Den gode oplevelse på tværs af systemer Gå til online billetløsning

Den gode oplevelse på tværs af systemer

Hvis der er noget vi har lært af vores kunder i attraktionsbranchen, så er det værdien af at have et brugervenligt IT-system, som nedsætter tid brugt på administrativt arbejde og øger tid brugt på gæster. Det gælder både, hvis du har behov for et kassesystem til museum, kassesystem til galleri eller et kassesystem til en forlystelse.

Vi kan tilbyde en samlet POS- og billetløsning, som opfylder netop dette.

  • Salg af billetter fysisk og online
  • Fokus på den sikre og gode oplevelse
  • Simpel håndtering af billet- og medlemstyper
  • Overblik over gæster og medlemmer
  • Indblik i ordrer og gæsters handlinger
  • Relevant statistik over besøg, onlinesalg m.v...….

Frank Allan Rasmussen
Museumschef, Industrimuseet Frederiks Værk & Knud Rasmussens Hus
Mit valg faldt hurtigt på Amero, fordi de med deres brede vifte af professionelle løsninger kunne opfylde alle de krav, vi som kulturinstitution havde. Hele processen var dialogbaseret. I fælleskab fandt vi frem til de løsninger, som set fra min stol var de optimale. Leverancerne og tidsfristerne blev overholdt til punkt og prikke, og det på trods af, at der var tale om tre forskellige lokationer. De to medarbejdere fra Amero der underviste gjorde det i øjenhøjde og med stor pædagogisk indlevelse. I dag har vi haft Ameros system i hele sæson 2021, og vi er stadig glade for løsningerne. Hverdagen er blevet nemmere for vores frontpersonale, og systemet giver mig et langt bedre overblik over de daglige forretninger. Ameros kassesystem er super brugervenligt, serviceniveauet er højt og det fungerer bare! Vi er tilfredse.

Er du interesseret i at høre mere?

Vi sidder klar til at tage en snak med dig om netop jeres attraktion, situation og behov. Ud fra vores snak, sender vi gerne et forslag og tilbud på den optimale løsning for jer.

Skab loyale gæster med en loyalitetsklub

Skab loyale gæster med en loyalitetsklub

Når du har en forretning som tager udgangspunkt i oplevelser, er det selvfølgelig helt naturligt at have fokus på dine kunder og gøre oplevelsen til den bedste. En måde du kan gøre det på, er ved at interagere med dem!

Med et kasseapparat fra Amero til museum, galleri eller forlystelse har du mulighed for at kommunikere med dine medlemmer gennem en App og SMS’er med et loyalitetsmodul. På den måde kan du give dine besøgende mulighed for at have fx stempelkort i deres app, og du kan sende tilbud eller information om arrangementer på sms til dem.

Gør din bogholder glad

Gør din bogholder glad

Vores kassesystem til museer og attraktioner kan integreres med mange økonomisystemer, så du eller din bogholder slipper for dobbeltarbejde ved at skulle taste dagens omsætning ind manuelt. På den måde sparer du en masse tid, som du kan bruge på dine gæster i stedet.

Ditte
Museum for Papirkunst
Det er let at bruge, både for øvede og nye medarbejdere som har/ikke har erfaring med kassebetjening. Man kan sætte farver på de vigtigste knapper så man hurtigt finder dem, og systemet til mærkning af varer kører gnidningsfrit, det er vi glade for. Supporten er tip top, altid hurtigt og venligt.

Indgangssystem

Vil du gøre det endnu nemmere for dine gæster at besøge dig, så er en indgangssystem en smart og effektiv måde at lukke gæsterne ind på. Den er især effektiv, hvis du har en høj volumen af gæster der skal igennem indgangen med billetter, eller hvis du gerne vil optimere dine ressourcer.

For at vise helt præcis hvor smart det er, har vi lavet en video herunder, som viser hvor nemt og simpelt indgangssystemet fungerer. Det gør det også tydeligt for dig, om det er en funktion, der vil passe til lige netop din attraktion.

Vi leverer til