- Kassesystem inkl. scanner, bonprinter osv.
- Bookingsystem med oversigt over stande og salg
- Integration til økonomisystem
- Brugervenligt afregningsmodul til standlejer
Komplet brugervenlig kasseløsning med bookingmodul til loppebutikker, loppesupermarkeder eller reolmarkeder leveret i partnerskab af Amero og Loppestand. Løsningen er for dig, der driver en butik, hvor du udlejer stande, reoler eller lignende til private, der vil sælge deres ting, mod at du får kommission for salget.
Standlejer oprettes, booker stand og betaler. Alle oplysninger sendes automatisk til Loppemodul.dk, hvor standlejer kan følge salget af sine varer og se beløb til udbetaling fra butikken.
Loppemodul.dk sender standlejers oplysninger til kassesystemet, hvor standlejer oprettes med produktnummer. Loppemodul.dk sender også standlejers oplysninger til e-conomic for nem standafregning.
Kassesystemet består af touch kasseapparat, FlexPOS kassesoftware og FlexPOS BackOffice. Standlejers produktnummer fremgår også i kassesystemet. Salgdata sendes til Loppemodul.dk og e-conomic.
Salgsdata fra kassesystemet sendes til e-conomic, som gør bogføring nem. Standlejer oprettes også i e-conomic, så du nemt kan afregne korrekt til standlejer med Ameros standafregning.
Amero leverer kassesystemer til +600 forretninger i hele Danmark. Vores kassesystemer er baseret på FlexPOS kassesoftware. Vores kunder tæller både små fysiske butikker, men også større kæder med butikker og webshops. Vi leverer løsninger til mange forskellige brancher, og loppebutikker er en af de brancher, vi har udviklet en specialiseret løsning til. Vi bestræber os på at levere den bedste support i branchen, så hvis der skulle opstå problemer med kassesystemet, er vi klar på telefonen hverdage mellem 9-17 og vagttelefonen hele døgnet.
Med et kassesystem fra Amero får du et komplet kassesystem. Du får touch PC med tilhørende bonprinter, pengeskuffe, håndscanner og labelprinter, betalingsterminal og licens til FlexPOS og du har flere tilvalgsmuligheder. FlexPOS kassesoftware er gennemtestet i +1700 forretninger. Vi opsætter det hele for dig og introducerer dig til systemet. Du har mulighed for at printe labels til standlejers produkter direkte fra kassesystemet. Derudover får du integration til økonomisystem, adgang til vores loppemodul og meget mere. Det sparer dig tid og gør det nemt at drive en loppebutik.
Når du køber et kassesystem gennem Amero, får du licens til FlexPOS kassesoftware. FlexPOS er topmoderne kassesoftware til dit kasseapparat, der er udviklet med henblik på at være brugervenligt og spare medarbejderne tid i dagligdagen. Knapper og funktioner kan tilpasses til lige præcis din butik. Samtidig får du adgang til FlexPOS BackOffice, som er et specialudviklet administrationsprogram. Her kan man administrere produkter, opsætte kampagner, designe kvitteringer og meget mere.
Hos Amero har vi udviklet loppemodul, som er en platform, der opretter og lagrer information om standlejer og deres salg. Denne data sendes frem og tilbage mellem loppemodul, FlexPOS BackOffice og e-conomic. I loppemodul samles information om standlejer såsom: kontonummer, navn, adresse, telefonnummer, satsen for kommission osv. Standlejer kan til enhver tid følge med i, hvor meget de har solgt for på deres stand, og hvor meget butikken skal udbetale til dem.
E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. E-conomic arbejder sammen med vores kassesystem og loppemodul.dk, så du er sikret, at du altid bogfører korrekt. Loppemodul sender standlejer data direkte til e-conomic, hvor standlejeren oprettes, så afregningen kan ske. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.
Amero har udviklet et afregningsmodul i e-conomic. Med det værktøj kan I nemt og hurtigt afregne butikkens stande, hvor du også sikrer dig, at standlejerne får det korrekte beløb udbetalt. Med vores afregningsmodul vil du typisk kunne afregne alle stande på 10 minutter i stedet for manuelt at lave overførsler til hver stand. Se her en video, hvordan afregningen foregår.
Loppestand er et brugervenligt online bookingsystem, der er udviklet af webbureauet SideWalk. Det er særligt tilpasset loppebutikker og letter din hverdag ved at holde styr på dine reoler, stande, priser og dine kunder. Bookingsystemet er med fuld integration til dit kasseapparat. Overblik og brugervenlighed – du opnår kvalitet fra start. Loppestand bookingsystem giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Det gør din kundeoplevelse nemmere og mere flydende.
Loppestand bookingsystem består af:
– frontend booking via din hjemmeside
– administrationspanel, så du kan se hvilke kunder som har købt hvilke stande og i hvilke perioder
– Dashboard der skaber overblik over dine stande og din forretning
– Online betaling med QuickPay som indløsningspartner på din løsning
– Mulighed for at uploade en standskitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som er ledige og placering i butik
– Mulighed for backend booking, personale brugerstyring med forskellige administratorrettigheder
Som kunde skal man ud fra den periode og det antal stande, man har booket online, betale for løsningen med det samme. Med Loppestand bookingsystem vil dine kunder kunne betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender QuickPay som indløsningspartner på din løsning. Det er nemt og sikrer at bookingen er betalt upfront uden problemer.
Loppestand har i samarbejde med Amero lavet en færdig integration til FlexPOS, som snakker sammen med dit kasseapparat.
af Amero kassesystem og mere
Kr.849,-
Pr. md./ 36 mdr.
af FlexPOS kassesoftware, loppemodul og standafregningsmodul
Kr.1.499,-
Pr. md.
af Loppestand bookingsystem
Kr.3.999,-
Opstartsbeløb
af Loppestand bookingsystem
Kr.1.299,-
Pr. md.
Standard WordPress tema
Kr.4.999,-
Opstartsbeløb
kun ved køb af hjemmeside
Kr.149,-
Pr. md.