Hvad skal et kassesystem til en loppebutik kunne?

Et kassesystem er aldrig “bare” et kassesystem. Vi går altid ind og kigger på din branche og forretningsmodel og rådgiver dig ud fra det.

Fælles for loppebutikker, mange genbrugsbutikker, reolmarkeder og loppesupermarkeder gælder det, at den primære kunde er standlejeren. Og dermed har du behov for særlige funktioner.

Som ejer af en loppebutik arbejder du eksempelvis med kommission. Samtidigt har du kunder, som sætter krav til brugervenlighed og rapportering af det individuelle salg. Alt dette skal dit kassesystem hjælpe dig med.

Vi vil gerne hjælpe dig til at få en hverdag, hvor det er nemt at drive forretning, og hvor du får loyale standlejere, som elsker at sælge deres ting i netop din butik.

Skal du til at åbne en loppebutik – eller mangler du funktioner i din nuværende kasseløsning? Læs med her!

Gør det brugervenligt og nemt for dine standlejere

Standlejere har en række bevidste eller ubevidste forventninger til oplevelsen med at sælge brugte ting.

Der er ét mål for øje; At sælge en masse varer, hurtigst muligt. De fleste vil efterfølgende opdage glæden ved at kunne følge sine salg løbende online.

Vælger du en total kassesystemløsning fra os, kan du tilbyde dine standlejere:

  • Adgang til eget onlineunivers,
  • Mulighed for individuel oprettelse af varer hjemmefra via onlinesystem, så prismærker blot afhentes i butikken,
  • Detaljeret rapportering over salg helt ned på produktniveau, eksempelvis “røde nikesko str. 22”,
  • Mulighed for at forlænge standleje online med indestående tilgodehavende fra salg,
  • Mulighed for at få tilgodehavende udbetalt løbende i butikken,
  • Tilgodehavende kan bruges til forlængelse af standleje, købe andre produkter – standlejer bestemmer selv.

Vi har gjort det nemt at være kunde hos dig!

Spar tid og sælg mere med loppemodul til dit kassesystem

Som butiksejer er der to ting, som du har særligt fokus på; salg og kundeservice. Derfor er det vigtigt, at du ikke skal bruge unødig tid på IT og systemer – det skal bare fungere.

Med loppemodulet til dit kassesystem frigives netop mere af din tid, så du kan fokusere på salg, kundeservice, udvikling af koncepter mv.

Som butiksejer får du gennem løsningen til loppebutikker mulighed for:

  • Øget mersalg, idet standlejere får nem mulighed for at bruge eget overskud på at købe varer ved andre reoler,
  • Print af de prismærker, standlejeren skal bruge – og ikke flere. Slut med spild!
  • Integration til et af Danmarks mest udbredte økonomisystemer, e-conomic,
  • Mindre tid brugt på administration og oprettelse af varer – standlejer klarer det selv hjemmefra.

Hvem er Amero?

Amero leverer brugervenlige kassesystemer til hele Norden. Vores kassesystemer er baseret på FlexPOS kassesoftware.

Vores kunder tæller små fysiske butikker, men også større kæder med butikker og webshops. Vi leverer løsninger til mange forskellige brancher, og loppebutikker er en af de brancher, vi har udviklet en specialiseret løsning til.

Du skal have den bedste support i branchen, så hvis der skulle opstå problemer med kassesystemet, er vi klar på telefonen hverdage mellem 9-17 og vagttelefonen hele døgnet. Vi svarer telefonen indenfor gennemsnitligt 10 sekunder.

Hvad består selve kassesystemet af?

Med et kassesystem fra Amero får du et komplet kassesystem. Du får touch PC med tilhørende bonprinter, pengeskuffe, håndscanner og labelprinter, betalingsterminal og licens til FlexPOS. FlexPOS kassesoftware er solidt og gennemtestet gennem flere år.

Vi opsætter det hele for dig, og gennemgår funktioner sammen med dig, så du er tryg i at anvende systemet og dets muligheder. 

Hvordan opretter standlejer produkter?

Dine kunder – standlejerne – får deres egen, simple hjemmeside, hvorfra dit nemt kan oprette produkter med eller uden pris. Når de kommer ned i din butik, kan du hurtigt se standlejers produkter fra dit kassesystem og printe det antal prismærker, som passer til antal produkter. Slut med spil af labels!

FlexPOS kassesoftware

Når du køber et kassesystem gennem Amero, får du licens til FlexPOS kassesoftware. FlexPOS er topmoderne kassesoftware til dit kasseapparat, der er udviklet med henblik på at være brugervenligt og samtidigt give mulighed for at integrere med et hav af andre systemer med formålet at lette administrative opgaver i din hverdag.

Knapper og funktioner kan tilpasses til lige præcis din butik. Samtidig får du adgang til FlexPOS BackOffice, som er et online administrationsprogram. Her kan du administrere stande, opsætte kampagner, designe kvitteringer og meget mere.

Hvad er Ameros loppemodul?

Hos Amero har vi udviklet et loppemodul, som er en platform, der opretter og lagrer information om standlejer og deres salg. Du kan tilgå modulet fra dit kassesystem, hvorfra du kan oprette stande, printe byttemærker, hjælpe med at oprette varer osv.

Dine standlejere får egen profil med login, så de selv kan oprette varer, følge salgsstatistikker og få udbetalt penge løbende – nemt og bekvemt!

Integration til e-conomic økonomisystem

E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. Loppemodulet kan integreres til e-conomic, så arbejdet med salg og kommission klares automatisk. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.

Derfor skal du vælge en totalløsning fra Amero til din loppebutik

  • Nemt at lære og lynhurtigt i den daglige betjening af kunder
  • Integration til et af Danmarks førende økonomisystem, som gør din dagsopgørelse, bogføring og afregning til en leg
  • Tilbyd standlejere at følge deres salg via egen profil, hvorfra de også hurtigt selv kan oprette varer via det brugervenlige system på mobil eller PC
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.