Det bedste kassesystem til boghandlere

Søger du en samlet professionel kasseløsning til din boghandel? Med en brancheløsning fra Amero får du et kassesystem, som er lavet til lige netop dine behov og vores erfaringer med branchen. Vi kan helt sikkert gøre din hverdag som forretningsdrivende mere effektiv, ved at samle kasse, økonomi, og lagerstyring i det samme system!

Grundløsningen på et POS-system fra Amero til boghandlere er en touchskærm, bonprinter og pengeskuffe. Dertil vælger de fleste også at få en labelprinter og scanner med, så de undgår tastefejl, når en vare f.eks. skal oprettes. Derudover er en betalingsterminal også en nødvendighed for boghandlere, så du effektivt kan ekspedere dine kunder og nemt lade dem betale for deres varer.

Udover det vil det være smart at vælge en integration til et regnskabsprogram, da det helt sikkert vil lette din hverdag, undgå menneskelige tastefejl, og du vil spare adskillige timer brugt på din bogholder.

FÅ ET SYSTEM UDVIKLET TIL BOGHANDLERE

Vi har samlet de mest vigtige funktioner i et kassesystem til dig, som har en boghandel. Vi har års erfaringer med lige netop denne branche og kan nemt guide dig.

AUTOMATISERET BOGFØRING

De fleste boghandlere vælger at lade kassesystemet automatisk bogføre dagens salg og justere lageret i det øjeblik, at varerne sælges. Har du en webshop tilknyttet, kan systemet også opdatere lagertal og varer her. Du får styr på økonomien for butikken og en glad revisor!

RAPPORTER & STATISTIK

Kassen rapporterer og giver et interaktivt overblik over en bred vifte af performancemålinger, hvilket er vigtigt for en succesfuld forretning. Vi tilbyder, udover standard rapporter, en række skræddersyede rapporter, som tilpasses din virksomheds behov.

NEM BETALING FOR DIG OG KUNDEN

Med vores kassesystem kan du tage imod kontanter, kreditkort og andre betalingsmidler med spidsen af en finger. Kassesystemet beregner og skriver, hvad der er indbetalt på kassesystemet og hvor meget, som skal gives retur. Nemt og effektivt for dig med en travl hverdag!

Jeanette Andersen
Daglig leder, Fredensborg Boghandel
Det er nemt at gå til, vi har meget hurtigt vænnet os til at bruge det, og det er nu en stor del af vores hverdag.
Vi trækker salgslister og bruger det til genbestilling af varer, hvilket er supersmart.

Vi har nok overbelastet jeres support afdeling med alle mulige spørgsmål, men vi har fået kæmpestor hjælp og er meget taknemmelige.

Smart og effektiv lagerstyring

Lagerstyring vil gøre din hverdag nemmere i din boghandel, da du får et godt overblik over dit lager og dine varer. Der findes mange fordele ved lagerstyring og vi har samlet et par stykker her:

  • Føre webbaseret lagerstyring som kan betjenes fra alle browsere
  • Registrere vareoprettelse og modtagelse
  • Håndtere varianter (f.eks. e-bog/hardback/paperback)
  • Trække rapporter som lagerværdiliste (antal x kostpris), lagerbevægelser m.m.
  • Optælle lager på stregkode og/eller varenumre

Vi gør det nemt at flytte din eksisterende data

Vi ved, at det for mange kan være skræmmende at vælge at skifte til et nyt kassesystem og skulle have alt ens data med. Men bare rolig – hos Amero har vi prøvet det mange gange før, og ved, hvordan vi bedst flytter din data fra det gamle til det nye system.

Brugervenligt system og hurtig support Læs mere om vores support her

Brugervenligt system og hurtig support

Søger du et nemt og brugervenligt system, så har vi det helt sikkert til dig! Du får et kassesystem som er intuitivt og nemt at oplæres i, og som helt sikkert vil spare dig for en masse tidskrævende ressourcer. Med et kassesystem fra Amero, kan du også udvide dit system i takt med at din virksomhed vokser. Du kan altid tilkøbe funktioner eller integrationer, som vil optimere din forretning, f.eks. integration til webshop eller en statusscanner.

Derudover er en hurtig og effektiv support også essentiel for din forretning. Når man benytter IT-software, kan man ikke undgå at der en gang i mellem vil opstå udfordringer, og her skal du altid have mulighed for at få hjælp hurtigt! Derfor har vi en support, der svarer indenfor 10 sekunder og hurtigt kan hjælpe dig.

Se her hvor nemt kassesystemet er

Print labels og byttemærker til dine produkter Læs mere om muligheder for labelprint

Print labels og byttemærker til dine produkter

Som standard i vores kasseapparat løsning kan du printe labels direkte fra kassen, hvor du kan søge et produkt frem og printe prismærker og byttemærker på en labelprinter. Det eneste, det kræver, er en labelprinter.

Ønsker du mere avancerede labelprint, har du mulighed for at få et særskilt labelprint-modul tilknyttet, hvor du kan fremsøge varer og udskrive labels på mange forskellige måder. Labelprint-modulet kan installeres på enhver computer, hvilket betyder, at du ikke behøves bruge kasseapparatet i butikkens åbningstid, som du skal med standard labelprint, men i stedet benytte en computer på eksempelvis dit lager, hvor du har installeret labelprint-modulet og en labelprinter. Det gør modulet fleksibelt og giver flere muligheder i hverdagen.

 

Gør dit kassesystem fremtidssikker

Med et digitalt kassesystem fra Amero, har du sikret dig selv mange år frem, da du får et online og udviklende system. Vores softwareleverandør, FlexPOS, sørger for at systemet altid er opdateret, og de udvikler hele tiden nye funktioner, så din forretning kan følge med fremtiden og udviklingen. Det gør vi også hos Amero, hvor vi hele tiden arbejder på at kunne integrere kassesystemet med dine vigtigste funktioner, såsom en webshop, økonomisystem eller en bestemt leverandørservice. Har du specielle ønsker til udvikling, har du også altid mulighed for at tage en snak med vores forretningskonsulenter, som kan fortælle dig om det kan lade sig gøre og rådgive dig til den bedst mulige løsning. Kort sagt er det meste muligt hos os, det er kun din fantasi der sætter grænserne.