Dot Keramik har en brugervenlig alt i én kassesystemløsning

Hos Amero leverer vi simple og brugervenlige løsninger til mange brancher, herunder både store og små detailbutikker. Det kan være meget forskelligt fra forretning til forretning, hvilke behov man har, og derfor tilpasser vi  vores løsning til kundernes behov.

Hos Dot Keramik i Strandby, har de en alt i én kasseløsning, der både rummer Amero Mobility App, lagerstyring samt integration til økonomisystem og webshop

På siden her kan du læse mere om, hvilke fordele løsningen fra Amero har bidraget med til forretningen, hvor de:

  • Har fået en nemmere hverdag med deres brugervenlige kassesystem.
  • Sikret mere tid til kunderne ved at automatisere arbejdsgange.
  • Mindsket ekspeditionstiden.

Få en komplet alt i én kassesystemløsning som Dot Keramik

  • Automatisere arbejdsgange
  • Mindske ekspeditionstiden
  • Få en komplet løsning med alt hvad du behøver
Bliv kontaktet af Amero Ring på 7734 3480 Vi svarer indenfor ca. 10 sek.
Et nemt og brugervenligt kasseapparat

Et nemt og brugervenligt kasseapparat

Hos Amero går vi op i at levere simple og brugervenlige kasseapparater, så de kan bruges af alle – uanset IT-kundskaber. Hos DOT keramik brænder de for at være til stede hos kunderne, og derfor var det vigtigt for dem at finde et kasseapparat, hvor alle kunne finde ud af det. En forventning, der er blevet indfriet, da der blandt medarbejderne er bred enighed om, at kasseapparatet med FlexPOS kassesoftware er smart og nemt. Hos Dot Keramik ser de i hverdagen de fordele deres kassesystem bidrager med, særligt i forbindelse med varer og kunder.

Indehaver af Dot Keramik, Aino fortæller:

Aino Helsinghof
indehaver Dot Keramik
Det bliver nemmere og nemmere for hver dag der går. Vi kan helt klart se de fordele, der er ved at have et kassesystem fra Amero, og de fordele der kommer med de tilkøb, vi har foretaget. Alt går bare nemmere, også med kunderne og vores håndtering af varer. Ikke nok med at varer automatisk ryger ind og ud af lageret, så bliver ekspeditionen der også meget nemmere, fordi vi bare kan scanne varernes stregkoder. Hvis en kunde kommer ind, kan vi bare scanne stregkoden, og så har den automatisk opdateret, hvad kunden har betalt for varen. Det kan være svært at huske, om kunden måske har fået 10 eller 20 procent på varen, når folk kommer tilbage med en vare. Nu er det hele bare kodet ind automatisk, det er smart.
Lagerstyring med Amero mobility App

Lagerstyring med Amero mobility App

Hos Dot Keramik har de et stort udvalg af varer, hvor mange af varerne har forskellige varianter. Derfor var det vigtigt for Dot keramik at få en løsning, hvor de nemt og enkelt kunne få overblik over deres lager og samtidig spare tid på oprettelse af produkter og varianter.

Mobility App: 

Derfor har Dot Keramik tilkøbt Amero Mobility App, hvor de ved varemodtagelse blot skal scanne pakkerne med appen og lægge varerne på lager med det samme. De har også mulighed for at tilknytte nye stregkoder eller oprette nye produkter og varianter direkte i appen. Og står de i butikken og mangler information om et produkt, kan de altid benytte søgefunktionen på appen. Om Mobility App fortæller Aino: 

Aino Helsinghof
indehaver Dot Keramik
Det er nemt, at man bare kan modtage en vare og regulere lager på den måde. Vi, der står med den hele tiden, synes det er nemt at bruge. Håndscanneren er superfin.
Integration til e-conomic

Integration til e-conomic

Hos Dot Keramik har de en integration mellem deres kasseapparat og økonomisystem. En integration er med til at skabe forbindelse mellem de to systemer, og så har du som kunde mulighed for at få alle dine salgsdata og dagsopgørelser overført automatisk til dit økonomisystem. Hos Dot Keramik er denne integration blandt andet med til at gøre hverdagen nemmere for deres bogholder, der sparer en masse manuelt arbejde og får nemt og hurtigt overblik over forretningens salg. 

Automatisk forbindelse mellem forretning og webshop

Automatisk forbindelse mellem forretning og webshop

Hvis du både har en fysisk butik og en webshop, kan det være en stor fordel at få de to dele til at snakke sammen. Hos Dot Keramik har de mange kunder, der både benytter sig af deres webshop og fysiske forretning, og derfor var det vigtigt at gøre det så nemt som muligt, at varelager stemmer overens på begge dele. 

Dot Keramik benytter sig af en WooCommerce webshop, og derfor har de fået en integration til netop dette system. Integrationen er med til at lette arbejdsgangene i forretningen, hvor de nemt og hurtigt kan oprette deres varer i administrationssoftwaren BackOffice og derefter få dem overført automatisk til webshoppen. På den måde skal de kun oprette varer ét sted. 

Integreret MobilePay til kasseapparatet

Integreret MobilePay til kasseapparatet

En anden løsning, der var vigtig for Dot Keramik, var at deres kassesystem kunne snakke sammen med MobilePay. I forretningen i Strandby har de både MobilePay Point of Sale og MobilePay MyShop. Hos Dot Keramik har de valgt at have begge versioner, da det giver dem den fleksibilitet, at de kan foretage salg andre steder end ved kassen. Det kan eksempelvis være, at en kunde gerne vil købe en krukke ude i gården, så har kunden mulighed for at betale ude i gården, fremfor at skulle ind i butikken.

MobilePay Point of Sale 

Med en MobilePay Point of Sale løsning, er MobilePay integreret til kassen og betalingen kører automatisk. Det betyder, at beløbet altid stemmer, og det eneste kunden skal gøre er at scanne QR-koden ved kassen og swipe “Send penge”. Den løsning er med til at spare en masse tid i ekspeditionsprocessen, hvor Dot Keramik mindsker ventetiden på at kunden får tastet beløbet ind, tastet nummeret ind og overført pengene. 

Oprettelse af produkter i BackOffice

Oprettelse af produkter i BackOffice

Med et kassesystem fra Amero medfølger automatisk FlexPOS BackOffice. Med BackOffice har vores kunder mulighed for at styre funktioner på kasseapparatet, oprette/redigere varer og trække statistikker. 

Hos Dot Keramik har de gjort en dyd ud af at sætte sig ind i BackOffice fra ende til anden, hvor de i fremtiden forventer at gøre brug af rapporter og statistikker, så de har et overblik over, hvilke varer i forretningen der sælger bedst, og hvad der giver den bedste bundlinje. Det er med til, Dot Keramik løbende kan udvikle deres forretning, så de har en succesfuld forretning, der kan give kunderne gode oplevelser i mange år frem.

En løsning med supportaftale

En løsning med supportaftale

Når man får et nyt IT-system, er der meget at lære. Og nogle gange kan man få behov for at stille spørgsmål eller få hjælp til kassesystemet. Ved Dot Keramik er det et plus, at de altid kan få fat på én hos Amero, der kan hjælpe, hvis de er i tvivl om noget, eller kommer til at trykke på noget forkert.

Hos Amero sidder vores support altid klar på telefonen fra kl. 9.00 til 17.00 alle hverdage, hvor Dot Keramik får fat på en supporter inden for gns. 10 sekunder. Uden for åbningstiden har vi en vagttelefon, der er åben hele døgnet rundt. På den måde er der altid én, som Dot Keramik kan få fat på.