Et kassesystem uden bøvl

Et kassesystem uden bøvl

Med en brancheløsning fra Amero får du et kassesystem, som lever op til dine behov. Du får en standardpakke med touchskærm, bonprinter, stregkodescanner og pengeskuffe, som klarer de mest basale behov for din forretning.

Fordele ved et kassesystem til kiosker og dagligvarehandlen:

  • Brugervenligt og hurtigt kasseapparat
  • Mulighed for at lave varegrupper, hvor du selv taster prisen ind (eks. ved vare med kilopris)
  • Mulighed for integreret vægt til kassesystemet, så pris og vægt automatisk overføres til kassesystemet
  • Mulighed for at integrere til andre systemer såsom økonomisystemer, Sügro og Nielsen IQ
  • Mulighed for at have relevante moduler såsom Danske Spil, så du kan scanne Danske Spils stregkoder.

Nem og hurtig betaling

Nem og hurtig betaling

Med vores kassesystem kan du tilbyde dine kunder en række nemme betalingsmuligheder. Vi tilbyder integrerede betalingsterminaler – og så vil vi anbefale MobilePay, da mange forbrugere i dag forventer at kunne betale med mobilen. Det skal være nemt og bekvemt!

Vi kan også hjælpe dig med at koble dit kassesystem til dit økonomisystem – for eksempel E-conomic eller Dinero – for nemmere håndtering af bogføring. På denne måde lever du også op til SKATs krav om digital bogføring. Læs mere længere nede på siden.

Kontakt os for at snakke om dine muligheder. 

Christian Wenzzel
Købmand, LetKøb 24/7
De integrerede betalingsløsninger fungerer væsentlig hurtigere end ved andre systemer, og de få fejl og rettelser, der altid forekommer ved en ny integration af et system, blev ordnet næsten øjeblikkeligt.
Send dagens salg direkte til dit økonomisystem Se integrationer til økonomisystemer

Send dagens salg direkte til dit økonomisystem

Kassesystemet kan integreres med økonomisystemer som E-conomic og Dinero, så du eller din bogholder nemt klarer bogføringen, da dagens salg fra kassen automatisk føres over i økonomisystemet efter hver dagsopgørelse.

Du håndterer dine produkter, produktgrupper, finansgrupper og debitorer i FlexPOS’ BackOffice, og så synkroniseres de automatisk til dit økonomisystem. Din revisor vil elske dig for kun at skulle kigge tallene igennem og godkende. Det sparer din revisor for en masse papirarbejde – og du sparer penge.

Ifølge den nye bogføringslov kræves det bl.a., at alle bilag digitaliseres. Du kan læse mere om loven på erhvervsstyrelsens hjemmeside her.

 

Selvbetjeningsløsning nedbringer kø og udgifter  Lær mere om selvbetjening

Selvbetjeningsløsning nedbringer kø og udgifter

Du kan lave din Amero POS-løsning til en selvbetjeningskasse til enhver tid med vores selvbetjeningsmodul. Du kan også vælge en selvbetjeningskasse, som har integreret scanner og bonprinter.

Vi tror på, at selvbetjening giver frihed til forbrugeren – og det er kommet for at blive. Der er en lang række fordele ved at implementere en selvbetjeningskasse;

  • Øget kundetilfredshed ved at minimere kø i butikker
  • Kunden finder værdi i at have kontrol over egen købsoplevelse
  • Mulighed for udvidede åbningstider
  • Reducering af personaleomkostninger

 

Christian Wenzzel
Købmand, LetKøb 24/7
Jeg oplever Amero som en seriøs samarbejdspartner, der arbejder hurtigt og effektivt og er lydhør overfor kunden. Kundeservice og dialog med Amero er rigtig god, og jeg er imponeret over, hvor hurtigt Amero tilpasser kassesystemet efter kundens behov. Alt i alt er jeg meget tilfreds og er sikker på, at jeg får et godt samarbejde med Amero i mange år frem.

Vores kassesystem overholder SKATs regler om digital registrering af salg

Fra 1. januar 2024 bliver en række virksomheder fordelt på fire forskellige brancher pålagt at have et kasseapparat, der er godkendt af Skattestyrelsen. Det drejer sig om brancherne: Døgnkiosker/købmænd, pizzeriaer/grillbarer, restaurant/café og diskotek/værtshuse, hvilket betyder at omkring 12.500 virksomheder bliver pålagt at have et digitalt kasseapparat, hvor salgsdata gemmes automatisk online.

Ifølge Skattestyrelsen kommer lovkravet på baggrund af analyser, der viser at de nævnte brancher har en højere andel af fejl i registrering af salg. Det betyder også, at med de nye krav vil det være nemmere for Skattestyrelsen at kontrollere om der bliver arbejdet sort eller snydt med moms og skat.

Læs mere om lovkravene her.