Få et indblik i Glasmuseet Ebeltofts løsning fra Amero

Få et indblik i Glasmuseet Ebeltofts løsning fra Amero

Hos Amero leverer vi kassesystemer tilpasset til attraktioner, som er en del af det, vi kalder for Amero oplevelser. En af de steder,  vi er stolte leverandører til, er Glasmuseet Ebeltoft.
Glasmuseet blev indviet i 1986, og har i mange år udstillet international glaskunst og tilbudt kulturelle aktiviteter på museet og i den arbejdende glashytte, der har åbent hele året rundt. Museet har mange besøgende, der skal betjenes gennem kassesystemet årligt, særligt i højsæsonerne, og derfor er det vigtigt, at de har et kassesystem, der passer til netop deres behov.

På siden her kan du læse mere om vores løsning til Glasmuseet, der blandt andet indeholder:

  • Et intuitivt og brugervenligt kassesystem med FlexPOS BackOffice
  • Integration til økonomisystem
  • Moduler til attraktioner
  • Fysiske årskort
  • Og meget mere…

 

Nemt og brugervenligt kassesystem til din attraktion

  • Kassesystem med skræddersyede moduler til attraktioner
  • Integrationer til både webshop, økonomisystem og Kulturnaut
  • Billetløsning der gør det muligt både at sælge billetter online og fysisk
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.
Backoffice

Backoffice

Med alle kasseapparater fra Amero medfølger FlexPOS kassesoftware, hvor FlexPOS BackOffice er inkluderet. I BackOffice har din forretning mulighed for at styre, hvilke funktioner dit kassesystem skal have, hvilke knapper der skal vises og meget mere. Det er også her, du har mulighed for at oprette nye varer, holde øje med statistikker og meget mere.

Hos Glasmuseet har det været nemt for dem at sætte deres kasseapparat og varer op, så det virker mest intuitivt for deres medarbejdere. Som en medarbejder selv udtrykker det “Der er mange gode funktioner på kasseapparatet,  vi af og til udnytter, som er smart”. Med BackOffice har du som attraktion selv mulighed for at sætte din forretning op, så det passer til dine behov.

Intuitivt og brugervenligt

Intuitivt og brugervenligt

Noget af det mange af vores kunder sætter særlig pris på ved vores kassesystem, er brugervenligheden. Her er Glasmuseet ingen undtagelse. Hos museet har de flere forskellige typer af medarbejdere, der bruger kasseapparatet i forskellig grad. Det betyder, at de både har frivillige, sæsonmedarbejdere og faste medarbejdere, der bruger systemet hele året rundt. Hos de mange frivillige giver det en særlig værdi, at systemet er nemt, også selvom man ikke bruger det hver dag.

Brugervenligheden var i fokus, fordi de ansatte i butikken nemt skulle kunne sætte sig ind i systemet og håndtere produkter, gavekort, byttemærker, returvarer mv.

Brugervenligheden af kassesystemet, hvor de har fået tre ens kasseapparater, er noget medarbejderne på glasmuseet har fået særlig gavn af. Om brugervenligheden fortæller Administrationschef Jan Frandsen:

 

Jan Frandsen
Administrationschef
Det var en væsentlig forbedring at få lavet det her fælles kassesystem fra jer, hvor vi har tre ens kasser. Fordi vi havde tre forskellige kasseapparater før, hvor det blandt andet ikke var til at samle op på manuelle opgørelser. Så nu er det både lettere for os og de der betjener kassen, hvor der er rigtig mange frivillige, hvilket gør at det skal være intuitivt, hvordan man bruger kassen.
Integration til e-conomic  Læs mere om vores økonomiintegrationer

Integration til e-conomic

Hos Glasmuseet gør de brug af de vores økonomiintegration til e-conomic. Med en integration til et økonomisystem har du som kunde mulighed for at få dine salgsdata og dagsopgørelser sendt og lagret automatisk i dit økonomisystem. Og ikke nok med det: hvis du har mere end én kasse til din attraktion, vil de enkelte kasser sende deres data direkte til økonomisystemet, hvor data fra alle kasserne samles.

På museet i Ebeltoft var det særlig vigtigt, at deres tre kasser kunne snakke sammen på et højere niveau, særligt i forhold til salg og besøgsstatistikker, så det er muligt at have et overblik. Derfor er de meget glade for deres integration til e-conomic, da de sparer dem for en masse tid, fordi de ikke længere behøver at indtaste og overføre data manuelt fra de forskellige kasser. De bruger heller ikke lang tid på at skabe overblik længere, da alt data er samlet ét sted.

 

Specialdesignede moduler til attraktioner

Specialdesignede moduler til attraktioner

Hos Amero har vi mange attraktionskunder. Vi ved derfor, hvad der skal til for at drive en attraktion. Derfor har vi også videreudviklet på vores attraktionsløsning, så vores kasseapparater har specialdesignede moduler, der passer til attraktioner. Nogle af de funktioner, du finder til attraktioner, er medlemsmoduler, statistikker og rapporter henvendt til brugbar data for attraktioner, billetløsning og meget mere.

Hos Glasmuseet i Ebeltoft gør de blandt andet brug af vores medlemsmodul, hvor de registrerer de besøgende, der ønsker et årskort. Hos museet har de også en gruppe af besøgende, der hedder “Glasmuseets venner”, der også bliver administreret der. Derudover gør museet brug af en række besøgsstatistikker, så de kan holde øje med besøgstal og lignende.

Fysiske årskort

Fysiske årskort

Noget af det, som mange af vores attraktionskunder gør brug af, er årskort eller medlemskort. På den måde har de mulighed for at sikre loyale gæster, der vil komme tilbage i løbet af året. Her er Glasmuseet i Ebeltoft ingen undtagelse.

På museet gør de brug af vores fysiske årskort, et plastikkort, som gæster kan have i pungen. På den måde kan de altid komme tilbage, når de har lyst. Årskortet kan også laves som medlemskort, gavekort og/eller tilgodebevis. Det fysiske plastiskkort fra Amero er lavet af genanvendt plastisk, og du har som kunde mulighed for at lave dit eget design til kortet. Hos Glasmuseet har de indsendt eget design, så det passer lige netop til deres behov.

Du kan læse mere om vores fysiske årskort og dine muligheder her.

Anna Ibrahimi
HR - og butikschef
Supporten fungerer bare og der er altid god service. Nogle gange inden jeg ringer ind kan jeg godt tænke , at det sikkert er mig der ikke forstår det, men de er altid klar til at hjælpe, også selvom det er mig der ikke er så IT-kyndig. Når man ringer ind, får man altid løst det, og hvis de ikke lige kan hjælpe med problemstillingen er de gode til at sige “hæng lige på” eller viderestille til en person der kan hjælpe. De er også gode til at vende tilbage, hvis spørgsmålet kræver lidt mere.
Altid god service i supporten

Altid god service i supporten

En af de ting, vi sætter rigtig stor fokus på hos Amero, er den gode support. Vi leverer dansk support, og tager i gennemsnit telefonen inden for 10 sekunder. På den måde er vi altid sikre på, at kunne hjælpe vores kunder godt videre, såfremt der skulle opstå problemstillinger.

Vi ved, det kan være presset, og at der kan være rigtig mange besøgende på én gang, i højsæsonen, og derfor gør vi en dyd ud af at stå til rådighed, hvis en problemstilling skulle opstå.

Hos Glasmuseet ligger de særlig vægt på den gode support, når vi spørger dem, hvordan det går med systemet. Særligt i administrationsafdelingen, har de været glade for at kunne ringe ind og få hjælp, selv ved de mindste spørgsmål.