Et kassesystem er aldrig “bare” et kassesystem. Vi går altid ind og kigger på din branche og forretningsmodel og rådgiver dig ud fra det.
Fælles for loppebutikker, mange genbrugsbutikker, reolmarkeder og loppesupermarkeder gælder det, at den primære kunde er standlejeren. Og dermed har du behov for særlige funktioner.
Som ejer af en loppebutik arbejder du eksempelvis med kommission. Samtidigt har du kunder, som sætter krav til brugervenlighed og rapportering af det individuelle salg. Alt dette skal dit kassesystem hjælpe dig med.
Vi vil gerne hjælpe dig til at få en hverdag, hvor det er nemt at drive forretning, og hvor du får loyale standlejere, som elsker at sælge deres ting i netop din butik.
Skal du til at åbne en loppebutik – eller mangler du funktioner i din nuværende kasseløsning? Læs med her!
Standlejere har en række bevidste eller ubevidste forventninger til oplevelsen med at sælge brugte ting.
Der er ét mål for øje; At sælge en masse varer, hurtigst muligt. De fleste vil efterfølgende opdage glæden ved at kunne følge sine salg løbende online.
Vælger du en total kassesystemløsning fra os, kan du tilbyde dine standlejere:
Vi har gjort det nemt at være kunde hos dig!
Som butiksejer er der to ting, som du har særligt fokus på; salg og kundeservice. Derfor er det vigtigt, at du ikke skal bruge unødig tid på IT og systemer – det skal bare fungere.
Med loppemodulet til dit kassesystem frigives netop mere af din tid, så du kan fokusere på salg, kundeservice, udvikling af koncepter mv.
Som butiksejer får du gennem løsningen til loppebutikker mulighed for:
Amero leverer brugervenlige kassesystemer til hele Norden. Vores kassesystemer er baseret på FlexPOS kassesoftware.
Vores kunder tæller små fysiske butikker, men også større kæder med butikker og webshops. Vi leverer løsninger til mange forskellige brancher, og loppebutikker er en af de brancher, vi har udviklet en specialiseret løsning til.
Du skal have den bedste support i branchen, så hvis der skulle opstå problemer med kassesystemet, er vi klar på telefonen hverdage mellem 9-17 og vagttelefonen hele døgnet. Vi svarer telefonen indenfor gennemsnitligt 10 sekunder.
Med et kassesystem fra Amero får du et komplet kassesystem. Du får touch PC med tilhørende bonprinter, pengeskuffe, håndscanner og labelprinter, betalingsterminal og licens til FlexPOS. FlexPOS kassesoftware er solidt og gennemtestet gennem flere år.
Vi opsætter det hele for dig, og gennemgår funktioner sammen med dig, så du er tryg i at anvende systemet og dets muligheder.
Dine kunder – standlejerne – får deres egen, simple hjemmeside, hvorfra dit nemt kan oprette produkter med eller uden pris. Når de kommer ned i din butik, kan du hurtigt se standlejers produkter fra dit kassesystem og printe det antal prismærker, som passer til antal produkter. Slut med spil af labels!
Når du køber et kassesystem gennem Amero, får du licens til FlexPOS kassesoftware. FlexPOS er topmoderne kassesoftware til dit kasseapparat, der er udviklet med henblik på at være brugervenligt og samtidigt give mulighed for at integrere med et hav af andre systemer med formålet at lette administrative opgaver i din hverdag.
Knapper og funktioner kan tilpasses til lige præcis din butik. Samtidig får du adgang til FlexPOS BackOffice, som er et online administrationsprogram. Her kan du administrere stande, opsætte kampagner, designe kvitteringer og meget mere.
Hos Amero har vi udviklet et loppemodul, som er en platform, der opretter og lagrer information om standlejer og deres salg. Du kan tilgå modulet fra dit kassesystem, hvorfra du kan oprette stande, printe byttemærker, hjælpe med at oprette varer osv.
Dine standlejere får egen profil med login, så de selv kan oprette varer, følge salgsstatistikker og få udbetalt penge løbende – nemt og bekvemt!
E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. Loppemodulet kan integreres til e-conomic, så arbejdet med salg og kommission klares automatisk. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.