test
Hele processen fra vi kontaktede Amero og frem til kassesystemet var sat op har været super. Vi fik hjælp til at komme igang forholdvis hurtigt og både rådgivning og service har været perfekt.
Vi drager rigtig meget nytte af, at betalingsterminaler er integreret med kassen, og at det kører direkte på e-conomic økonomisystemet, det sparer os for rigtig meget tid.
Vi havde googlet en masse forskellige muligheder på nettet, og valgte Amero da det virkede som en god løsning for min tøjbutik, da kasseapparatet kunne leases, og der er mulighed for at kunne ringe og få hjælp af deres support.
Vi har fra dag ét af fået al den hjælp, vi har haft behov for. Amero tager hurtigt telefonen og de er meget seriøse og servicemindede, når man har kontakt med dem.
Det gør det meget nemmere at holde styr på vores varer, samt giver indblik i, hvad der sælger og hvad der måske ikke gør. Det er super nemt at navigere sig rundt i. Store knapper, simpel tekst og let at forstå.
Amero har gjort vores hverdag en hel del nemmere, med deres POS kassesystem, som er integreret med vores Dandomain webshop. Nu er alt integreret og samarbejder med hinanden!
Jeg tror, vi sparer en hel medarbejder på ikke at gå ud til kassen i tide og utide for at betjene kassen. Det tager jo også tid, at blive afbrudt i sit arbejde hele tiden, så det er en super løsning, at eleverne selv kan betale for deres kaffe, slik og andre småting.
Det sparer os en masse tid og ressourcer. Det er vigtigt at have et driftssikkert system, når man har at gøre med mange kasser og unge ansat.
Amero har muligvis landets bedste kundeservice. De har fra dag 1 stået klar med rådgivning og det hjælp vi har skulle bruge. Om det er i weekenden eller i hverdage, står de altid klar med rådgivning eller løsning på problemet. Amero’s produkt kan være nok så godt, men uden de folk som er der, ville der ikke være meget kvalitet tilbage.
Vi er SÅ glade for at have skiftet til Amero - og jeg ville ønske jeg havde taget den beslutning meget før. Det ville have sparet os for både penge og unødigt timeforbrug.
Jeg kiggede på nettet, da vi skulle have nyt kassesystem til vores butik. Så fandt jeg Amero og syntes at deres priser var meget rimelige. Det virker super godt og er nemt at gå til. Vi er en butik der går rigtig meget op i service og vejledning, det mener vi at det er en vigtig ting. Og her må jeg bare sige at Amero er super super gode og dygtige på det område. Top point fra Kajens fisk & vildt til jer!
Vores hverdag fungerer rigtigt godt med vores kassesystem. Især efter at vi har fundet ud af flere funktioner. Det er nemt at gå til. Vi har meget hurtigt vænnet os til at bruge det, og det er nu en stor del af vores hverdag. Vi har nok overbelastet jeres support afdeling med alle mulige spørgsmål, men vi har fået kæmpestor hjælp og er meget taknemmelige.
Det er let at bruge, både for øvede og nye medarbejdere som har/ikke har erfaring med kassebetjening. Man kan sætte farver på de vigtigste knapper så man hurtigt finder dem, og systemet til mærkning af varer kører gnidningsfrit, det er vi glade for. Supporten er tip top, altid hurtigt og venligt.
Amero stod med den bedste løsning lige præcis til vores behov. Systemet er super let at bruge!
Jeg har lige fået installeret jeres kassesystem. Det er virkelig nemt at forstå og betjene. Og de gange jeg har haft udfordringer, har jeg ringet til jer, og fået svar med det samme. Jeg har aldrig ringet forgæves, og alt har I løst over telefonen. Jeg kan kun anbefale denne løsning.
Vi valgte Amero fordi vi gik efter noget, der kunne integreres med vores regnskabsprogram. Det fungerer meget godt, og er tidsbesparende ved kasseopgørelse. Kassesystemet er dejligt nemt at betjene. Super support hjælp, der altid er klar på at hjælpe.
Vi har fået leveret et kassesystem med lagerstyring, integration til webshop og til Dinero regnskab. Det hele spiller - og når vi sælger et produkt i butikken bliver det fjernet fra lageret på webshoppen automatisk. Så sker der ikke dobbelt salg af et produkt - fantastisk. Kassesystemet er intuitivt at anvende, nem og overskuelig BackOffice og det er meget brugervenligt! Er der noget, man ikke lige kan finde ud af eller huske, så ringer man bare, der er altid hurtig og god kundeservice.
Hos Amero mødte vi en forståelse for vigtigheden af, at webshop og kassesystem skal fungere sammen. Det er et system, som fungerer - og der er en god support. Det må jeg godt nok sige. Der er svar med det samme, man ringer. Hvis de kan, løser de problemet med det samme - og ellers vender de hurtigt tilbage.
Jeg har på ingen måde fortrudt mit valg af kassesystem blev et Amero. Super nemt at arbejde med .... og er der alligevel lige noget der driller, er hotline altid parat til at hjælpe (med en god portion tålmodighed!).
Mit valg faldt hurtigt på Amero, fordi de med deres brede vifte af professionelle løsninger kunne opfylde alle de krav, vi som kulturinstitution havde. Leverancerne og tidsfristerne blev overholdt til punkt og prikke. Hverdagen er blevet nemmere for vores frontpersonale, og systemet giver mig et langt bedre overblik over de daglige forretninger. Ameros kassesystem er super brugervenligt, serviceniveauet er højt og det fungerer bare! Vi er tilfredse.
Vi har haft kassesystemer fra Amero i vores butikker i mange år efterhånden. Vi oplever ofte som butikskæde, at der opstår nye behov for tilføjelser eller ændringer til systemet for at gøre hverdagen nemmere for alle medarbejderne - og for at øge serviceniveauet for vores kunder. Her lytter Amero altid og kommer med professionel og ærlig sparring.
Jeg oplever Amero som en seriøs samarbejdspartner, der arbejder hurtigt og effektivt og er lydhør overfor kunden. Kundeservice og dialog med Amero er rigtig god, og jeg er imponeret over, hvor hurtigt Amero tilpasser kassesystemet efter kundens behov.
Kassesystemet og det tilhørende administrative system er rigtigt lækkert og brugervenligt. Vi som boghandlere er rigtig glade for Amero. Kan varmt anbefales.
Super god og kompetent service. Vi bestilte et nyt kassesystem hos Amero i midten af oktober, som blev installeret den 28/10-22 og må bare sige WOW!!! alt gik over al forventning og de medarbejdere, der har været inde over integration, installation m.v. har været super søde og hurtige til at svare på alle vores spørgsmål. 😊 Derudover er det vildt fedt, at teamet har et smil på læben, når vi snakker med dem og de er ekstremt gode til at svare på alle de spørgsmål vi havde. Kan absolut kun give Amero vores varmeste anbefalinger.
"Ulden" valgte Amero; de opfyldte alle krav Amero opfyldte alle vores krav - både funktionelle, IT-arkitektoniske og kommercielle. Det var nemt at komme igang, og vi fik god og præcis hjælp med levering og installation. Opkald til support besvares hurtigt og giver en super service. Desuden er udstyret pænt og diskret i forretningen.
Hos JA Profil fik vi installeret Amero kassesystem, hvor det er integreret med Shopify for lager, og E-Conomic for bogføringssystem. Hele forløbet har været super godt, hvor det hele blev installeret og klar gjort inden de kørte. Lige siden har det kørt perfekt!
100% skræddersyet kassesystem Vi valgte Amero da deres system havde de funktioner, som vi skulle i vores i butik. Vi blev modtaget med åbne arme af fantastiske konsulenter der er engageret i vores forretning og kommer med forslag til løsninger, som vi ikke havde tænkt. Opsætningen tog mindre en 1 time også kunne vi i princippet have åbnet butikken. Alt i alt et 100% skræddersyet kassesystem til netop vores butik - der opdaterer ændringer i BackOffice eller fakturaer fra e-conomic hurtigere, end du kan nå at skænke en kop kaffe. Høj femmer til hele Amero-holdet!