Alt i én pakke

- Kassesystem inkl. scanner, bonprinter osv.
- Bookingsystem med oversigt over stande og salg
- Integration til økonomisystem
- Brugervenligt afregningsmodul til standlejer

Danmarks, måske, bedste totalløsning til din loppebutik eller dit loppesupermarked

Komplet brugervenlig kasseløsning med bookingmodul til loppebutikker, loppesupermarkeder eller reolmarkeder leveret i partnerskab af Amero og Loppestand. Løsningen er for dig, der driver en butik, hvor du udlejer stande, reoler eller lignende til private, der vil sælge deres ting, mod at du får kommission for salget.

Totalløsningen med Amero kassesystem og Loppestand bookingsystem

Online Booking

Standlejer oprettes, booker stand og betaler. Alle oplysninger sendes automatisk til Loppemodul.dk, hvor standlejer kan følge salget af sine varer og se beløb til udbetaling fra butikken.

Loppemodul

Loppemodul.dk sender standlejers oplysninger til kassesystemet, hvor standlejer oprettes med produktnummer. Loppemodul.dk sender også standlejers oplysninger til e-conomic for nem standafregning.

Amero Kassesystem

Kassesystemet består af touch kasseapparat, FlexPOS kassesoftware og FlexPOS BackOffice. Standlejers produktnummer fremgår også i kassesystemet. Salgdata sendes til Loppemodul.dk og e-conomic.

Integration

Salgsdata fra kassesystemet sendes til e-conomic, som gør bogføring nem. Standlejer oprettes også i e-conomic, så du nemt kan afregne korrekt til standlejer med Ameros standafregning.

Hvem er Amero?

Amero leverer kassesystemer til +600 forretninger i hele Danmark. Vores kassesystemer er baseret på FlexPOS kassesoftware. Vores kunder tæller både små fysiske butikker, men også større kæder med butikker og webshops. Vi leverer løsninger til mange forskellige brancher, og loppebutikker er en af de brancher, vi har udviklet en specialiseret løsning til. Vi bestræber os på at levere den bedste support i branchen, så hvis der skulle opstå problemer med kassesystemet, er vi klar på telefonen hverdage mellem 9-17 og vagttelefonen hele døgnet.

Hvad består kassesystemet af?

Med et kassesystem fra Amero får du et komplet kassesystem. Du får touch PC med tilhørende bonprinter, pengeskuffe, håndscanner og labelprinter, betalingsterminal og licens til FlexPOS og du har flere tilvalgsmuligheder. FlexPOS kassesoftware er gennemtestet i +1700 forretninger. Vi opsætter det hele for dig og introducerer dig til systemet. Du har mulighed for at printe labels til standlejers produkter direkte fra kassesystemet. Derudover får du integration til økonomisystem, adgang til vores loppemodul og meget mere. Det sparer dig tid og gør det nemt at drive en loppebutik.

FlexPOS kassesoftware

Når du køber et kassesystem gennem Amero, får du licens til FlexPOS kassesoftware. FlexPOS er topmoderne kassesoftware til dit kasseapparat, der er udviklet med henblik på at være brugervenligt og spare medarbejderne tid i dagligdagen. Knapper og funktioner kan tilpasses til lige præcis din butik. Samtidig får du adgang til FlexPOS BackOffice, som er et specialudviklet administrationsprogram. Her kan man administrere produkter, opsætte kampagner, designe kvitteringer og meget mere.

Hvad er Loppemodul.dk?

Hos Amero har vi udviklet loppemodul, som er en platform, der opretter og lagrer information om standlejer og deres salg. Denne data sendes frem og tilbage mellem loppemodul, FlexPOS BackOffice og e-conomic. I loppemodul samles information om standlejer såsom: kontonummer, navn, adresse, telefonnummer, satsen for kommission osv. Standlejer kan til enhver tid følge med i, hvor meget de har solgt for på deres stand, og hvor meget butikken skal udbetale til dem.

Integration til e-conomic økonomisystem

E-conomic er et essentielt økonomisystem for loppebutikker. E-conomic arbejder sammen med vores kassesystem og loppemodul.dk, så du er sikret, at du altid bogfører korrekt. Loppemodul sender standlejer data direkte til e-conomic, hvor standlejeren oprettes, så afregningen kan ske. Salgsdata fra kassesystemet sendes ligeledes til e-conomic, som gør din dagsopgørelse og bogføring nem.

Hvordan afregner jeg med standlejerne?

Amero har udviklet et afregningsmodul i e-conomic. Med det værktøj kan I nemt og hurtigt afregne butikkens stande, hvor du også sikrer dig, at standlejerne får det korrekte beløb udbetalt. Med vores afregningsmodul vil du typisk kunne afregne alle stande på 10 minutter i stedet for manuelt at lave overførsler til hver stand. Se her en video, hvordan afregningen foregår.

Hvem er Loppestand?

Loppestand er et brugervenligt online bookingsystem, der er udviklet af webbureauet SideWalk. Det er særligt tilpasset loppebutikker og letter din hverdag ved at holde styr på dine reoler, stande, priser og dine kunder. Bookingsystemet er med fuld integration til dit kasseapparat. Overblik og brugervenlighed – du opnår kvalitet fra start. Loppestand bookingsystem giver dine kunder mulighed for at booke stande i din loppebutik online via din hjemmeside. Det gør din kundeoplevelse nemmere og mere flydende.

Hvad består bookingsystem af?

Loppestand bookingsystem består af:
– frontend booking via din hjemmeside
– administrationspanel, så du kan se hvilke kunder som har købt hvilke stande og i hvilke perioder
– Dashboard der skaber overblik over dine stande og din forretning
– Online betaling med QuickPay som indløsningspartner på din løsning
– Mulighed for at uploade en standskitse, som giver dine kunder muligheden for at se hvilke stande som er ledige og placering i butik
– Mulighed for backend booking, personale brugerstyring med forskellige administratorrettigheder

Hvordan fungerer bookingflowet?

Online betaling

Som kunde skal man ud fra den periode og det antal stande, man har booket online, betale for løsningen med det samme. Med Loppestand bookingsystem vil dine kunder kunne betale med mere end 360 forskellige betalingskort og MobilePay. Vi anvender QuickPay som indløsningspartner på din løsning. Det er nemt og sikrer at bookingen er betalt upfront uden problemer.

Integration med Amero kassesystem

Loppestand har i samarbejde med Amero lavet en færdig integration til FlexPOS, som snakker sammen med dit kasseapparat.

Faste priser

Leje

af Amero kassesystem og mere

Kr.849,-

Pr. md./ 36 mdr.

Kontant kr. 24.999,-
Inkl. konfigurering og undervisning

Licens

af FlexPOS kassesoftware, loppemodul og standafregningsmodul

Kr.1.499,-

Pr. md.

Inkl. dansk support

Opsætning

af Loppestand bookingsystem

Kr.3.999,-

Opstartsbeløb

Opsætning af bookingsystem
Integration til Amero kassesystem
Undervisning i systemet
Ekskl. datamigrering fra gammelt til nyt systemsystem

Licens

af Loppestand bookingsystem

Kr.1.299,-

Pr. md.

Inkl. dansk support
Hosting af Loppestand løsning
Min. 12 mdr. binding

Tilvalgskøb

Hjemmeside

Standard WordPress tema

Kr.4.999,-

Opstartsbeløb

Wordpress hjemmeside
Brugervenligt administrationssystem
Inkl. 1 times tlf. undervisning
Ekskl. webhotel og hosting

Webhotel & hosting

kun ved køb af hjemmeside

Kr.149,-

Pr. md.

Min. 12 mdr. binding 10 GB plads
Gratis SSL certifikat

Download brochure Læs mere i brochuren her

Download brochure

Med vores brochure giver vi dig mulighed for at gå i dybden med mulighederne og den tekniske løsning fra Amero og Loppestand, så du får et grundigt indblik i, hvordan løsningen er udviklet.

Derfor skal du vælge en totalløsning fra Amero og Loppestand

  • Nemt at lære og lynhurtigt i den daglige betjening af kunder
  • Integration til e-conomic som gør din dagsopgørelse, bogføring og afregning nem
  • Hurtigt overblik over kunder, reoler, stande og priser med bookingsystemet
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.