Har du en detailbutik, og har du brug for en løsning, der passer til netop din forretningstype, er du kommet til det helt rette sted. Hos Amero kan du nemlig få et komplet kassesystem med alt du har brug for. Kort og godt er vores kassesystemer som standard opbygget af et touch-baseret kasseapparat og softwareprogrammet FlexPos, samt en kundetilpasset pakkeløsning af hardware og software tilbehør.
Den rette pakkeløsning vil afhænge af din butik, dine ønsker og dine behov. Detailbutikker har vidt forskellige behov i forbindelse med betjening af deres kunder. Vores system opsættes nemt til at arbejde sammen med stregkodescannere, kortlæsere, betalingsautomater, printere, kasseskuffer og meget mere. Du kan læse mere om, hvilke typer af detailbutikker vi leverer til nederst på siden.
Vi tilbyder desuden software til lagerstyring, kundeklub, økonomistyring, bogføring samt integrationer til at lade kassesystemet arbejde sammen med en eller flere webshops.
Kassesoftware fra FlexPOS er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt. FlexPOS er lavet, så det understøtter kæder, og det udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden. Amero er certificeret FlexPOS-partner, hvilket er din garanti for god service og et dybt kendskab til FlexPOS.
Med kassesoftware får du en række fordele som kæde. Det gælder bl.a. opsætning af hovedbutik, hvor de andre butikker kan nedarve varekatalog, overblik over lager og salg i kædens butikker, samt lager- og logistikmodul, der giver nem administration og bestilling af varer.
Når du køber et kasseapparat fra Amero med FlexPOS kassestoftware, medfølger FlexPOS BackOffice også. BackOffice er et specialudviklet administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.
Med BackOffice får du som kædebutik også en række fordele, som eksempelvis opsætning af hovedforretningsniveau, der sørger for at alle forretninger har samme design. Du får også adgang til statistikker og rapporter for butikkerne, så du kan danne et overblik over forretningsdata og følge virksomhedens vigtigste tal.
FULD LAGERSTYRING
Har du flere forretninger, eller vil du bare gerne have kontrol over dit varelager, er vores kassesystemer lige dét, du har brug for. En af faktorerne for at have succes og opnå en større profit, er ved altid at have et nøjagtigt og præcist lager, så man ikke møder udsolgte varer. Hos Amero har vi kassesystemer, der kan hjælpe med minimum og maksimum beholdningen på dine varer og produkter. Samtidig kan du let og overskueligt lave indkøb, rekvisitioner og bestillinger i vores ERP-system.
AUTOMATISK BOGFØRING
Udover lagerstyring kan vores kassesystem også bogføre dagens salg og trække varerne fra lageret i det øjeblik de sælges. Har I også en webshop, kan vi lave systemet således, at de deler lager, og der sker straks opdateringer i varelageret, når produkter bliver solgt enten via kassesystemet eller webshoppen. Kassesystemet registrerer alle transaktioner til det dobbelte bogholderi system. Revisoren bliver henrykt, og du sparer penge og tid på bogføringen.
BETALINGER OG KVITTERINGER
Med vores kassesystem kan du tage imod kontanter, kreditkort og andre betalingsmidler på nemmeste vis. Kassesystemet beregner og skriver, hvad der er indbetalt på kassesystemet, og hvor meget der skal gives retur. Derudover udskriver kassesystemet automatisk en kvittering med de produkter, der er købt, samt betalings- og moms detaljer.
KAMPAGNER
I BackOffice har du også mulighed for at opsætte kampagner. Du kan planlægge kampagner ud i fremtiden, som eksempelvis ved Black Friday og juletilbud, så kampagnen er klar til at køre på et bestemt tidspunkt.
OPRETTELSE AF PRODUKTER
I BackOffice kan du oprette varer med produktnummer og -navn, brand, leverandør, og vælge, hvordan varen skal fremgå på kvitteringen til dine kunder. Det er også her, at du redigerer og sletter produkter. Når du opretter varen, angiver du også både kostpris og salgspris, og du kan vælge en stregkode eller få tildelt en. I BackOffice kan varer gøres variantbaserede eller blot oprettes som flade produkter.
KASSESYSTEMETS PRIS
For at give dig en skarp pris på et kassesystem, så er vi nødt til at vide, hvad du skal bruge og hvordan vi skal sætte en løsning sammen til dig. En snak med vores rådgivende konsulenter koster dig ikke en krone, så kontakt os og få en snak. Vil du vide, hvad vi kan gøre for dig, så kan du udfylde vores kontaktskema eller ringe til os på tlf: 77 34 34 80.
Hos Amero har du mulighed for at få en integration mellem din webshop og din fysiske butik. Dette betyder, at der bliver skabt forbindelse mellem den fysiske butik og jeres webshop, som hvert 15. min. opdateres, så der kontinuerligt bliver sørget for korrekt lagerantal – både fysisk og online.
Du har også mulighed for at få din kasse til at snakke sammen med dit økonomisystem. På den måde får du korrekt bogføring og sørger for at dagens salg kommer over i økonomisystemet.
Har du en detailkæde med flere butikker, har vi også en løsning til dig. Vi imødekommer behov i forhold til hurtig og effektiv betjening af kunder samt samspil med andre IT-systemer – eksempelvis webshop og økonomisystemer. Du får også mulighed for at få lagerstyring med logistikmodul, så du kan holde styr på lagerbeholdningen i alle dine butikker.