Giv den bedste service til dine kunder!

Giv den bedste service til dine kunder!

Hvis du har en forretning, hvor du ofte får henvendelser fra kunder omkring reparationer eller service, kan du nu hos Amero får et service- og reparationsmodul. Her kan du oprette sager på dine kunder, så du nemt kan få et overblik over dem og løbende holde kunderne opdateret omkring servicen eller reparationen. Hvis du f.eks. udfører reparationer på iPhones, kan du sende en SMS til kunden, når reparationen er gået i gang på deres iPhone og når den er færdig og klar til afhentning i butikken.

Derfor er modulet en gevinst for alle, som gerne vil yde den højeste service til deres kunder. Du har direkte kontakt til dem, og de vil helt sikkert føle sig godt behandlet som kunde.

Med et service- og reparationsmodul til dit kassesystem, får du et professionelt og brugervenligt system, hvor du kan have et overblik over dine kunder og deres servicesager, samt se status på de forskellige sager. Udover at du helt sikkert får glade kunder, så vil det også gøre din hverdag meget nemmere og mere effektiv!

Hvorfor skal du vælge et service- og reparationsmodul?

Send SMS'er til kunderne

Hold dine kunder opdateret med nem kommunikation gennem standard SMS'er og automatisk give dem besked når deres smykker eller ure er klar til afhentning.

Overblik over servicesager

Med service- og reparationsmodulet kan du nemt få et fuldt overblik over alle dine service og reparationssager. Du klikker blot ind på den enkelte kunde og ser deres status - det er så nemt!

Super kundeservice

Med modulet har du mulighed for at servicere dine kunder på højeste niveau - kunderne kan følge med i hele processen og føle at de bliver opdateret jævnligt. Det vil helt sikkert øge din indtjening på længere sigt!