Hos Amero leverer vi simple og brugervenlige løsninger til mange brancher, herunder både store og små detailbutikker. Det kan være meget forskelligt fra forretning til forretning, hvilke behov man har, og derfor tilpasser vi vores løsning til kundernes behov.
Hos Dot Keramik i Strandby, har de en alt i én kasseløsning, der både rummer Amero Mobility App, lagerstyring samt integration til økonomisystem og webshop.
Hos Amero går vi op i at levere simple og brugervenlige kasseapparater, så de kan bruges af alle – uanset IT-kundskaber. Hos DOT keramik brænder de for at være til stede hos kunderne, og derfor var det vigtigt for dem at finde et kasseapparat, som var let at betjene for alle. En forventning, der må siges at være blevet indfriet, da der blandt medarbejderne er bred enighed om, at kasseapparatet med FlexPOS kassesoftware er smart og nemt. Hos Dot Keramik oplever de hver dag de mange fordele deres kassesystem bidrager med, særligt i forbindelse med varer og kunder.
Indehaver af Dot Keramik, Aino fortæller:
Hos Dot Keramik har de et stort udvalg af varer, hvor mange af varerne har forskellige varianter. Derfor var det vigtigt for Dot keramik at få en løsning, hvor de nemt og enkelt kan få overblik over deres lager og samtidig spare tid på oprettelse af produkter og varianter.
Derfor har Dot Keramik tilkøbt Amero Mobility App, hvor de ved varemodtagelse blot skal scanne pakkerne med appen og lægge varerne på lager med det samme. De har også mulighed for at tilknytte nye stregkoder eller oprette nye produkter og varianter direkte i appen. Og står de i butikken og mangler information om et produkt, kan de altid benytte søgefunktionen på appen. Om Mobility App fortæller Aino:
Hos Dot Keramik har de en integration mellem deres kasseapparat og økonomisystem. En integration er med til at skabe forbindelse mellem de to systemer, og så har du som kunde mulighed for at få alle dine salgsdata og dagsopgørelser overført automatisk til dit økonomisystem. Hos Dot Keramik er denne integration blandt andet med til at gøre hverdagen nemmere for deres bogholder, der sparer en masse manuelt arbejde og får nemt og hurtigt overblik over forretningens salg.
Hvis du både har en fysisk butik og en webshop, kan det være en stor fordel at få de to dele til at snakke sammen. Hos Dot Keramik har de mange kunder, der både benytter sig af deres webshop og fysiske forretning, og derfor var det vigtigt at gøre det så nemt som muligt, at varelager stemmer overens på begge dele.
Dot Keramik benytter sig af en WooCommerce webshop, og derfor har de fået en integration til netop dette system. Integrationen er med til at lette arbejdsgangene i forretningen, hvor de nemt og hurtigt kan oprette deres varer i administrationssoftwaren BackOffice og derefter få dem overført automatisk til webshoppen. På den måde skal de kun oprette varer ét sted.
En anden løsning, der var vigtig for Dot Keramik, var at deres kassesystem kunne snakke sammen med MobilePay. I forretningen i Strandby har de både MobilePay Point of Sale og MobilePay MyShop. Hos Dot Keramik har de valgt at have begge versioner, da det giver dem den fleksibilitet, at de kan foretage salg andre steder end ved kassen. Det kan eksempelvis være, at en kunde gerne vil købe en krukke ude i gården, så har kunden mulighed for at betale ude i gården, fremfor at skulle ind i butikken.
Med en MobilePay Point of Sale løsning, er MobilePay integreret til kassen og betalingen kører automatisk. Det betyder, at beløbet altid stemmer, og det eneste kunden skal gøre er at scanne QR-koden ved kassen og swipe “Send penge”. Den løsning er med til at spare en masse tid i ekspeditionsprocessen, hvor Dot Keramik mindsker ventetiden på at kunden får tastet beløbet ind, tastet nummeret ind og overført pengene.
Med et kassesystem fra Amero medfølger automatisk FlexPOS BackOffice. Med BackOffice har vores kunder mulighed for at styre funktioner på kasseapparatet, oprette/redigere varer og trække statistikker.
Hos Dot Keramik har de gjort en dyd ud af at sætte sig ind i BackOffice fra ende til anden, hvor de i fremtiden forventer at gøre brug af rapporter og statistikker, så de har et overblik over, hvilke varer i forretningen der sælger bedst, og hvad der giver den bedste bundlinje. Det er med til, Dot Keramik løbende kan udvikle deres forretning, så de har en succesfuld forretning, der kan give kunderne gode oplevelser i mange år frem.
Når man får et nyt IT-system, er der meget at lære. Og nogle gange kan man få behov for at stille spørgsmål eller få hjælp til kassesystemet. Ved Dot Keramik er det et plus, at de altid kan få fat på én hos Amero, der kan hjælpe, hvis de er i tvivl om noget, eller kommer til at trykke på noget forkert.
Hos Amero sidder vores support altid klar på telefonen fra kl. 9.00 til 17.00 alle hverdage, hvor Dot Keramik får fat på en supporter inden for gns. 10 sekunder. Uden for åbningstiden har vi en vagttelefon, der er åben hele døgnet rundt. På den måde er der altid én, som Dot Keramik kan få fat på.