4.6/5

Kassesystem til café, restaurant og kantine

Til brancher med fokus på servering samt take-away leverer vi en simpel og brugervenlig POS-løsning, som muliggør hurtig, nem og sikker betjening af gæster i travle tider. Det er ligeledes muligt at gøre brug af selvbetjening, såfremt man vil tilbyde sine gæster muligheden for at betjene sig selv. 

FlexPOS kasseapparatet

FlexPOS kassesoftwaren er udviklet med henblik på at være så brugervenligt som muligt, og giver dine medarbejdere en intuitiv brugerflade at arbejde med, så de i stedet for at kæmpe med komplekst IT, kan fokusere på at yde en god service. Systemet udvikles løbende, så softwaren holder dig på forkant med tiden. 

Har du en forretning i resturationsbranchen, vil du opleve, at systemer tilbyder en række fordele som bl.a. mulighed for køkkenprint, integreret vægt, selvbetjening og cafémodul med bordoversigt.

FlexPOS BackOffice

Med et kasseapparat fra Amero følger FlexPOS BackOffice. BackOffice er et specialudviklet, online administrationsprogram, hvor du nemt og hurtigt kan styre mange dele af virksomhedens drift, såsom produkter, kampagner og priser.

I BackOffice kan du med lagerstyring også holde styr på lageret, og systemet genbestiller automatisk, når lagerbeholdningen når et minimum. Du kan også bruge BackOffice til medarbejderstyring og planlægning af vagter. Sidst men ikke mindst kan du i BackOffice få adgang til realtidsdata om  dine salg, som giver dig et fyldestgørende overblik over forretningen. 

Få bordoversigt med cafémodul

Hvis du driver en café eller restaurant, hvor der er flere borde der skal holdes styr på, vil det være oplagt at tilføje cafémodulet til din kasseløsning. Cafémodulet sikrer et fyldestgørende digitalt overblik over restaurantens borde, og kan hjælpe dig med at holde styr på, hvilke borde der er ledige eller optagede. 

Vigtige funktioner og fordele ved brug af cafémodul:

Funktioner der frigiver tid i restaurationsbranchen

Et kassesystem skal gøre din hverdag lettere og din forretning mere effektiv.
Derfor har vi altid fokus på at tilbyde dig brugervenlige funktioner i vores kassesystem, så du får mere tid til din forretning.

Lev op til lovkrav fra SKAT

Fra januar 2024 trådte en ny lov om digital registrering af salg på kasseapparater i kraft, som gør sig gældende for en række forretningstyper inden for restaurationsbranchen. Kassesystemer fra Amero overholder alle lovkrav fra SKAT.

Faste kunder

Systemet opsamler nemt data fra de faste kunder. De kunder, som henter frokost og handler på kredit, får nemt registreret det, de afhenter eller får leveret. Tag blot stilling til, om de skal betale kontant eller en regning via integration til et økonomisystem.

Rapporter og statistik

Klare oplysninger er afgørende for enhver leder. Kassen rapporterer og giver et interaktivt overblik over en bred vifte af performance målinger. Vi tilbyder også en række skræddersyede rapporter, som tilpasses din virksomheds behov.

Overskuelig menu

Du opsætter de varer, som systemet har brug for og har derfor hele dit sortiment indenfor en fingers rækkevidde. Fleksibiliteten gør, at varesortimentet kan tilpasses hver enkelte cafe, så du hurtigt og effektivt kan servicere dine kunder.

Køkkenprint

Ordrer tastes i systemet og printes til køkkenet. Du undgår, at køkkenpersonalet ikke kan læse håndskriften fra kassepersonalet og sedler, som forsvinder, hvilket mindsker fejl. Du sparer tid og undgår sure kunder.

Afregning med vægte

Med vores kassesystem har du mulighed for at kunne afregne med vægt. Dvs. at når dine kunder kommer med deres mad på tallerkenen, stilles denne på vægten og kunden betaler for maden.

Lad gæster betjene sig selv

Restaurationsbranchen gør i stigende grad brug af selvbetjeningsløsninger, som skyldes en række fordele, som hjælper med at optimere drift, forbedre kundetilfredshed samt øge indtjeningen – uanset om du eksempelvis driver en kantine eller en almindelig restaurant. 

Med en selvbetjeningsløsning kan dine gæster betjene sig selv, uden at skulle fange en tjeners opmærksomhed, hvilket sikrer øget effektivitet – både hos dine medarbejdere og dine gæster. Selvbetjeningsløsningen giver ligeledes dine gæster et fyldestgørende overblik over mulige køb samt tilbyder anbefalinger, som i sidste ende kan føre til mersalg. Denne mulighed kan også være med til at forbedre oplevelsen for dine gæster, da selvbetjeningen giver dem kontrol over deres købssituation. 

Sidst men ikke mindst kan en selvbetjeningsløsning reducere forretningens omkostninger, da du med denne løsning kan sænke personaleomkostninger. Selvbetjening er nemlig ikke lig med dårlig service – snarere tværtimod. 

FlexOrder sikrer strømlinede processer

Med FlexOrder modulet får du et tre-i-én set-up, som kan tage din betjening til helt nye højder: nemlig et kassesystem, en køkkenskærm til personalet, og en kundeskærm til kunderne.

Tag imod bestillinger, ændr bestillingernes status alt efter om de afventer, tilberedes, er færdige eller helt afsluttede, og styr status på bestillinger fra de forskellige skærme. Ændringen vil opdateres på de forskellige skærme, så alle kan følge med, uanset hvor i forretningen man er. 

FlexOrder er specialudviklet til vores kunde Sushi Daily. De ønskede nemlig en 360 graders POS-løsning, som kunne håndtere både bestillingsoversigt samt status på bestillinger – både for forretningens personale og kunderne. Læs mere om deres løsning her.

Den komplette kasseløsning

Den ideelle kasseløsning er individuel for hver forretning, alt efter forretningsbehovene. Vores hovedfokus er at tilbyde en grundlæggende, brugervenlig og pålidelig kasseløsning, der kan tilpasses og skræddersyes efter hver enkel virksomheds unikke behov.

For at gøre denne tilpasning så nem og effektiv som muligt, har vi skabt en oversigt over de mest almindelige tilvalg til vores kasseløsning inden for restaurationsbranchen. Denne oversigt kan hjælpe dig med at identificere de funktioner, der vil være mest gavnlige for netop din forretning:

Restauration citat Jysk Vin Vinbar

Succeshistorier fra vores kunder

HAVS Løkken Detail
HAVS
Et krav om samlet lagerstyring på tværs af to fysiske og ét online salgssted førte HAVS til en POS-løsning fra Amero med integration til DanDomain ...
Køng Auto AS Detail
Køng Auto A/S
Amero var den eneste POS-leverandør, som kunne hjælpe Køng Auto A/S med at opfylde de krav, autoværkstedet havde til en kasseløsning. I dag er et ...
Vural Kocak, Medicin og Sundhed Detail
Medicin & Sundhed
Selvbetjeningskasse fra Amero har muliggjort landets første ubemandede butik med sundhedsprodukter i Farum. Succesen er så stor, at folkene bag har flere ubemandede butikker i ...
Top_SkinSense (2) Detail
SkinSense
Amero har hjulpet SkinSense med en komplet kasseløsning, som med en integration til webshop, økonomi og varemodtagelse nu er omdrejningspunktet for hele SkinSenses forretning.
Detail
HUSET Men & Women
Hans-Peder (HP) overtog HUSET Men & Women i 2016, og siden er det gået stærkt med udviklingen for den lokale modebutik. HUSET i Hvide Sande ...
Modeloppen og Hoppeloppen_top banner Detail
Modeloppen og Hoppeloppen
‘’Køb lækkert tøj med omtanke’’ – det er ordene, der pryder bygningens facade, når man bydes velkommen til loppebutikken i Aabybro. Modeloppen er stiftet af Tina ...
LetKøb 247_facade_POS_selvbetjening_top banner Detail
LetKøb 24/7
Hos Amero bestræber vi os altid på at udvikle de bedste løsninger med henblik på vores kunders behov. Vi har stor forståelse for, at hver ...
Guldsmed Boye_Amero_udstilling_smykker Detail
Guldsmed Boye
Amero har leveret en komplet FlexPOS-løsning hos Guldsmed Boye butikkerne i Aarhus og Silkeborg. Det var vigtigt for indehaveren, Lars, at få et system, som ...
Golfshoppen.com_Amero_Selvbetjening_POS Detail
Golfshoppen.com
Golfshoppen.com har siden 2003 eksisteret online som en webshop, hvorfra de har solgt alt, hvad hjertet begærer indenfor golfudstyr. I 2019 opstod interessen for fysiske salgssteder, og ...
GEjSER butiksfacade_Amero Detail
GEjSER
Tilbage i 2011 startede GEjSER som en lille enkeltmandsvirksomhed, og samme år startede vores nuværende direktør og ejer Amero Kassesystemer. De to parter fandt hurtigt ...
Dot Keramik Detail
Dot Keramik
Hos Amero leverer vi simple og brugervenlige løsninger til mange brancher, herunder både store og små detailbutikker. Det kan være meget forskelligt fra forretning til ...
Clara H tøjbutik x Amero Detail
Clara H i Risskov
Hos Amero kommer vi rundt til mange forskellige butikker i hele landet. Fælles for dem alle er vigtigheden af den gode kundeoplevelse. En af de ...
Luupe tøjbutik_POS stationær Detail
Luupe
Luupe er en moderne tøjbutik i Kolding, som sælger tøj, smykker og diverse andre produkter inden for mode. Luupe var på udkig efter en kasseløsning, ...
4.6/5