Med en kasseløsning fra Amero får du en sparringspartner til din engrosvirksomhed. Vi hjælper dig med hele dit IT-system, så du får det rette dataflow mellem kassesystem, økonomisystem og andet IT-behov du må have.
Det handler om at få struktureret systemet på den rette måde, så alle indbetalinger, fakturaer, kunder og varer nemt håndteres af både salgspersonalet, bogholder og øvrige medarbejdere i din virksomhed.
HÅNDTER PRISER EX. MOMS OG FÅ DEN RETTE BETALING
Med vores kassesystem til engrossalg, vises alle varer med priser ex. moms. Det vil sige, at det er nemt for både dig og kunderne. Når man vil betale, så ligges momsen automatisk på, så du ikke kan glemme den. Vi opsætter de rette betalingsmuligheder til din forretning, hvad end du skal tage imod kortbetalinger, kontante betalinger i forskellige valutaer, MobilePay, Swipp, lave kreditsalg eller andet.
LOG DINE FASTE KUNDER PÅ SALGENE
Som standard kan du logge alle kunder eller udvalgte salg. Logges en kunde på, så trækkes nemt en kundehistorik direkte på kassen. Ønsker du at lave kreditsalg, så beder kassesystemet tilmed automatisk om at koble en kunde på salget. Du vælger selv, om du vil koble kunder på via deres navn, kundenummer, telefonnummer m.m., eller om du ønsker en smart løsning med plastikkundekort. Vælger du plastikkort, så kobles kunden på salget med en magnetlæser eller stregkodescanner.
INTEGRATION TIL ØKONOMISYSTEM
Som ofte leveres vores engros kassesystem med en integration til e-conomic. Dette gøres for at håndtere salg til kreditkunder, som automatisk oprettes i e-conomic med tilhørende ordrer. Kreditkunder kan styres både på kassen og i e-conomic. Betales en faktura på en kreditkunde på kassen, så sendes betalingen direkte ind i e-conomic på kunden. Integrationen overfører automatisk samtidig hele dagens dagsopgørelse, så alle finanstal føres direkte i e-conomic. Din bogholder sparer tid og undgår tastefejl og det sparer dig penge.
KLASSISKE TILVALG
Nogle kunder vælger at udvide deres løsning med et ordremodul. Dette betyder kort sagt, at de kan opsamle ordrer med en håndterminal og uploade dem direkte på kassen til afregningen. Du kan altså gå rundt i din forretning med din kunde og scanne varer ind.
Vores kasseløsning kan ligeledes tilpasses med mulighederne for at printe labels, hyldeforkanter og skilte. Ønsker du at mærke dine varer, har vi derfor også en løsning, som passer til det.
Hos Amero har vi løst opgaver for flere typer engrosvirksomheder i forskellige brancher og med slutkunder på tværs af landegrænser. Vi har kunder med mindre engrosforretninger og kunder med større centre/indkøbshaller mm.
Vi har tilpasset løsninger til meget forskellige behov, og har ligeledes været med til at rådgive om og udvikle nye koncepter, integrationer mellem kassesystemet, webshops og e-conomic, så løsningen passer den enkelte kunde. Vores engroskunder bruger ofte Amero som direkte sparringspartner i deres forretningsudvikling til hele IT infrastrukturen.