griber telefonen, når den ringer og smiler til kunden

Vi har et mål om, at vi tager telefonen indenfor 10 sek., så kunden oplever at få hurtig hjælp. Det synes du er et fedt mål, og du går foran i, at vi kan leve op til det mål. Når du tager telefonen (mellem 10-25 gange om dagen), kan kunden fornemme, at du smiler, og at du udviser en høj villighed til at hjælpe kunden helt i mål. I løbet af den første måned begynder du at løse egne supportsager for kunderne, hvor du hele tiden har mulighed for at få sparring og hjælp. 

Du bliver ansvarlig for egne installationer

Når vi leverer POS-løsninger til kunder, bliver software og hardware klargjort på kontoret, før det leveres hos kunderne. Du får dine egne installationer, så du sørger for, at alt er klar og grundigt gennemarbejdet, før det bliver leveret hos kunderne.

Du bliver en integreret del af kulturen

Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af vores kultur, hvor du bidrager til, at vi som ét team lykkes. Du er proaktiv, ærekær, sætter en ære i at forstå vores POS-løsninger, og går du i stå, tager du fat på dine kollegaer for at kunne komme videre. Når du kommunikerer, skaber du engagement og forståelse i din ved at inddrage ”hvorfor”, som er en vigtig del af kulturen i Amero.

…de første 12 måneder: 

Du viser forretningsforståelse og kundeservice i top

Arbejder selvstændigt og løser supportsager til UG, hvor du hjælper og rådgiver kunderne med din store forståelse for deres forretning, så kundernes tilfredshed med din kundeservice ligger helt i top. Du formår at være nærværende og grundig i den enkelte supportsag på trods af, at der ofte er flere opkald og supportsager på samme tid. Er der supportsager, som du ikke selv kan løse, sørger du for at overlevere den på en måde, hvorpå din kollega forstår problemstillingen og kan arbejde videre med den på baggrund af den viden, du har indhentet fra kunden. 

Du søger det bedste

Søger det bedste og ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste. Du har hele tiden øje for, hvordan vi kan gøre det bedre for kundens forretning, og du forklarer dem brugen af vores løsning, så deres arbejde i vores løsning bliver så let som en leg.

Vi tilpasser løbende dit onboarding-program, som giver plads til, at du kan gå i dybden med de områder af IT og kundeservice, som du synes er mest spændende. Der er løbende elevsamtaler, hvor vi evaluerer, hvordan det går, og hvor vi tilpasser, hvilke områder du særligt har fokus på ud fra, hvordan både du og resten af teamet udvikler sig. Din arbejdsuge er på 37 timer fra mandag til fredag, og du får løn under uddannelsen. Hvis du vil og kan det, er der mulighed for efter 6-12 måneder at blive en del af vores vagttelefon, hvor du hjælper kunderne med kritiske problemstillinger uden for normal åbningstid. Uddannelsesforløbet varer som udgangspunkt 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold, hvor du i alt er i skole i ca. 25 uger.

For at skabe stor værdi som elev er dit DNA:
Der står IT og (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det giver gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med. Du er en ørn til at sætte dig ind i nye systemer og platforme, og dine gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner gør, at enhver kan forstå det. 

Du har en grundforløbseksamen på data- og kommunikationsuddannelsen eller lignende, så du er klar til at starte på hovedforløb hos os.

Vigtigst af alt så er du motiveret for at skabe værdi for kunderne ved at lære og løbende suge ny viden til dig, som du kan bringe i spil over for dine kollegaer og kunderne.

Din kommende, karrieredefinerende elevplads
Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Med integrationer til webshops og økonomisystemer ønsker vi at gøre hverdagen nem for vores kunder, så de kan bruge tid på det, der skaber størst værdi for dem. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag 25 ansatte inkl. praktikanter, hvoraf 7 er kommet til siden december 2020.

Vi er en virksomhed, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde højt, og derfor har vi løbende fokus på at skabe gode rammer for den enkeltes arbejde. Desuden har vi en god frokostordning og altid god kaffe klar med ét tryk.

Er det dig, der skal være IT-helt i en vækstvirksomhed?
Så glæder vi os meget til at modtage dit CV og en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål:

  • Hvorfor er du motiveret for netop denne mulighed?
  • Hvorfor vil du gerne arbejde med kundeservice og POS-løsninger?

Du kan søge stillingen nederst på siden her.

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til Head of HR & Marketing, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43. Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende. Opstart vil være i august eller september, men det er noget, vi aftaler nærmere.