Da tøj- og modebutikken Luupe skulle finde en ny samarbejdspartner til levering af deres kassesystem, var de rundt at se, hvad andre på gågaden i Kolding brugte. Her blev de anbefalet Amero fra butikker som Triple M og Frk. Himmelblå, som havde systemet i forvejen. På den måde fandt Luupe en samarbejdspartner, da de kunne se systemet i aktion, inden de valgte det.

Et nemt og brugervenligt kassesystem

Et nemt og brugervenligt kassesystem

For Luupe var det vigtigt, at kassesystemet var nemt at bruge, da de ikke anså sig selv som de største teknologi-nørder og ikke ville tage hænderne for fulde – og så skulle det bare virke! Lige netop det er en af Ameros største kompetencer, da vi har et utroligt driftssikkert system, og oftest er vores kunders tilbagemelding, at det er super nemt at lære og bruge.

Hos Luupe – og i de fleste butikker generelt – er flere personer i kontakt med kassesystemet i løbet af en typisk uge. Derfor er det en stor fordel at have et kassesystem med god brugervenlighed, som nemt kan betjenes af alle — uanset erfaring, alder eller teknisk snilde.

Charlotte Hyldegaard Lehn
Ejer af Luupe
Vores unge piger kan finde ud af det, og det er simpelt, selv for en som ikke er vant til at bruge et kassesystem!
Webshoppen er en vigtig del af forretningen Læs mere om vores webshop integrationer her

Webshoppen er en vigtig del af forretningen

Udover den fysiske butik, har Luupe også en webshop, som meget af deres salg også afhænger af. Derfor skulle det selvfølgelig også arbejde sammen med kassesystemet i deres løsning. Det smarte ved at have en integration mellem kasseapparatet og webshoppen er, at du altid vil have et opdateret lager, både på kassen og på webshoppen. Så hvis en vare f.eks. bliver solgt i butikken, vil webshoppen registrere det og evt. kunne vise, om en vare er udsolgt. Derudover kan du også nøjes med at opdatere produktdata og oprette nye produkter ét sted, som så synkroniseres over til det andet system – det er smart!

Kundeklub giver mersalg

Luupe har også kundeklub hos Amero, som gør det muligt for dem at sende SMS’er direkte ud til deres kunder. Kundeklubben er et værdifuldt redskab til at markedsføre sig direkte til sine trofaste kunder. Med kundeklubben kan butikken registrere deres trofaste kunder, lade dem opspare bonuspoint som kan bruges på efterfølgende køb, og løbende sende SMS’er med nyheder og tilbud for at skabe mere værdi for kunderne og give dem lyst til at tage i butikken. På den måde kan Luupe nemmere skabe mere salg, da et loyalt medlem køber op imod 38% mere end et ikke-medlem.

Om Luupe

Luupe er en butik beliggende i hjertet af Kolding, der sælger multi-high-end produkter såsom tøj, smykker og sko m.m. De beskriver sig selv som en oase af mode, smykker og accessories af de bedste og mest populære brands fra ind- og udland. I butikken finder du varme, ro og nærvær, og du kan altid møde kvinden bag Luupe, Charlotte Hyldgaard Lehn.